Zoe 't maar doen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
damn vrijdag maar eens bij de dokter aankaarten
kan niet rennen zonder in hoestbuien uit te barsten
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggen
Dat klinkt...apart.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
damn vrijdag maar eens bij de dokter aankaarten
kan niet rennen zonder in hoestbuien uit te barsten
High five!quote:
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad hebquote:
De kans zit er dik in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad heb
Dik aankleden dus en vrijdag naar de dokquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad heb
Waar is die kerel als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggen
k had maar liefst 4 lagen aan net buitenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dik aankleden dus en vrijdag naar de dok
Hopen dat het helptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k had maar liefst 4 lagen aan net buiten
lijk wel een zeehond van t blaffen
hmm heb hier nog bruistabletten met fluimecyll liggen, die maar eens proberen of dat wat helpt voor vandaag
wat moet ik anders, hoesten tot ik alles dat ik gegeten heb uitkots?quote:
Je moet ze ook niet eten omdat ze lekker zijn ofzoquote:
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet ik anders, hoesten tot ik alles dat ik gegeten heb uitkots?
Ik was al gestopt met posten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |