Zoe 't maar doen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
damn vrijdag maar eens bij de dokter aankaarten
kan niet rennen zonder in hoestbuien uit te barsten
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggen
Dat klinkt...apart.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
damn vrijdag maar eens bij de dokter aankaarten
kan niet rennen zonder in hoestbuien uit te barsten
High five!quote:
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad hebquote:
De kans zit er dik in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad heb
Dik aankleden dus en vrijdag naar de dokquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k denk richting longontsteking ben ik bang na die griep die ik gehad heb
Waar is die kerel als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg nog aan je of je het wilde volgooien, maar nee, opeens is hij druk bezig met een kwartet in die pot te leggen
k had maar liefst 4 lagen aan net buitenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dik aankleden dus en vrijdag naar de dok
Hopen dat het helptquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k had maar liefst 4 lagen aan net buiten
lijk wel een zeehond van t blaffen
hmm heb hier nog bruistabletten met fluimecyll liggen, die maar eens proberen of dat wat helpt voor vandaag
wat moet ik anders, hoesten tot ik alles dat ik gegeten heb uitkots?quote:
Je moet ze ook niet eten omdat ze lekker zijn ofzoquote:
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet ik anders, hoesten tot ik alles dat ik gegeten heb uitkots?
Ik was al gestopt met posten hoorquote:
Welterusten en hopen dat je een beetje slaapt enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef Ynske het volgende:
k ga er ook maar eens induiken, hopen op een nacht waarbij ik wel door kan slapen
en morgen lekker een fotoshoot doen
Ik was je gewoon voorquote:
Ik moest je kwartetscript dwars zitten.quote:
de wc?quote:
Het is schitterend weerquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Het is koud en het zonlicht prikt me in de ogen.
Ja, zoiets wel. Volgens mijn auto was het vanochtend 6 graden buiten. Dat vertelde zij mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef Bengeltje het volgende:
Warm? Je zit binnen tegen de verwarming zeker.
Warm met zonlicht hierquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:13 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Het is koud en het zonlicht prikt me in de ogen.
Dat klopt fleslief.quote:
Hier is het ook maar 6graden buiten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoiets wel. Volgens mijn auto was het vanochtend 6 graden buiten. Dat vertelde zij me
ehm...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Qutie.![]()
Achter het raam is het wel comfy.
Nee, eigenlijk is het op.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:18 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg Pheno, heb je eigenlijk nog nieuws van het ziekenhuis??
Oi!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Ynske het volgende:
moggeh
zometeen ff naar de Ikea, een achtergrond scoren
Komquote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
Dat klopt fleslief.Heel mooi weer, maar vreselijk koud.
![]()
Jij bent gek.:')quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm...
Hier binnen met het raam open is het wel lekker ja
Een achtergrond voor??quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:28 schreef Ynske het volgende:
moggeh
zometeen ff naar de Ikea, een achtergrond scoren
O. Dat is minder.quote:
Jaquote:
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.quote:
Dat is een feit.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Maar het is wel fucking irritant dat de zorg hier in nederland alleen ernstige aandoeningen uitsluit en als het dat niet is je maar laten barsten.quote:
Op naar het buitenland.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het is wel fucking irritant dat de zorg hier in nederland alleen ernstige aandoeningen uitsluit en als het dat niet is je maar laten barsten.
Ik kan geen ziekenhuis meer zien. En mijn eigen lichaam ook niet meer, die onderzoeken zijn verre van prettigquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op naar het buitenland.Of ben je dat niet vanplan? Je kan moeilijk met pijn blijven lopen.
Ke. Kan jezelf het beste beoordelen idd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan geen ziekenhuis meer zien. En mijn eigen lichaam ook niet meer, die onderzoeken zijn verre van prettigdan maar zo verder gaan, als elk ziekenhuis toch gaat zeggen dat ze niets zien....
Jij ook, veel plezier.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:50 schreef Ynske het volgende:
zoooo
alles ingeladen,fijne dag verder allemaal
FELIquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:13 schreef qu63 het volgende:
Yes, 2 studiepunten binnen!
Helemaal voldoende en geen aanvulling!![]()
![]()
Jajaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/180(...)trechtse_gracht.html
It wasn't me
Het was een collega van mequote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
It wasn't me
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
It wasn't me
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
_! Mensen uit de stad die denken dat ze "Joran" kunnen spellen...
Die vond ik te makkelijkquote:
Ik moest even denken of poes met een "s" of een "z" eindigde.quote:
oeh, das ook wel lekker jaquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Broodje warme ham ajb, bezorgen bij mij thuis.
Ik denk niet dat ie nog warm is als ik bij je aan komquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neem je er dan wel twee mee?Anders moet je toekijken hoe ik de mijne alleen opeet.
Leg ik ze wel even in de oven.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie nog warm is als ik bij je aan kom
Je weet niet eens hoe mijn borsten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:44 schreef qu63 het volgende:
Bengels, niet te veel koffie drinken hoor!
Borsten krimpen door koffie
Over 10 jaar beweren ze weer dat je van koffie grotere borsten krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:44 schreef qu63 het volgende:
Bengels, niet te veel koffie drinken hoor!
Borsten krimpen door koffie
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, bijna weer tijd om naar huis te verkassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |