Jezusquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
Tering trouwens. Andere auto/berijder heeft de deur te hard tegen de zijkant van mijn auto laten komen, zodat ik nu de schade zal laten repareren door Care Schadeservice. Heb de schade vandaag laten zien aan hen, en de man die mij hielp kende me nog van de vorige schade
Gelukkig kost het mij enkel mijn 'eigen risico' van ¤ 135, maar de gehele schade komt rond de 800 euro. 83 euro voor het onderdeel, rest uurloon
soms is het ook van mijquote:
Shemale in ombouw?quote:
Ik kan zo gauw geen betere reden bedenken om aan je geslacht te twijfelen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
de man die mij hielp kende me nog van de vorige schade![]()
Ik zorg gewoon dat mijn auto total loss is, veel beter.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw geen betere reden bedenken om aan je geslacht te twijfelen.
Issie blauw?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zorg gewoon dat mijn auto total loss is, veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie blauw?Hij was blauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Issie blauw?Ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijna beide
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Nee, af en toe heb ik een vriendin, en dan is dat dus ook van mijquote:
Zo, dat klinkt bezitterigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, af en toe heb ik een vriendin, en dan is dat dus ook van mij
Helaas niet. Geen brieffie.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jezus
Ook geen idee dus wie het was?
En of je hebt een dure monteur, of een luie
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan zo gauw geen betere reden bedenken om aan je geslacht te twijfelen.
Kom nou, ik investeer er toch ook in?quote:
met spermabank bedoelen ze wat anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kom nou, ik investeer er toch ook in?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
met spermabank bedoelen ze wat anders.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:06 schreef Ynske het volgende:
qu je bent erg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |