abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:14:54 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62710038
Rocka, ze zijn er inderdaad ook voor jongens. Kijk even op camper.com daar kan je ze allemaal zien. In NL moet je echter goed zoeken om Camper schoenen te vinden, misschien is via Internet bestellen wel het handigst. De kleinste maat is maat 23.

Hier weer terug van een gezellig weekend. Marit, voor tips pm-en we wel even, ok?

Anna moest vanochtend wel even twee keer kijken toen ze pa en ma boven haar bed zag hangen, maar toen ging toch de speen er uit en kregen we allebei een dikke zoen!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:22:46 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62710181
Memmel, ik had het gisteren al gezien Erg leuk merk.

Karin Ik maak niet overal foto's van!

Stiemie, is heel normaal hoor dat je eens een keertje een tandje niet ziet. Daar wordt je heus niet ontaard van.

Brent heeft binnen 24u zichzelf 4x ondergepoe***. Hij krijgt het laatste stel kiezen, geloof ik.
Volgende week horen we niet meer in dit topic
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62710242
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, is heel normaal hoor dat je eens een keertje een tandje niet ziet. Daar wordt je heus niet ontaard van.
Het waren in totaal 2 kiezen en 1 tand die we gemist hadden

Nog maar een weekje en dan is kleine grote Brenteman jarig
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:30:18 #54
190853 RockabeIIa
pi_62710323
Stiem, Brent laat zich ook niet graag in zijn mond kijken. Ik kietel hem altijd heel hard als ik er in wil kijken. Ik vind het echt niet gek. Je leest het heel vaak hier, echt!
Ik merkte het zelf eigenlijk altijd gelijk door de luiers en ging dan op onderzoek

Ja, zondag is het feest hier. Ik probeer al dingen voor te bereiden maar het wil nog niet echt vlotten. Ik ben ook een beetje inspiratieloos...
pi_62712640
Karin, wat goed dat het zo lekker gaat zonder kookwekker. Blijkbaar was alleen even bewust worden van de situatie al genoeg.

Marit, fijn dat jullie al lekker aan elkaar beginnen te wennen. Hopelijk kan de VK je van je knoopje verlossen.

Popples, veel sterkte de komende tijd!

En nog even een beterschap voor alle zieken en een voor alle nieuwe truukjes

Hier laat Chris zich ook niet in zijn mond kijken, dus als hij een paar daagjes "moeilijk doet" dan voel ik wel even. Zo vond ik dus ook 2 kiezen vorige keer.

Chris is nog wat bezig om in wintertijd te komen. Gisteren was het 6 uur, vandaag kwart voor 7. Maar het was ook een raar weekend. Zaterdag familiefeestje (en iedereen vond hem leuk ) en daarna nog een nacht&dagje door naar mijn schoonouders. Dus dan is alles al anders. Raar eten, raar bedje, rare slaaptijden, rare mensen. Eens kijken of hij een beetje rap weer na 7-en wakker gaat worden. Dat vind ik echt zo'n grenstijd..
pi_62713846
Ik vind het eigenlijk doodnormaal dat je niet iedere tand en/of kies in de gaten hebt.
Lijkt me dodelijk irritant als iemand in je mond zit te graven en te voelen.

Oh nee.....continu snot weghalen, das nog irritanter...De hele dag iemand achter je aan hebben lopen met een doekje...zou ik ook van gaan gillen !
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:51:47 #57
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62714000
Bij Anna zijn nu ook haar hoektanden doorgebroken. Dan alleen nog 4 kiezen en zijn we klaar
Alleen tandenpoetsen blijft hier een drama. Ze poetst liever haar neus, haar of mijn tanden dan dat ik met die borstel in de buurt mag komen.

Oja, en vol trots presenteer ik volledig off topic onze aanstaande gezinsuitbreiding
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62714032
Hetzelfde haar als Anna !
  maandag 27 oktober 2008 @ 12:00:33 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62714241
Jaaaa!
En hij heet Helix.
pi_62717118
Ahw Memmel cute . Wanneer komt hij bij jullie?
Fake it till you make it...
pi_62717646
Haha ik verwachtte dus een echofoto! lief hoor!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 oktober 2008 @ 15:43:20 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62720762
Morgen pas Karin, nog effe geduld. Ik hoop dat alles goed is. En ik las het tweede streepjes topic en ik hoop dat we snel samen kunnen zwangeren!
pi_62721442
Hahahaha Memmel jullie gezinsuitbreiding is wel erg harig inderdaad Maar ook heel erg

Succes morgen! Leuk hoor baby-gluren
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:59:26 #64
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62723313
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 13:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Haha ik verwachtte dus een echofoto! lief hoor!
Ik ook!

Wel lief die beestjes, hoor
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62729984
Memmel leuke hondjes, leuke schoenen Veel plezier morgen! Ik zag overigens in Oud-Beijerland GAP truien hangen, maar veuls te groot voor Jet bummer .....

Stiemie zo lief als Linde en Jet zaten te eten zoveel lijken ze wederom nu ook weer op elkaar .... tuig is het, tuig

Chacam, tot vrijdag!

Hier gaat alles goed op het slechte eten van Jet na Ze eet alles, maar haar avondeten wil ze niet haar toetje wel Ik maak er geen strijd van, want volgens mij heeft dat helemaal geen zin .......
en ze kletst, kletst en kletst!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62730312
Beaker heb je al een keer geprobeerd om 's middags warm te eten?
Sommige kindjes zijn 's avonds gewoon te moe om te eten.

Pepijn eet op het ogenblik ook belabberd, maar die is sinds zaterdagavond ziek...koorts en ellendig.
En hij heeft mama aangestoken

Memmel, lief die kleine hondjes
Veel plezier morgen!
pi_62730679
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef p_iglet het volgende:
Beaker heb je al een keer geprobeerd om 's middags warm te eten?
Sommige kindjes zijn 's avonds gewoon te moe om te eten.

Pepijn eet op het ogenblik ook belabberd, maar die is sinds zaterdagavond ziek...koorts en ellendig.
En hij heeft mama aangestoken

Memmel, lief die kleine hondjes
Veel plezier morgen!
Beterschap! Balen is dat!

Kan het eens proberen, misschien werkt het!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62735003
Hier is het avondeten ook niet je van het...
Mirte is toch niet helemaal lekker in orde. Vandaag hanger, bleek toetje, geen koorts of verhoging, huilen alsof ze pijn had... Vanmiddag zetpilletje erin en toen leefde ze wat op. Maar ze bleef wat sloom en niet zo lekker te pas als anders. Tandjes...? Vanmiddag wel zo'n lekker gore luier... .
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:46:50 #69
190853 RockabeIIa
pi_62735857
Tandjes zijn volgens mij de oorzaak van veel kwaaltjes en andere hangerige dagen van die kleintjes...

Kort over Brent vandaag:
We gingen eventjes Bob de Bouwer kijken op Jim Jam (kinderzender). Bob krijgt een emmer plaksel op zijn kop en Brent leeft helemaal mee en roept 'Oh nee toch!' en draait zich om naar mij zo van 'Wat sneu voor Bob, he mam?' Vervolgens moet een andere figuur uit die reeks lachen om Bob's actie. Brent snapt wat er lollig aan is en draait zich helemaal in een deuk naar mij om en zegt 'Bob is leuk!'
pi_62736769
Brent . Dat lijkt me zo leuk he als ze dat soort dingen gaan begrijpen en mee kunnen leven .

We hebben hier weinig last gehad van de tandjes tot nu toe *afklopt*... tot nu dus waarschijnlijk. Ze ligt heel lief te slapen nu
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:09:10 #71
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62741967
Beaker,
geduld als ze 4 zijn gaan ze wel eten. Lotte eet ook bijna geen avondeten.
Het is mijn moeder gelukt om haar rauwe wortels te laten eten daar zijn we al heel blij mee.
Ze weeg nu 11 kilo, is dus iets aangekomen eindelijk boven die 10 kilo uit.

Lotte gaat nu iedere keer poepen als ze slaapt, dan tekt het in en heeft e dus veel pijn als ik het moet schoonmaken, erg zielig dus.
verder is ze onwijs gezellig, sprint met 2 voeten tegelijk en danst op k3. Ze zingt ook al; een zelf een boel kinderliedjs (en je herkent het!)
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:59:44 #72
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62743194
Wat is brent al een grote jongen als je dat zo beschrijft
Trouwens, in mijn sig staat een link naar eli's website met allemaal foto's. ben te lui om ze hier te uploaden
Alleen heel soms een hele leuke.

ik80, dat is wel vervelend. kan je niet nog even snel verschonen voor het slapen? (nah, anders had je het wel gedaan )

trouwens, van het niveau ontaarde moeder: eli heeft afgelopen maandag voor het eerst pizza gegeten
naturel, niets erop, zelf afbakgebeuren. hij vond het heerlijk (Vind je het gek )

morgen BMR-prik. heb er echt geen zin in...
hij is al miepie mopper, ik vrees een eerste kies, ik zag wat zitten, namelijk, en dan morgen die ellendige prikken....
al ben ik wel benieuwd hoeveel hij weegt met zijn bolle kop

Memmel, kom je ook hier je echofoto showen, of moeten we daarvoor in Z&G gaan F5'en?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62743469
Oh Memmel, die website van Camper ik heb een nieuwe liefde
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:16:03 #74
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62745382
Jeutje wat weer veel geschreven en gekletst.

Beaker tot vrijdag

Karin, wat fijn dat het zo goed gaat.

Marit, heerlijk om te lezen hoe je gezinnetje zich ontwikkeld.

Memmel, wat een droppie en ook ik wil wel een mooie echo zien...

Brent, grote vent....bijna naar het andere topic.... wij mogen nog een paar weekjes hier blijven.

Ook Maud doet mee met slecht eten, maar gelukkig gaan de boterhammen wel steeds beter. Alleen nu wordt ze 's nachts weer wakker, zo rond half 4 en het enige wat ze weer rustig krijgt is een fles. Nu krijgt ze rijstemelk dan en slaapt door tot na zevenen, maar ik blijf het vreemd vinden. Aan de andere kant heeft ze dit al vanaf dat ze op de wereld is komen kijken, dus het zal wel bij d'r horen. En het komt en gaat ook met d'r ontwikkelingssprongen, dus we zullen wel snel weer wat nieuws te zien krijgen.

Ohhhhh en Maud kan ook springen en huppelen. Zoooooo ontzettend gaaf om te zien. Ze loopt nog maar amper. Ze gaat nu springend en huppelend door het leven.

Davina succes met de prikken.
pi_62745560
Ehhhm Davinia, daar is niks ergs aan toch? Devin heeft al heel wat keren pizza met ons meegegeten, hij vindt het heerlijk! What's not to like? Deeg met kaas-kaas-kaas, tomatenpuree en allerlei soorten groenten Niet te vaak natuurlijk, maar een lekkere pizza op z'n tijd is voor dreumessen best te doen hoor!
Succes met de prikjes morgen!

Wat een liefjes Memmel

Stiemie, hier kwam ik er van het weekend achter dat Devin ook al 2 nieuwe puntjes in zijn bovenkaak erbij heeft. Dat maakt het totaal op 10, maar wanneer ze er allemaal precies bij gekomen zijn weet ik niet hoor. Die kleintjes laten zich nou eenmaal niet gemakkelijk in de mond kijken.

Rocka, wat een leuk ventje is die Brent toch
En zijn verjaardag gaat vast een succes worden: veel aandacht en liefde van papa en mama (+visite), taart, ballonnen en een kado... gaat vast goedkomen!

Ik80, lastig van dat poepen, heeft Devin ook een hele tijd gehad, dat hij 's ochtends wakker werd met een volle luier, alles helemaal aangekoekt... Het ergste maakte ik met doekjes schoon en de rest waste ik er dan onder de kraan van af.

Devin heeft gister voor het eerst met klei gespeeld. Hij vond het eerst een beetje raar, maar al gauw vond hij het geweldig om de door mama gemaakte balletjes plat te meppen
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')