Gooi het op youtube en laat dan je linkerhand (gitaarhalshand goed zien).quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:37 schreef RoW_0 het volgende:
Een yamaha 112. Ik heb 'm gekocht bij de muziekpaleis in Vriese Doetinchem.
ik heb 'm nu getest waar die 'bzz' het meest vandaan komt, en dat is als ik de tab (op de balkje) een snaar aansla en als ik 'm heel zachtjes indruk en dan de snaar aansla.
Maar (zoals eerder gezegd) Als ik 'm heeeel hard indruk is het weer helemaal goed, maar moet je echt dan zo hard indrukkentsja wat is 'hard' misschien is dit wel normaal in de gitaren wereld. Dit is vooral moeilijk als je van TAB moet switchen en dan weer hard indrukken
Mischien upload ik wel ff een introtje van enter sandman, en dan kunnen jullie horen wat er mis aan is.
Zo 1337/LEET ben ik niet hoor dus lach me niet uit dan ofzo
Ik houd meer van barok.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:53 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Minimalisme is ook een design stroming
Fret bedoel je vast ipv tabquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:37 schreef RoW_0 het volgende:
Een yamaha 112. Ik heb 'm gekocht bij de muziekpaleis in Vriese Doetinchem.
ik heb 'm nu getest waar die 'bzz' het meest vandaan komt, en dat is als ik de tab (op de balkje) een snaar aansla en als ik 'm heel zachtjes indruk en dan de snaar aansla.
Maar (zoals eerder gezegd) Als ik 'm heeeel hard indruk is het weer helemaal goed, maar moet je echt dan zo hard indrukkentsja wat is 'hard' misschien is dit wel normaal in de gitaren wereld. Dit is vooral moeilijk als je van TAB moet switchen en dan weer hard indrukken
Mischien upload ik wel ff een introtje van enter sandman, en dan kunnen jullie horen wat er mis aan is.
Zo 1337/LEET ben ik niet hoor dus lach me niet uit dan ofzo
pssst....je moet de snaar ook vóór het balkje indrukken, niet op het balkjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:37 schreef RoW_0 het volgende:
Nee dat snap ik, maar daar komt het dus heeeel erg vandaan(als test) snappie?, maar als ik dus gewoon normaal speel komt er soms ook een kleine 'bzzz' of het nu aan mn vingers komt of wat anders weet ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef starla het volgende:
[..]
pssst....je moet de snaar ook vóór het balkje indrukken, niet op het balkje
Precies vraag even aan een gitarist met wat meer ervaring om toe te kijken als je speeltquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En anders even langs de winkel, of je gitaar leraar? Of iemand die al wat langer speelt ?
Ik meer als 1 (maar dat is een persoonlijke voorkeur).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hmm goed, dat video doe ik dan morgen even.
En btw, hoe houden jullie je gitaar vast? (bovenaf gezien)
1 of 2?
[ afbeelding ]
Ik ook, maar misschien was dat verkeerd ofzo, vandaar ik het vroeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik meer als 1 (maar dat is een persoonlijke voorkeur).
Mijn gitaarbody is dikkerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
1 of 2?
[ afbeelding ]
Je moet gewoon spelen zoals jij het het meest relax vindquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:14 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien was dat verkeerd ofzo, vandaar ik het vroeg.
kthx!
Zozo, zelf gedaan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je ook stickers laten drukken als ze het ook bij de bouwmarkt verkopen
[ afbeelding ]
3, met de hals de andere kant op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
1 of 2?
[ afbeelding ]
1 én 2. En 3 en 4 en 5 en....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:09 schreef RoW_0 het volgende:
1 of 2?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |