abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62939482
Spannend Deepfreeze. Maar zo te lezen had je er dus wel een goed gevoel bij. Dat is het belangrijkste.

Linde gaat echt steeds meer brabbelen nu. Ze weet al wie ze zelf is: Linne Een kaarsje (waar ze dus niet aan mag komen ) is een kaasje. Als ze een hondje buiten ziet gaat ze wijzen en zegt ze woewoewoe (en kleine hondjes noemt ze soms tot ergenis van hun baas een poesje ). En als ze zegt 'Een, twee' antwoord ze huppelekees Zo gezellig overdag met mijn kleine kletsmajoortje hier thuis
pi_62942180
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:35 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij krijgen ook een brief voor een afspraak met 18 maanden. Ze hadden namelijk nog geen agenda van 2009 liggen
Wat primitief, een agenda
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62942757
Ethan gaat goed hoor!

Met Jet en haar ogen gaat het al stukken beter! Al is het druppelen en schoonmaken ervan nog wel een drama
Vanmorgen heeft ze tot 9.15 uur uitgeslapen!! Ik zat me gewoon te vervelen aan de ontbijttafel
Al met al hebben Crook en ik gezellig samen ons ontbijtje op ook leuk op een door de weekse dag!
Heb vandaag een potje gekocht en Jet vind het een geweldig ding. Ze gaat er keurig op zitten en kwam zich al melden voor een poepie snel haat luier uit, bleek het te gaan om een scheetje en daarna riep ze uitbundig KAAAAAR!

Lief

Dat filmpje leuk hoor!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62962222
Linde, kleine babbel

Beaker, vandaag weer lekker uitgeslapen?

Hier was het 6.30.. Het is een beetje een puinhoop qua slaapritme. Zal wel met de overgang naar 1 slaapje te maken hebben. Met een portie zomer/wintertijd verwarring erbij.. Hij wordt nu ergens tussen de 6 en 8 uur wakker 's ochtends.
  woensdag 5 november 2008 @ 16:14:49 #230
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62973031
We zijn vandaag voor het eerst naar de kapper geweest!

de sirene uit Amstelveen was Eli, geen terroristische aanslagen oid, nee, mijn aanstellende kind
Jeumig, wat heeft da tkind gekrijst, gebruld, gevochten! Zelfs een paar keer de kam bij de mw uit haar handen getrokken!

Ik heb wel een paar mooie foto's, dis zal ik wel ff in het betreffende topic plaatsen

Maar. het is gelukt! Eli is nu echt een jongetje, met een lekker kort koppie. helemaal ander kind heb ik opeens. Heel raar.

(Ben ik trouwens raar dat ik even wat heb meegejankt, emo en zo, eerst keer kapper. babyhaartjes eraf en zo?)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62973914
Ah dus dat was dat geluid

Nee hoor Davinia niks overdreven gedoe. Ik stel Linde's eerste kappersbezoek nog steeds maar uit ondanks dat de haartjes al in haar ogen hangen
pi_62974139
Hier knipt papa De eerste lokjes liggen wel in een envelop, om te bewaren.

Gisteren nog weer eens gekortwiekt. Nu heeft hij een stoer dreumeskoppie, maar over een paar weken zijn de schattige kleine babykrulletjes weer terug
pi_62980062
Linde loopt!

Ze liep eerst zo'n 4 a 5 pasjes maar nu gaat ze als een speer door het huis Zo ineens een pas of 20 achter elkaar. En gewoon zelf opstaan zonder zich op te trekken

En we zijn hier allebei morgen vrij en gaan dus waarschijnlijk de hele dag met haar lopen
pi_62981090
Linde kunnen jij en Jet de volgende keer samen lopen!

Leuk, leuk, leuk
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62983476
Goedzo Linde!!! *applaus geeft*

Eli ik ben benieuwd naar je mooie haartjes!
Hier komt een vriendin knippen aan huis (ze is kapster) dus dat maakt het allemaal al wat minder erg! Dvd-tje op en je hebt er geen kind aan
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 5 november 2008 @ 22:04:24 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62983962
voor Linde!!
Helemaal goed!

Eli's haartjes staan in het fototopic
Ik had idd een foto van een voorbeeldige meike gezien die geknipt werd, dus ik had enige futiele hoop, maar die verdween snel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62992742
Mirte zit een appeltje te knagen en af en toe krijg ik ook een hapje, ik vind t zo lief eruit zien
Fake it till you make it...
pi_62993150
Linde Zo leuk vind ik dat, als ze net kunnen lopen, met hun wiebellijfjes

Mijn vader is kapper dus die komt ook hier knippen. Geen drama's, heerlijk! Quinten mag dan altijd de waterspuit vast houden, daarmee zit hij dat constant in zijn gezicht te spuiten. En een lol dat ermee heeft
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_62995394
LInde nu echt aan de wandel, wat leuk
Hier is het ideaal wandelweer, hopelijk bij jullie ook.

Eli naar de kapper, ik ga zo kijken naar de foto's. Ben benieuwd!

Devin moet binnenkort ook voor het eerste kennismaken met de schaar. Niet dat zijn haar zo lang is, integendeel, maar hij heeeft nu allemaal van dat donzige pluis aan de achterkant en dat staat zo suf.

Hier hadden we vanmorgen iets vervelends tijdens het verschonen. Iets met een telefoonoplader waar Devin mee aan het spelen was en waar een bepaald lichaamsdeel tussen het strakgetrokken snoer werd afgekneld
Meneer is zo knuffelig steeds Maar kusjes geven doet hij niet meer en als je erom vraagt keert hij je de wang toe. Ontvangen wil hij dus wel!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 6 november 2008 @ 12:28:49 #240
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62996072
Aiii Devin, zat je vinger er zomaar tussen?

Linde hoerrrrra! Je loopt!

En ik moest wel erg lachen om de foto's van Eli hoor. Zo vrolijk in het begin en de afschuw op zijn gezicht als ze begint de knippen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62996175
Linde, goed man vrouw

Nijna, dat is genieten he.

Kersjes mannen

Chris geeft alleen maar kusjes al het hem uitkomt. Maar als je ze krijgt, dan zijn ze zo heerlijk met wijd open mond, incluus stortvloed aan kwijl. En dan ook meteen een paar keer achter elkaar
Was iets minder toen hij maandagavond en dinsdag naar knoflook rook
pi_62997141
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Was iets minder toen hij maandagavond en dinsdag naar knoflook rook
.... met gevoel voor drama....
pi_63004190
Ja, lach maar..

Maar ook knoflook vind hij dus lekker..
pi_63008988
Devin Goed uitkijken hoor!

En Deepfreeze Linde is ook gek op knoflook. Eergisteren aten we risotto met champignons, paprika en geitenkaas en dat ging schoon op. Gisteren aten we hutspot en daar moest ze niks van weten (de rook worst daarentegen ) en vandaag aten we kokos-curry met rijst en dat smikkelde ze ook zo weg. We hebben hier gewoon een lekkerbekkie dat niks van saaie hollandse aardappels moet weten

Linde kan de hele dag niet meer stoppen met lopen Ze gaat kris-kras de kamer door. We hebben vandaag dan ook maar meteen leuke schoenen gekocht. Maatje 20

En verder baal ik nogal want ik heb vandaag een brief ontvangen als reactie op een sollicitatie met daarin iets van 'door de huidige omstandigheden is er een directe vacaturestop, maar zodra die voorbij is, nemen we graag direct contact met u op' Ik wil NU!
pi_63009336
Chris heeft hier net broccoli, aardappels en stoofvlees gegeten. De groente ging redelijk, van de andere 2 ging er veel naar binnen. Maar eigenlijk eet hij alles, behalve kaas in plakjes. Echt van saai-hollands, tot kruidig-oosters of spicey-zuid-amerikaans

Wat een lieve pootjes.. Chris heeft nu schoentjes maat 22 (nog vooral om zijn voeten warm te houden in de kinderwagen)
pi_63009604
Dan heb je het straks vast makkelijker met schoenen kopen dan wij Deepfreeze.
Een hoop merken beginnen pas bij maat 21 of 23, dus onze zoektocht naar smalle maatje 19/20 schoentjes was drama!! Maar wel gelukt.

Super Linde

Naar de kapper, hmm dat moeten wij ook binnekort. Geloof dat eind november de kapper weer komt op de opvang. Pepijn maar eens inschrijven daarvoor, scheelt zoeken naar een kinderkapper.

Onze kleine brokkenpiloot heeft een mega dikke lip, tand door zijn lip gevallen, droge lip die regelmatig barst, en dan als de boel dan net weer bijna genezen is dan val je er gewoon weer op, of botst tegen iemand aan
pi_63012700
Pff Linde is net anderhalf uur lang hysterisch aan het krijsen geweest en natuurlijk net toen ik even alleen thuis was. Ik was echt zo blij dat mijn vriend weer thuis kwam. Wist gewoon even niet meer wat ik zou kunnen doen om haar stil te krijgen. Inmiddels ligt ze ein-de-lijk weer in bed, maar we rekenen maar niet op een goede nachtrust Welke idioot heeft er ooit bedacht dat tanden krijgen zo'n pijn moet doen?
pi_63014604
Pepijn krijgt echt nog een de stuntelkampioen-award!

Wat goed dat Linde loopt!!! Is ze niet daardoor onrustig? Al die nieuwe indrukken? Maar tanden krijgen is natuurlijk ook een barbaars gebeuren.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:27:32 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63024292
Een ietsie pietsie aan de vroege kant ( 2 weken en 3 dagen tevroeg) kom ik hier toch al een vraag stellen aan de ervaringsdeskundigen die dit topic rijk is
Rachel wordt 24 november 1 jaar, loopt volgens CB en kinderarts voor op het "standaard" schema en zou nu qua gedrag/voeding etc op 1 jaar en 3 maanden zitten.
Maar de vraag is:
Hoe vierden jullie de 1e verjaardag van jullie kleintje? wat voor taart kies je uit ? Mijn gevoel is niet zo blij met kleurstof en suikerrijke taarten aangezien ze er nog al heftig op reageerd ( kan uitten in hyperactief, krampen of zelfs koorts)
En dan nog wat vraag je eigenlijk voor de 1e verjaardag :s
Kleertjes is leuk maar heb al ongv 1,5 kleding kast vol liggen.
Kortom, k weet t niet had deze vraag al eerder gesteld in het kleine grote babietjes topic maar geen antwoorden gezien dus nu dan maar hier
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63024357
Pepijn heeft met zijn verjaardag een suikervrije kwarktaart, appeltaart en soesjestaart gehad. En op de opvang getrakteerd op fruitcakejes.
Ik vond suiker en kleurstof ook nog niet echt nodig met een 1ste verjaardag.

Qua kadootjes kun je een loopauto of wheelybug vragen, en boekjes!! Boekjes zijn leuk om te geven en krijgen en heb je nooit teveel. Houten blokken, duplo zijn vaak ook vanaf ongeveer de 1ste verjaardag een succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')