abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:44:56 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62851514
Jeutje, Beef
Ik moet er nog niet aan denken, Tijn in eeen 'open' bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:49:20 #152
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62851653
ET, het went heel snel Binnen 1 week en totaal geen problemen met inslapen (niet meer dan vroeger iig)

Eergisteren had ik Brent naar zijn bed gebacht en ingestopt. 20 min. later hoorde ik iets schuiven en ik dacht nog 'Oh nee, hij pakt me zijn hele kledingkast leeg!'
Snel naar boven om te kijken, zit meneer in de lade onder zijn bed, handen aan het bed en drukken en trekken. Voila, schuiven van voren naar achteren en hij noemde het door hem bedachte spel met gepaste trots 'Flip Flap'

Ik heb me omgedraaid omdat ik gewoon te hard moest lachen...

[ Bericht 7% gewijzigd door RockabeIIa op 31-10-2008 22:54:55 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62851756
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef E.T. het volgende:
Jeutje, Beef
Ik moet er nog niet aan denken, Tijn in eeen 'open' bed
Ik ben ook heel erg benieuwd wat er hier morgenochtend gaat gebeuren, met al die vrijheid ineens...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62851777
Brent! Slim bedacht spel
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:54:36 #155
190853 RockabeIIa
pi_62851815
Hier is het elke ochtend nu een gebonk met platte hand op zijn deur 'Mama!' en dan als je de deur open doet een vrolijk manneke in zijn slaapzak die weg probeert te komen omdat ik zijn billen ga opeten
pi_62851944
Mama zal ik hier niet horen, we worden hier allebei namelijk papa genoemd
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:59:39 #157
190853 RockabeIIa
pi_62851977
vrouwen en mannen lijken ook meer en meer op elkaar naarmate ze langer samen zijn en ouder worden
pi_62852027
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:59 schreef RockabeIIa het volgende:
vrouwen en mannen lijken ook meer en meer op elkaar naarmate ze langer samen zijn en ouder worden
Ah vandaar dat mijn lief 30 kg kwijt is
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:13:23 #159
190853 RockabeIIa
pi_62852359

Ja meis
pi_62855933
ahhhhh wat lief beefcake ik ben benieuwd hoe het is gegaan.

brent je bent me er toch een
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:21:51 #161
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62856008
Hoe is het gegaan Beef?

Maud is gezellig. Geen gepiep, geen gemiep. Gewoon mijn oude vertrouwde gezellige meisje. En ook doorgeslapen vannacht. Het was kwart over 6. Nou, daar kon ik wel mee leven.
  zaterdag 1 november 2008 @ 08:28:37 #162
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62856034
Slapende Quinten
Wat een kleintje is het zo in dat grote bed! En, is zijn kamer een erg grote chaos geworden vanmorgen?

Lopende Eli
Wat leuk, nu kunnen jullie straks hand in hand gaan wandelen (niet gelijk de vierdaagse ofzo, stukje naar de auto is ook al geweldig)

Arme Maud, ellendig zeg, die reactie.

Popples, kan me voorstellen dat je weer flink opgeladen bent door het kunnen zien van je lieverds, die het zo fijn hebben bij opa en oma.
Nog even over die molen-tic: we reden laatst langs een molen. Ik begon Devin's lievelingsliedje "Zo gaat de molen" te zingen en druk naar buiten te wijzen en te gebaren. Hij snapte er niks van, het arme joch weet niet een wat een molen IS

Rocka, Brent ook al zo'n motorfan? Ik wacht met smart op de foto!

Marit, hoe is het nou met Ilse?

Devin is vannacht aan het keten geweest van 4 to 7. In zijn bed, in ons bed, op de gang... Hij wilde van alles, behalve slapen
M. is al vroeg de deur uit gegaan om een geleende vrachtwagen van zijn werk op te halen zodat hij zijn broer vandaag kan helpen met hun verhuizing. Vanmiddag gaan we zeker even kijken, Devin is idolaat van vrachtwagens. Er eentje van zo dichtbij zien, er zelfs in kunnen en er mee rondrijden (zijn papa dan) zal hij ongetwijfeld geweldig vinden! In mei ofzo heeft hij ook al een half uur in een rijdende vrachtwagen gezeten (vastgesnoerd op mijn schoot in de draagdoek met gordel erover ), maar toen was hij nog klein en konden die dingen hem nog niet zo boeien.
.... met gevoel voor drama....
pi_62856153
chacama gelukkig heb je nog kunnen slapen. weer een vrolijke maud gelukkig.

devin een molen is heel leuk hoor. mijn ouders hebben nu uit de krant een geknipt en in de kast gezet.
dacht mijn vader slim te zijn om niet uur naar de molen hoeven te lopen. haha en nou en of ze elke dag naar de molen gaan ze weet echt heel goed de weg en hoe ze opa moet omkopen

een rampennacht bij jullie kersjes. sterkte met wakker blijven

nou ik hier toch even aan het typen ben en jullie ervaring hebben met bijvoeden enzo. vraag ik het hier maar even want ik hou het babytopic echt niet bij.
mijn jongste(7 maanden) krijgt nu bijvoeding maar spuugt alles eruit omdat ze het niet lust en omdat ze een spuger is maar ze begint na 2 happen ook te huilen hysterisch. van het cb moet ik bijvoeding geven maar het kind lust echt niks het komt er net zo hard weer uit. wat zouden jullie doen?
het cb en de kinderarts doen beiden geen ene flikker en ik en mijn moeder zitten met de gebakkenperen.
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:03:54 #164
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62856304
Popples, moeilijk hoor.
Dat ze de bijvoeding niet zou lusten denk ik niet, ze moet gewoon wennen aan de nieuwe smaken en dat kost bij sommigen nou eenmaal wat meer tijd. Geef je de hapjes met een lepel? Misschien schrikt ze ervan dat ze er zelf geen controle over heeft wat er in haar mond komt. Je zou misschien eens stukjes banaan (bijvoorbeeld) voor haar kunnen neerleggen. Zo kan ze er zelf naar kijken, eraan voelen, ermee spelen... en misschien dat ze uiteindelijk wat in haar mond zal stoppen en doorslikken, maar misschien ook niet.
Komt vanzelf, in deze fase is bijvoeding belangrijk om eraan te kunnen wennen, niet om ervan te leven.
Zolang ze haar melk goed blijft drinken je consequent bijvoeding blijft aanbieden is de hoeveelheid die ze daadwerkelijk binnen krijgt nog niet zo belangrijk.
pi_62856382
kersjes dat hebben we al gedaan. maar je ziet haar echt hele vieze gezichten trekken en spuugt het eruit.
we hebben echt alles al geprobeert. het is zo moeilijk wat bij de oudste makkelijk ging gaat bij jongste moeilijk.
de flessen gaan er goed in, mijn moeder zei dat mijn zusje dat ook deed. maar echt we hebben stukken gegeven met een lepel en we blijven aanbieden. misschien ligt het aan het vers eten? ik probeer echt alles te verzinnen.
mama van 3 kids!
pi_62856742
ah uhm probleem opgelost. madam wil geen vers maar potjes. daar hadden we nog niet aangedaan want mama wil vers geven maar ze heeft met smaak een half potje fruit op. nu dus nog het groente.
ik had gisteren uit wanhoop 2 potjes gekocht 1 met fruit en 1 met groenten.
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 10:42:54 #167
190853 RockabeIIa
pi_62857365
Na, gek klein monstertje van je popples Tegenwoordig stellen ze zo veel eisen aan babyvoeding dat ik er heilig van overtuigd ben dat het bijna net zo goed is als vers fruit en groente. Ik ken trouwens wel meer kindjes die de voorkeur hebben voor potjes ipv wat moeders en vaders koken.
Heb je dat AH boek ' Opperdepop'? Schijnen ook popi receptjes in te staan voor van klein tot iets groter. Heb het zelf wel maar nooit iets mee gedaan omdat Brent een makkelijk vuilnisvatje is waar je zo alles in giet/drukt.
Volgens mij heeft Vivi daar heel positieve verhalen over.

Kersjes, dat wordt tranen met tuiten huilen vanmiddag Ik garandeer het je! Als ie eenmaal in de vrachtwagen zit wil hij er niet meer uit.
De foto van Brent op motor ligt in je PM-box
pi_62857540
ja ik heb het boek van de ah. de oudste is zo een verse eter die alles lust behalve nu dus maar dat is de leeftijd. dus ik dacht nou lekker makkelijk de 2de eet dat ook. nou mooi niet dus het moeten potjes worden. scheelt weer potjes invriezen
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:36:20 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62858119
Zie toch ook weer een voordeel In elk geval wel fijn dat ze eet.
pi_62858139
Arme Maud, gelukkig heeft ze lekker geslapen. Hoe lang duurt het voordat de plekken wegtrekken?
Je moet het jezelf niet aanrekenen he, je hebt het beste met haar voor!!

Ik ga maar een keer kijken bij het zwemmen denk ik!

Wat goed dat Eli loopt!!!!!

En hoe is het nu met Ilse? Wat sneu he, zo'n ziek meisje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:54:13 #171
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_62858392
Rcoka, ik zal een mueslireep meenemen om hem weer naar buiten te lokken! Zijn nieuwste ontdekking nadat hij van de week een rondslingerende reep te pakken had gekregen en aan het oppeuzelen was. Ik dacht dat hij zoiets hards nooit weg zou krijgen, maar 3/4 ervan was in no time opgeknaagd door mijn kleine ratje

Ah Popples, mevrouw vindt jouw pureerkunsten gewoon niet lekker dus
Devin heeft ook zo'n fase gehad dat hij liever potjes wilde dan vers gekookt. Een beetje kwetsend, maar gaat gelukkig weer over en dan zijn mama's kooksels gelukkig weer de lekkerste van de wereld!
pi_62858502
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:54 schreef Kersjes het volgende:
Rcoka, ik zal een mueslireep meenemen om hem weer naar buiten te lokken! Zijn nieuwste ontdekking nadat hij van de week een rondslingerende reep te pakken had gekregen en aan het oppeuzelen was. Ik dacht dat hij zoiets hards nooit weg zou krijgen, maar 3/4 ervan was in no time opgeknaagd door mijn kleine ratje

Ah Popples, mevrouw vindt jouw pureerkunsten gewoon niet lekker dus
Devin heeft ook zo'n fase gehad dat hij liever potjes wilde dan vers gekookt. Een beetje kwetsend, maar gaat gelukkig weer over en dan zijn mama's kooksels gelukkig weer de lekkerste van de wereld!

ach het heft zo zijn voordelen
mama van 3 kids!
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:41:16 #173
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62860099
De plekken in d'r gezicht waren al weg vanochtend, alleen op d'r benen is het wel nog erg ruw, rood en schraal. In de knieholtes had ze het al stuk gekrabt, dus dat zal wat langer duren.

'mijn kleine ratje'

Ilse, hoe is het met je?
pi_62863305
hier alles behalve lekker helaas
nieuwe voorraad paracetamol gehaald
"voordeel"; vanmorgen in alle vroegte eindelijk eens een langer knuffelmoment dan de gebruikelijke 0,5 minuut.
pi_62863750
BETERSCHAP!
Meike aan het kleuren

een boom!

[ Bericht 30% gewijzigd door XXXKarinXXX op 01-11-2008 17:00:47 ]
pi_62864131
mooi Meike!
(en duidelijk geen huis hoor )
pi_62864242
marit beterschap voor je meisje.

karin wees maar trots, ze kan mooi kleuren!
mama van 3 kids!
pi_62877229
Knappe Meike!

Marit, beterschap
Fake it till you make it...
  zondag 2 november 2008 @ 10:21:06 #179
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62877367
Hiep hiep hoera voor Brent,
tot over een paar dagen!
pi_62877514
lieve lieve brent gefeliciteerd
rock je hebt mail
mama van 3 kids!
  zondag 2 november 2008 @ 14:35:35 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62882256
voor Brents verjaardag!
Hopelijk heb je een mooi feestje en krijg je veel leuke kado's!

We hebben net met Stiemie en linde gemeet. Het was erg gezellig.
Toen de kids vastzaten in de kinderstoelen hebben we ook nog rustig 2 woorden kunnen wisselen, helemaal top
Linde kruipt naar links, eli kruipt naar rechts, en dan vooral niet omkijken of mama nog in de buurt is, gewoon andere kindjes onderzoeken, met ballen gooien, trappetje op, trappetje af, nog wat verder kruipen, nog niet helemaal goed kunnen lopen, maar wel lekker stappen in de ballenbak, dat is namelijk erg stabiel etc.
Was leuk!

Om de kids voor later de beschermen hebben we maar geen foto's meer gemaakt van hoe ze eruit zagen toen we naar huis gingen
Volgens mij sliep eli al voordat we goed en wel in de metro zaten
Heerlijk in de doek tegen me aan
(Had daarna wel een kwijlplek, maar ach..)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 2 november 2008 @ 17:52:03 #182
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62886673
Dat klinkt reuze gezellig Davinia!

Brent, van harte gefeliciteerd jongen!! En tot over een poosje weer.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62891647
Brent, gefeliciteerd met je verjaardag kereltje!
Ben benieuwd hoe je het hebt gehad, en wat je van je papa en mama hebt gekregen!
  zondag 2 november 2008 @ 21:12:58 #184
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_62892705
Davinia Linde sliep ook al voordat we de hoek omwaren Omdat ik geen zin had in een overvolle tram waarin ze misschien weer wakker zou worden, ben ik maar naar huis gaan lopen (langer dan een uur lopen ) dus ik heb m'n beweging weer gehad zeg maar

Linde was echt helemaal afgemat van de indoor-speeltuin. En inderdaad ze schieten overal heen die ukkies. Na de ballenbak snel thuis lunchen en weer in de auto op visite in Alkmaar en daar zijn we nu net van thuis. Een erg geslaagde , maar drukke dag. Nu eerst maar even bijkomen
pi_62893089
Brent en Rockabella gefeliciteerd!
pi_62900290
Klinkt egzellig jullie meet Davinia en Stiemie.

Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ik heb een cd met kinderliedjes opstaan en ze zat net mee te wiegen en nu ligt ze op haar buik naar de cd speler te kijken (mooie lampjes)!
pi_62900319
quote:
Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef Nijna het volgende:
Hahaha, Mirte gaat even bijna zitten alsof het niks is. Kijkt me aan, zat bijna en toen ging ze toch maar weer liggen... Een deze dagen gaat het lukken.
Ze zit!!!!!! Trotse mama hier
  maandag 3 november 2008 @ 10:13:27 #188
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62901764
Mirte lekker zitten en swingen meid

Klinkt als een gezellige meet Davina en Stiemie.

Brent tot over 2 weekjes...
  maandag 3 november 2008 @ 10:41:12 #189
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_62902272
Brent en Rocka, van harte!

Mirte nog even en ze gaat ook nog staan!

Stiemie, Davinia, klinkt gezellig! Waar zijn jullie geweest?

Vanmiddag naar het cb, voor m'n gevoel ben ik daar echt al een half jaar niet meer geweest ik begon het bijna te missen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_62902524
Mirte wat goed je kan zelf gaan zitten En gewoon binnen 4 minuten geleerd

Brent ik zag op het bankje een foto van Brent de Bouwer Was de taart lekker?

Jellyrose we zijn naar Tunfun geweest. Erg leuk want er is ook een speciaal deel voor ukkies. Dan kunnen ze een beetje zelf kruipen en doen zonder gevaar. Ik ga zeker nog eens

Succes bij het cb! Staan er ook prikken op het programma? Of alleen wegen enzo?
  maandag 3 november 2008 @ 10:51:25 #191
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62902525
Brent van harte met je 2e verjaardag en wij komen snel achter je aan hoor!!!
  maandag 3 november 2008 @ 10:59:05 #192
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62902680
Vanmorgen hadden wij oudergesprek op de creche. En mijn dag kan niet meer stuk! Ben heel trots op Anna.
De juf zei dat het een heel bijzonder kindje is en dat ze heel open en sociaal is.
Ook houden ze een observatielijst bij met wat een kindje in de leeftijd van 17-22 maanden zou moeten kunnen enzo. En qua motoriek zit Anna op het niveau van een kind van 22 maanden?!! Ook qua sociaal-emotionele ontwikkeling is ze wat voor en verder zit ze gewoon lekker op haar eigen niveau. Dus papa en mama waren vanmorgen heel trots!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62903221
Jullie hebben weer lekker getikt tijdens ons weekendje logeren bij Pake en Beppe..

Brent nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Chaca, hoe gaat het nu met de uitslag?
En Marit, hoe gaat het met Ilse?

popples, ik ben nu 1 keer wezen proef-babyzwemmen. Misschien kun je dat ook doen. Ik vond het heel leuk, en Chris ook wel (hij was alleen al moe voor het zwemmen). Lekker liedjes zingen, door het water zwieren, eventueel onder water als je wil/durft.
Als ik de creche en studie op de rails heb, dan wil ik ook echt elke week gaan, weet nu alleen niet welke dagen ik vrij ben..

Eli, je loopt Goed man!!

Davinia en Stiemie, dat klinkt gezellig.

Dylan, wat lig je heerlijk in je grote bed!

Nijna, Wat goed dat Mirte zit! Volgende stap: staan en lopen?

Wij zijn dus lekker een weekendje weg geweest. Vrijdags eerst mijn oma en oma&opa langs. Een hele drukke middag, maar Chris heeft zich lekker vermaakt met zijn speelgoed. En die oudjes waren blij om hem weer eens te zien.
Zaterdagochtend heeft mijn moeder anderhalfuur op hem gepast. Hij heeft geen kik gegeven. Hij ziet mijn ouders ongeveer eens per maand, dus vond het wel fijn dat hij zich daar toch thuis voelde. Geeft ook hoop voor de creche straks.
En zondag zijn we gezellig bij mijn zusje op visite geweest. Een druk, maar gezellig weekend.

Sinds donderdag kan hij zwaaien Hij knijpt zijn handjes open en dicht. En dit weekend heeft hij goed geoefend. Heerlijk om te zien hoe zo'n truukje dan de hele dag door gebruikt wordt. En wij (ik, vriend, mijn ouders en zusje) maar terugzwaaien..
  maandag 3 november 2008 @ 12:23:39 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62904687
voor Mirte!
Zul je zien dat ze nu ineens heel snel gaat
Kan ze over 4 minuten ook kruipen?

Tunfun is idd erg leuk, en ook goed te bereiken, met metro en zo

Chris
Fijn dat het goed ging met de oppas!
Eli zwaait idd ook een beetje. wel, steeds meer en beter. handje op standje "Beatrix" (duim naar voren gebogen) en maar wapperen met die arm
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 3 november 2008 @ 13:09:45 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62905779
Nou, dan zwaai ik even lekker terug naar Chris en Eli
pi_62907628
Chris, Eli en Memmel

Rijtje wordt steeds langer zo

Meike zei vanmorgen bij mijn moeder "poepen!" Dus mijn moeder parkeert haar op de wc, waar ze gewoon heeft gepoept!!!!! maf kind
pi_62910907
Wat stoer van Meike, zo'n grote wc is nog best eng.. Staat het potje al klaar?
pi_62911019
ja maar daar wil ze alleen maar op met haar kleren aan....dat zeg ik, maf kind
Ze wil het meteen goed aanpakken op de grote wc! hihi
  maandag 3 november 2008 @ 19:37:08 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62915827
naar zwaaiende dreumessen

Meike poepen... Maud roept de hele dag als ze iets in de luier heeft gedaan.. Luije...niehu luije (nieuwe luier)

Uitslag is duidelijk minder. Ze is ook wel gezelliger. Vannacht doorgeslapen tot kwart over 6. Het gaat weer de goede kant op.
pi_62916426
Brent van harte! Beter laat dan nooit!

Mirte zit en Eli loopt

Meike poepen op de wcpot!!

Wij hebben net een weekend Burgh-Haamstede achter de rug en nou is Jet ziek Ze heeft ontstoken ogen Nu moeten we 3 keer per dag haar ogen druppelen, maar hoe doe je dat met een kind die dat niet wil Ze trapt, ze slaat en zwiept haar hoofd van rechts naar links en van beneden naar boven!

Lastig ......

Weekend was wel leuk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')