Het was vanochtend ook weer een drama. Niet alleen in Zwolle, ook in Deventer trouwens. Menig collega was te laat op het werk. Ik had bijna 20 minuten werk om Zwolle uit te komen, vanuit Dieze naar Zwolle-Zuid.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:01 schreef stbabylon het volgende:
Met een auto je proberen te verplaatsen in de spits in Zwolle
Daar kom ik elke dag (lachend) overheen met de fiets en steek altijd netjes mijn hand uit. (en niet alleen om een dikke middelvinger naar al die milieuvervuilende, olieverbruikende aso's op te stekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was vanochtend ook weer een drama. Niet alleen in Zwolle, ook in Deventer trouwens. Menig collega was te laat op het werk. Ik had bijna 20 minuten werk om Zwolle uit te komen, vanuit Dieze naar Zwolle-Zuid.
Vooral die rotonde bij pianowinkel De Graaff, aan het begin van de Hanekamp, is een crime. Dat gedrocht zorgt aan drie kanten voor verkeersoponthoud. En die fietsers maar achteloos rondfietsen (met voorrang), zonder ook maar een poot uit te steken.
Ik ga er niet vanuit dat er gespeeld kan worden op de 13e... en ook al kun je spelen dan heb je een paar honderd mensen die dezelfde quests proberen te doen...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:37 schreef stbabylon het volgende:
De postbode komt bij rond 13:00. De Dynabyte gaat om 0:00 open. Scheelt 13 uur.
Plus dat om 9:00 de servers plat gaan
wow dat is nog eens service!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:55 schreef Kekaa het volgende:
Ik wacht gewoon totdat ie door de brievenbus komt. En dan hopen dat het nog werkt, met mijn stomme videokaart.
Ik las trouwens ergens dat ze iets bij het Vliegend Paard hebben voor de release. (zoekt...)
Ahh, gevonden:
Woensdag 12 November '2008
World of Warcraft Release
Vanaf 12 uur is de nieuwe release van World of Warcraft verkrijgbaar bij Het Vliegende Paard!
Gameshop Level Up uit Zwolle zal deze avond verzorgen.
Wanneer: de nacht van 12 op 13 november
Hoelaat: 00:00
Waar: Het Vliegende Paard, achterbar
Politie is enkelvoudquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 20:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Waarom waren was er vandaag allemaal politie op het station. opzoek naar een man
Uhu.. dagelijks mee te maken ook als ik terug kom van het werk. Woon aan de Hanekamp.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral die rotonde bij pianowinkel De Graaff, aan het begin van de Hanekamp, is een crime. Dat gedrocht zorgt aan drie kanten voor verkeersoponthoud. En die fietsers maar achteloos rondfietsen (met voorrang), zonder ook maar een poot uit te steken.
Hurray!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:42 schreef Radobe het volgende:
Ik moet even klagen hoor. Mijn schuur staat vol rioolwater. Te ranzig gewoon, wat een putlucht. En nu belt die rioolgast me ook niet terug!
Morgen wordt het gemaakt![]()
Vanaf volgende week "mag" ik daar elke dag langs, dochterlief gaat naar school en mag ik elke dag de rotonde onveilig maken.....kheb wel een sluiproute vanaf m'n huis maar aan die rotonde ontkom ik niet helaas. Komt erbij dat in Apeldoorn ook werkzaamheden aan de weg zijn......ben dagelijks te laat op m'n werk maar goed, meeste collega's komen ook uit Zwolle dus zitten met hetzelfde probleem.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was vanochtend ook weer een drama. Niet alleen in Zwolle, ook in Deventer trouwens. Menig collega was te laat op het werk. Ik had bijna 20 minuten werk om Zwolle uit te komen, vanuit Dieze naar Zwolle-Zuid.
Dit was dagen geleden al bekend, stond zelfs op nu.nl Ja, ja Zwolle weer eens in het nieuwsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:03 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hurray!![]()
Ik ben ook benieuwd naar het verhaal achter al die politie?
ja, die bedoelde ik. thanks voor de ophelderingquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:05 schreef GLITCH. het volgende:
Misschien dit?
27 oktober 2008 / (Bron: RTV Oost)
Treinreizigers op het station in Zwolle krijgen dinsdagochtend een foto te zien van de broer van een vermoorde Zwollenaar.
De politie wil weten of mensen deze man op een bepaalde dag de trein hebben zien nemen. Het passantenonderzoek begint om kwart voor vijf 's ochtends bij het vertrek van de eerste trein. Voor het grootscheepse onderzoek worden studenten ingeschakeld. De Engelse politie heeft de broer van het 56-jarige slachtoffer vorige week aangehouden in Londen. Volgens getuigen is hij de laatste die de vermoorde man rond 9 oktober nog levend heeft gezien. Nederland heeft om uitlevering van de man gevraagd. Dat gebeurt waarschijnlijk vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |