abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62864131
mooi Meike!
(en duidelijk geen huis hoor )
pi_62864242
marit beterschap voor je meisje.

karin wees maar trots, ze kan mooi kleuren!
mama van 3 kids!
pi_62877229
Knappe Meike!

Marit, beterschap
Fake it till you make it...
  zondag 2 november 2008 @ 10:21:06 #179
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62877367
Hiep hiep hoera voor Brent,
tot over een paar dagen!
pi_62877514
lieve lieve brent gefeliciteerd
rock je hebt mail
mama van 3 kids!
  zondag 2 november 2008 @ 14:35:35 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62882256
voor Brents verjaardag!
Hopelijk heb je een mooi feestje en krijg je veel leuke kado's!

We hebben net met Stiemie en linde gemeet. Het was erg gezellig.
Toen de kids vastzaten in de kinderstoelen hebben we ook nog rustig 2 woorden kunnen wisselen, helemaal top
Linde kruipt naar links, eli kruipt naar rechts, en dan vooral niet omkijken of mama nog in de buurt is, gewoon andere kindjes onderzoeken, met ballen gooien, trappetje op, trappetje af, nog wat verder kruipen, nog niet helemaal goed kunnen lopen, maar wel lekker stappen in de ballenbak, dat is namelijk erg stabiel etc.
Was leuk!

Om de kids voor later de beschermen hebben we maar geen foto's meer gemaakt van hoe ze eruit zagen toen we naar huis gingen
Volgens mij sliep eli al voordat we goed en wel in de metro zaten
Heerlijk in de doek tegen me aan
(Had daarna wel een kwijlplek, maar ach..)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 2 november 2008 @ 17:52:03 #182
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62886673
Dat klinkt reuze gezellig Davinia!

Brent, van harte gefeliciteerd jongen!! En tot over een poosje weer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62891647
Brent, gefeliciteerd met je verjaardag kereltje!
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad, en wat je van je papa en mama hebt gekregen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 2 november 2008 @ 21:12:58 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62892705
Davinia Linde sliep ook al voordat we de hoek omwaren Omdat ik geen zin had in een overvolle tram waarin ze misschien weer wakker zou worden, ben ik maar naar huis gaan lopen (langer dan een uur lopen ) dus ik heb m'n beweging weer gehad zeg maar

Linde was echt helemaal afgemat van de indoor-speeltuin. En inderdaad ze schieten overal heen die ukkies. Na de ballenbak snel thuis lunchen en weer in de auto op visite in Alkmaar en daar zijn we nu net van thuis. Een erg geslaagde , maar drukke dag. Nu eerst maar even bijkomen
pi_62893089
Brent en Rockabella gefeliciteerd!
pi_62900290
Klinkt egzellig jullie meet Davinia en Stiemie.

Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ik heb een cd met kinderliedjes opstaan en ze zat net mee te wiegen en nu ligt ze op haar buik naar de cd speler te kijken (mooie lampjes)!
pi_62900319
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ze zit!!!!!! Trotse mama hier
  maandag 3 november 2008 @ 10:13:27 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62901764
Mirte lekker zitten en swingen meid

Klinkt als een gezellige meet Davina en Stiemie.

Brent tot over 2 weekjes...
  maandag 3 november 2008 @ 10:41:12 #189
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62902272
Brent en Rocka, van harte!

Mirte nog even en ze gaat ook nog staan!

Stiemie, Davinia, klinkt gezellig! Waar zijn jullie geweest?

Vanmiddag naar het cb, voor m'n gevoel ben ik daar echt al een half jaar niet meer geweest ik begon het bijna te missen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62902524
Mirte wat goed je kan zelf gaan zitten En gewoon binnen 4 minuten geleerd

Brent ik zag op het bankje een foto van Brent de Bouwer Was de taart lekker?

Jellyrose we zijn naar Tunfun geweest. Erg leuk want er is ook een speciaal deel voor ukkies. Dan kunnen ze een beetje zelf kruipen en doen zonder gevaar. Ik ga zeker nog eens

Succes bij het cb! Staan er ook prikken op het programma? Of alleen wegen enzo?
  maandag 3 november 2008 @ 10:51:25 #191
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62902525
Brent van harte met je 2e verjaardag en wij komen snel achter je aan hoor!!!
  maandag 3 november 2008 @ 10:59:05 #192
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62902680
Vanmorgen hadden wij oudergesprek op de creche. En mijn dag kan niet meer stuk! Ben heel trots op Anna.
De juf zei dat het een heel bijzonder kindje is en dat ze heel open en sociaal is.
Ook houden ze een observatielijst bij met wat een kindje in de leeftijd van 17-22 maanden zou moeten kunnen enzo. En qua motoriek zit Anna op het niveau van een kind van 22 maanden?!! Ook qua sociaal-emotionele ontwikkeling is ze wat voor en verder zit ze gewoon lekker op haar eigen niveau. Dus papa en mama waren vanmorgen heel trots!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62903221
Jullie hebben weer lekker getikt tijdens ons weekendje logeren bij Pake en Beppe..

Brent nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Chaca, hoe gaat het nu met de uitslag?
En Marit, hoe gaat het met Ilse?

popples, ik ben nu 1 keer wezen proef-babyzwemmen. Misschien kun je dat ook doen. Ik vond het heel leuk, en Chris ook wel (hij was alleen al moe voor het zwemmen). Lekker liedjes zingen, door het water zwieren, eventueel onder water als je wil/durft.
Als ik de creche en studie op de rails heb, dan wil ik ook echt elke week gaan, weet nu alleen niet welke dagen ik vrij ben..

Eli, je loopt Goed man!!

Davinia en Stiemie, dat klinkt gezellig.

Dylan, wat lig je heerlijk in je grote bed!

Nijna, Wat goed dat Mirte zit! Volgende stap: staan en lopen?

Wij zijn dus lekker een weekendje weg geweest. Vrijdags eerst mijn oma en oma&opa langs. Een hele drukke middag, maar Chris heeft zich lekker vermaakt met zijn speelgoed. En die oudjes waren blij om hem weer eens te zien.
Zaterdagochtend heeft mijn moeder anderhalfuur op hem gepast. Hij heeft geen kik gegeven. Hij ziet mijn ouders ongeveer eens per maand, dus vond het wel fijn dat hij zich daar toch thuis voelde. Geeft ook hoop voor de creche straks.
En zondag zijn we gezellig bij mijn zusje op visite geweest. Een druk, maar gezellig weekend.

Sinds donderdag kan hij zwaaien Hij knijpt zijn handjes open en dicht. En dit weekend heeft hij goed geoefend. Heerlijk om te zien hoe zo'n truukje dan de hele dag door gebruikt wordt. En wij (ik, vriend, mijn ouders en zusje) maar terugzwaaien..
  maandag 3 november 2008 @ 12:23:39 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62904687
voor Mirte!
Zul je zien dat ze nu ineens heel snel gaat
Kan ze over 4 minuten ook kruipen?

Tunfun is idd erg leuk, en ook goed te bereiken, met metro en zo

Chris
Fijn dat het goed ging met de oppas!
Eli zwaait idd ook een beetje. wel, steeds meer en beter. handje op standje "Beatrix" (duim naar voren gebogen) en maar wapperen met die arm
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 3 november 2008 @ 13:09:45 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62905779
Nou, dan zwaai ik even lekker terug naar Chris en Eli
pi_62907628
Chris, Eli en Memmel

Rijtje wordt steeds langer zo

Meike zei vanmorgen bij mijn moeder "poepen!" Dus mijn moeder parkeert haar op de wc, waar ze gewoon heeft gepoept!!!!! maf kind
pi_62910907
Wat stoer van Meike, zo'n grote wc is nog best eng.. Staat het potje al klaar?
pi_62911019
ja maar daar wil ze alleen maar op met haar kleren aan....dat zeg ik, maf kind
Ze wil het meteen goed aanpakken op de grote wc! hihi
  maandag 3 november 2008 @ 19:37:08 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62915827
naar zwaaiende dreumessen

Meike poepen... Maud roept de hele dag als ze iets in de luier heeft gedaan.. Luije...niehu luije (nieuwe luier)

Uitslag is duidelijk minder. Ze is ook wel gezelliger. Vannacht doorgeslapen tot kwart over 6. Het gaat weer de goede kant op.
pi_62916426
Brent van harte! Beter laat dan nooit!

Mirte zit en Eli loopt

Meike poepen op de wcpot!!

Wij hebben net een weekend Burgh-Haamstede achter de rug en nou is Jet ziek Ze heeft ontstoken ogen Nu moeten we 3 keer per dag haar ogen druppelen, maar hoe doe je dat met een kind die dat niet wil Ze trapt, ze slaat en zwiept haar hoofd van rechts naar links en van beneden naar boven!

Lastig ......

Weekend was wel leuk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')