Je bent 17, tssquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:56 schreef Mistaken het volgende:
Ik hoop ooit nog eens te gaan met f-s
Zeker leuk, maar ik had er toch iets meer van verwacht. 20% van de band niet aanwezig hebben op het podium zuigt hard! Net als naast een naar oud zweet stinkende goorlap staan trouwensquote:
Nouja, die ¤10 vind ik nog wel meevallen. Dan moet je 'm maar in een rekje zetten (ja nee die zijn er niet en nooit genoeg ik weet hetquote:Op woensdag 3 december 2008 15:03 schreef frame-saw het volgende:
M'n fiets wilde even naar de AFAC, voor 10 euro kreeg ik hem terugEcht idioot zeg.
Afstand die je terug moet fietsen?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nouja, die ¤10 vind ik nog wel meevallen. Dan moet je 'm maar in een rekje zetten (ja nee die zijn er niet en nooit genoeg ik weet het) Maar de afstand die je terug moet fietsen is nét iets idioter
ah, jij hebt het niet over de Amsterdamse fietsen afhandel centrale? Want die is nl bijna een uur fietsen vanaf het centrum..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Afstand die je terug moet fietsen?
Ah so.
Maar ik ben zo iemand die altijd te laat komt, of denkt dat ze te laat is. Dus dan pleur ik hem op mn vaste plekje. Niet meer doen dus
AFAC zit niet alleen in Amsterdam hoor, hier in Nijmegen en Arnhem zit ie ook.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, jij hebt het niet over de Amsterdamse fietsen afhandel centrale? Want die is nl bijna een uur fietsen vanaf het centrum..
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
AFAC zit niet alleen in Amsterdam hoor, hier in Nijmegen en Arnhem zit ie ook.
Weet alleen niet waar de afkorting precies voor staat.
Het topic stond al even geopend ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 16:00 schreef lienelien het volgende:
jij dacht, ik zeg het gewoon nóg een keer
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:57 schreef Lieke_K het volgende:
Vandaag gespot, onder de naam Indie Winter in het Cultuurcafé op de RU-campus:
20 januari Kensington
aanvang 20.00u en toegang gratis!
ik kon t al langer, maar was nooit gegaan omdat ik toen nog geen 18 wasquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
hm. Ja, 3 jaar geleden pas
Jammer dat je het nu pas ontdekt hebt!
ja nee tuurlijk, het is ook wel een goede tip als we het nog niet kenden natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:55 schreef Ourbovinepublic het volgende:
[..]
ik kon t al langer, maar was nooit gegaan omdat ik toen nog geen 18 was. En ik ben pas sinds kort op FOK! forum dus ik dacht ik post het even..
Ik ga naar Mr. Love & the Stallionsquote:Op woensdag 3 december 2008 17:57 schreef Lieke_K het volgende:
Vandaag gespot, onder de naam Indie Winter in het Cultuurcafé op de RU-campus:
vanavond 3 Storeys High (UK) en Divided By Hearts
16 december Mr. Love & the Stallions
20 januari Kensington
aanvang 20.00u en toegang gratis!
Die stonden in het voorprogramma van The Rascals, wat een vieze indie homo's met die v-halzen en skinny jeans. Het 1e nummer dat ze speelden was leuk, vanaf daar ging het zwaar bergafwaarts en verviel het een beetje in cliché's. Voor mij niet iets om nog een keer te kijkenquote:
Wat verwacht je, voor een optreden van een levende legende? Ga maar uit van ongeveer 60 euro. Heb hem anderhalf jaar geleden ook in de HMH gezien. Perfect om zo'n artiest van formaat in deze zaal te zien. Dán is de HMH ineens de perfect plek, haha. Totaal andere arrangementen, maar hij speelde in ieder geval een paar nummers op gitaar! En dat had ik niet verwacht. Jaar daarvoor in Ahoy' zat hij enkel achter een onhoorbaar keyboard... Hij had een goed gebalanceerde setlist. Obscure nummers afgewisseld met de publieksfavorieten. Met als uitsmijter natuurlijk "Like A Rolling Stone" en "All Along The Watchtower". Hoogtepunt vond ik persoonlijk "Nettie Moore", van z'n laatste album. Het was een memorabele avond, wat ik van te voren niet helemaal verwacht had. Maar je moet zeker 'em eens gezien hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:01 schreef -skippybal- het volgende:
10,11 en 12 April staat Bob Dylan weer een in de HMH. Moet ik toch maar live gaan zien.
Nu maar hopen dat het geen belachelijk bedrag moet gaan kosten...
Wou ik net over posten. Ze waren toch best goed op LC. Ook Unfinished Business klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2008 18:45 schreef portie het volgende:
white lies in de melkweg
donderdag 10 maart voor 13 euro (exclusief).
servicekosten zijn bij beide gelijk hoor, aangezien ze dat niet zelf bepalen, maar ticketservice doet datquote:Op zondag 7 december 2008 01:49 schreef portie het volgende:
melkweg is nog niet zo erg als paradiso ^^
dan kijk ik scheel ... dacht dat ik bij t concertkaartje voor los campesinos 2,45 neertelde voor service. Maarrr die moest ik inleveren enz. dikke bullshitquote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
servicekosten zijn bij beide gelijk hoor, aangezien ze dat niet zelf bepalen, maar ticketservice doet dat
quote:Op zondag 7 december 2008 02:58 schreef Toad het volgende:
Belangrijke vraag: wat is jullie vaste plek in Paradiso?
de servicekosten zij afhankelijk van de prijs van het kaartje.. Hoe duurder het kaartje, hoe hoger de servicekostenquote:Op zondag 7 december 2008 01:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
servicekosten zijn bij beide gelijk hoor, aangezien ze dat niet zelf bepalen, maar ticketservice doet dat
Zoiets, maar dan van de bar linksachter de geluidsgeeks langs, en dan naar voren werken. Of op 1 van de verhogingen of zelfs het balkon bij een rustig concert.quote:Op zondag 7 december 2008 12:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Als je binnenkomt dan bij die bar rechts van je een drankje halen, dan over die verhoging helemaal naar voren lopen tot aan de bankjes, en dan daar eventueel weer van die verhoging af om tegen het podium aan te staan voor de plet-experience, of rechtsvoor op de verhoging blijven staan voor een goed uitzicht en daar blijven je oren nog enigszins heel
Leg uit?quote:Op zaterdag 6 december 2008 03:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
. Heb hem anderhalf jaar geleden ook in de HMH gezien. Perfect om zo'n artiest van formaat in deze zaal te zien. Dán is de HMH ineens de perfect plek, haha.
Dat laatste jaquote:Op zondag 7 december 2008 18:08 schreef jakkop het volgende:
[..]
Leg uit?Ik zal hem liever in Paradiso o.i.d. zien. Of bedoel je dat je al lang blij bent dat hij niet in Ahoy of Arena staat?
Haha, vieze indie homo'squote:Op vrijdag 5 december 2008 20:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga naar Mr. Love & the Stallions![]()
[..]
Die stonden in het voorprogramma van The Rascals, wat een vieze indie homo's met die v-halzen en skinny jeans. Het 1e nummer dat ze speelden was leuk, vanaf daar ging het zwaar bergafwaarts en verviel het een beetje in cliché's. Voor mij niet iets om nog een keer te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |