Ehhhm Davinia, daar is niks ergs aan toch? Devin heeft al heel wat keren pizza met ons meegegeten, hij vindt het heerlijk! What's not to like? Deeg met kaas-kaas-kaas, tomatenpuree en allerlei soorten groenten

Niet te vaak natuurlijk, maar een lekkere pizza op z'n tijd is voor dreumessen best te doen hoor!
Succes met de prikjes morgen!
Wat een liefjes Memmel
Stiemie, hier kwam ik er van het weekend achter dat Devin ook al 2 nieuwe puntjes in zijn bovenkaak erbij heeft. Dat maakt het totaal op 10, maar wanneer ze er allemaal precies bij gekomen zijn weet ik niet hoor. Die kleintjes laten zich nou eenmaal niet gemakkelijk in de mond kijken.
Rocka, wat een leuk ventje is die Brent toch
En zijn verjaardag gaat vast een succes worden: veel aandacht en liefde van papa en mama (+visite), taart, ballonnen en een kado... gaat vast goedkomen!
Ik80, lastig van dat poepen, heeft Devin ook een hele tijd gehad, dat hij 's ochtends wakker werd met een volle luier, alles helemaal aangekoekt... Het ergste maakte ik met doekjes schoon en de rest waste ik er dan onder de kraan van af.
Devin heeft gister voor het eerst met klei gespeeld. Hij vond het eerst een beetje raar, maar al gauw vond hij het geweldig om de door mama gemaakte balletjes plat te meppen
.... met gevoel voor drama....