3, met de hals de andere kant op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hmm goed, dat video doe ik dan morgen even.
En btw, hoe houden jullie je gitaar vast? (bovenaf gezien)
1 of 2?
[ afbeelding ]
1 én 2. En 3 en 4 en 5 en....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hmm goed, dat video doe ik dan morgen even.
En btw, hoe houden jullie je gitaar vast? (bovenaf gezien)
1 of 2?
[ afbeelding ]
Ik ga het ook aan mijn sinterklaas vragen! En een wireless... maar ik gok dat ik bij beide zelf moet bij betalen!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:56 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik wil een SG van sinterklaas krijgen![]()
(Ik ben lief geweest en zo)
*Wie weet waar ik m'n verzoek naartoe kan mailen?
Heb je inmiddels al zo'n Orange bak gekocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand Fender Hotrod Deville 2x12" kopen?
Open een uitversterkt podium wil het best, als je niet uitversterkt wordt moet je het volume flink open draaien en hou je bijna geen clean over!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:49 schreef MrReElmo het volgende:
Brian, ik zag in een filmpje van I kissed Charles dat je over een Tiny Terror speelt... Maakt zo'n bakje wel genoeg herrie voor op het podium?
Nee, eerst moet deze verkocht zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al zo'n Orange bak gekocht?
Ik kan je erop jagen als je wilquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:26 schreef Witchfynder het volgende:
Ik schijn een kast van mijn moeder te krijgen. Geen idee waarom..
nee ik pas er niet in dus kan er ook niet uit komen, Dribbel
Dat heb ik dus altijd, als ik iets nodig heb, koop ik het zelf wel en als ik dan eens een keer echt iets wil, vinden ze het altijd te duurquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik weet niet wat ik voor sinterklaas en m'n verjaardag moet vragen dit jaarhet 1e jaar dat ik écht geen idee heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |