abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 23:05:46 #276
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64044893
quote:
Beste Skippy,

De Neger des Heils is vader geworden, waarmee wij hem natuurlijk van Harte feliciteren! Zijn alter-ego Seymour Bits zal daarom tijdens de Magnetron Music Label Night van aanstaande donderdag vervangen worden door niemand minder dan de jonge übervadsige producer Tom Trago.

LeLe en Colonel Parker en de hele Jeugd van Tegenwoordig zijn zowel in de zaal als op het podium te vinden zijn. Vieze Fur host de avond en Willie Wartaal doet zijn ding met plaatjes enzo.

Om het feest compleet te maken nodigen wij jou uit om samen met De Jeugd een glaasje champagne te komen drinken in de backstage van Doornroosje.

Wat moet je daar voor doen? Koop een kaartje voor de show en stuur een mailtje met waarom JIJ erbij moet zijn aan prijsvraag@doornroosje.nl. Weetje wat? Gooien we d'r nog een LeLe T-shirt tegenaan voor als het een zwijnenstal wordt..... jeweet........ namelijk maar nooit!
Kanker, kanker, kanker, HARD!

Van 23 uur tot 4 uur voor 10 eurootjes Dikke kans dat ik ga.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:52:04 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64047988
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 01:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ik weet niet of dEUS tegenwoordig nog als indie gezien wordt, maar wat waren ze enorm goed vanavond in Paradiso! Leuke verrassing was dat tijdens de break van Suds&Soda opeens de mannen van de Jeugd van Tegenwoordig op kwamen lopen en Hollereer deden samen met dEUS. Wat een combinatie!

Ik was er niet heen gegaan, het concert van de Melkweg in april achtte ik niet meer te overtreffen. Wel jammer dat ik dit gemist heb.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 18 december 2008 @ 13:22:54 #278
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64117475
quote:
Zondag 3 mei zal de New Yorkse zanger Antony met zijn begeleiders the Johnsons te zien zijn in het Muziekcentrum Frits Philips, Eindhoven

En nu komt het.... 69 (jazeker, negenenzestig) euro !!!!!!!!!!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64119099

Bob Dylan is nog goedkoper, en veel groter toch?
pi_64119419
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Mwua, als ik fan was, was ik toch wel zeker gegaan. Zijn enige show in Nederland en dan op zo'n locatie.
  Moderator donderdag 18 december 2008 @ 15:24:48 #281
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64121337
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:22 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ik wilde net hetzelfde posten Ik ga er nog even over nadenken, want ik wil heel graag, maar dit is wel heel duur
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  donderdag 18 december 2008 @ 17:36:05 #282
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64125804
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef frame-saw het volgende:

Bob Dylan is nog goedkoper, en veel groter toch?
Tja, opbouwende hype richting nieuw album doet dít blijkbaar...
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:23 schreef Erotica_ het volgende:

[..]

Mwua, als ik fan was, was ik toch wel zeker gegaan. Zijn enige show in Nederland en dan op zo'n locatie.
Komen nog reiskosten (weekend...) bij en drinken dus dan kom je al snel boven de 100. Dikke later.
En die locatie is wel mooi, maar zitconcerten zit zijn totaal niet mijn ding.

Anyway, vanacht lekker feestje in Roosje met 10 uur slaap in de afgelopen 3 nachten achter de rug
LastFM
pi_64126480
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik wilde net hetzelfde posten Ik ga er nog even over nadenken, want ik wil heel graag, maar dit is wel heel duur
Zeker erg duur. Heb me toch maar kaartjes gehaald.
Ben ik ook nog door vriend overgehaald om ook naar Brussel te gaan, wel 20 euro goedkoper...
pi_64128202
quote:
Op donderdag 18 december 2008 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]

Komen nog reiskosten (weekend...) bij en drinken dus dan kom je al snel boven de 100. Dikke later.
En die locatie is wel mooi, maar zitconcerten zit zijn totaal niet mijn ding.
Mwua, ik kan me nog herinneren dat Björk ook een concert deed met zitplaatsen, voordeel is dan wel dat het erg intiem is, vooral bij zo'n locatie. Ze vroeg toen ook zo'n belachelijke prijs maar voordeel was toen wel dat er een heel orkest met haar meetourde. Dat zal nu ook wel het geval zijn neem ik aan.
pi_64169925
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:15 schreef Lieke_K het volgende:
Welk nummer denken jullie dat dit jaar doorgedraaid gaat worden in het glazen huis van 3fm eigenlijk? Moest ik vandaag aan denken...
Even terugkomen op een lang geleden gestelde vraag. Is er na dag één al een favoriet? Hoop op Sex On Fire, toch al een baggernummer dat lekker gehypd is
pi_64170316
Het zal wel weer een meelaller uit 2007 zijn die als "nieuw en vernieuwend" wordt bestempeld door die "muziekkenners" bij 3FM. Vast net zo'n walgelijk nummer als van The Wombats. Sowieso dit jaar geen zak aan, met 2 totaal nietszeggende vlakke DJ's in dat huis.
pi_64170611
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik mis Ekdom
  zaterdag 20 december 2008 @ 02:55:32 #288
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64171242
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:40 schreef Aisumasen het volgende:
Het zal wel weer een meelaller uit 2007 zijn die als "nieuw en vernieuwend" wordt bestempeld door die "muziekkenners" bij 3FM. Vast net zo'n walgelijk nummer als van The Wombats. Sowieso dit jaar geen zak aan, met 2 totaal nietszeggende vlakke DJ's in dat huis.
Nummmer van The Wombats was/is tof! En twee kuttige DJ's ....
LastFM
pi_64174177
The Wombats was tof. Maar nu iedereen denkt dat Joy Division ontstaan is na The Wombats.. Woorden schieten te kort.
pi_64175049
vanavond Rascal
pi_64175217
Ja, ik ga dronken worden
Ik heb nog een fles wijn over en die gaat mee in de trein

Btw, we hoeven niet te wachten op de trein want het gaat door tot we dood vallen
pi_64175422
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:17 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Even terugkomen op een lang geleden gestelde vraag. Is er na dag één al een favoriet? Hoop op Sex On Fire, toch al een baggernummer dat lekker gehypd is
De wordt het waarschijnlijk:

Fake Blood - Mars

Niks mis met een goeie electroplaat, maar er is zoveel beters!
pi_64175502
Oef, van de zomer gehoord in de set van Lektroluv op 10 Days Off, die Belgen weten wel hoe ze moeten feesten Alleen weer een oud plaatje dus
pi_64176739
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:47 schreef frame-saw het volgende:
Ja, ik ga dronken worden
Ik heb nog een fles wijn over en die gaat mee in de trein
geen breezers?
quote:
Btw, we hoeven niet te wachten op de trein want het gaat door tot we dood vallen
We? We? ik kan gewoon fietsen, hoor
pi_64179464
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

geen breezers?
[..]

Nee, geen breezers Die zijn zo duur hè.

En maak me nou niet jaloers
pi_64180270
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:11 schreef Goover het volgende:
De enige woorden die ik uitkraam tijdens een concert zullen gaan over de band of het concert zelf en zullen ten alle tijden kort en bondig zijn. Zoiets als: "Wow, kijk die drummer los gaan" of "Zag je die sprong?".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me ook enorm ergeren aan mensen die het hele concert lang foto's of filmpjes staan te maken. Ik geloof niet dat er OOIT iemand is geweest die met zijn telfoon een concertfoto heeft gemaakt die goed gelukt is. En over de filmpjes wil ik niet eens beginnen. Ook alle mikken-en-klikken toestelletjes die in de lucht hangen zullen zelfden een goede foto produceren. HALLO ZE STAAN VOOR JE, en dan ga je door een schermpje naar ze kijken
En ook hierbij gaat het wederom HOE het wordt uitgevoerd. Ik kan mij ook ergeren aan mensen die door een schermpje kijken. Zonde, denk ik dan. Zeker omdat het inderdaad vaak crappy filmpjes worden. Maar ik maak mij zelf ook schuldig aan archivering op een bepaalde manier. Bij bijzondere concerten wil ik gewoon een paar foto's en een filmpje hebben. Puur om te kunnen nagenieten vanuit mijn "point of view". Ik heb helemaal niets met 'perfecte' foto's van professionele fotografen. Ik vind mijn eigen 'snapshots' veel meer sfeer hebben, en kan in één klap een klein beetje 'gevoel' terug krijgen van een bepaalde concertervaring.

Wel houdt ik mij aan wat regels: Ik ga niet door het schermpje kijken, en wil ook niet 'bezig zijn' met het apparaat. Gewoon één minuutje 20 snapshots, en klaar. Inderdaad moeten andere mensen er geen last van hebben, geen schermpjes voor iemands neus. En ook belangrijk, de artiest zelf moet het niet merken. Geen gênante situaties als je vooraan staat. Dus er is wel een manier . Voor de rest eens met je klacht, hoor.
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nummmer van The Wombats was/is tof! En twee kuttige DJ's ....
Misschien was "walgelijk" ook wel wat overtrokken ja . Lag aan het tijdstip, zeg ik je. Valt me nog mee dat er geen vreemdere dingen stonden, hehe. "Vreselijk irritant simpel rotnummer" is wat beter geformuleerd. Maar jij doelt op 3 kuttige DJ's ?
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:57 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

De wordt het waarschijnlijk:

Fake Blood - Mars

Niks mis met een goeie electroplaat, maar er is zoveel beters!
Klopt, die is redelijk gehypt door Ekdom. Hij is zelfs op de vingers getikt nadat hij het waagde om 'en tijdens de Arbeidsvitaminen te draaien. En inderdaad, er is zoveel beters. Persoonlijk hoopte ik in 2006 op Koop - Come To Me. Geniale song, zou perfect geweest zijn. Maar helaas.
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:57 schreef Thijsssss het volgende:
Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik mis Ekdom
Zeker, ik ook. De enige in de dagprogrammering die écht een beetje kennis heeft muziek. Giel heeft ook een brede muziekkennis, maar laat dat helaas nooit meer merken. Die andere 2 gasten die er dit jaar in zitten, wat moet ik er van vinden? Zo nietszeggend, zo lokale radio, zo vlak, zo saai. Dit jaar dus nog geen minuut meegekregen van dat hele gebeuren.

Gerard vervalt mij ook iets te vaak in foute Pet Shop Boys-, Michael Jackson-, Turn Up The Bass-nummers. Maar toch helpt hij mij elk jaar weer aan wat toffe nieuwe nummers die hij 's nachts draait. Heb The Rifles bij hem voor het eerst gehoord, begin 2006. Én de enige op 3FM die tenminste The Beatles draait, zonder bijdehante kutopmerkingen. Hij draaide laatst gewoon The Fireman overdag!
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:59 schreef lienelien het volgende:

[..]

geen breezers?
[..]

Zeg, niet zo snobistisch doen tegen onze frame-saw!
pi_64192004
2008 in plussen en minnen
+ The Last Shadow Puppets (album+Paradiso)
+ Blood Red Shoes live @ Tivoli
+ London Calling: Cajun Dance Party, Late of the Pier
+ Het album van Keane: verrassend goed
+ John Mayer live in Londen

- The Cure live in het Sportpaleis: saai concert van 3 uur
- Vampire Weekend
- Weinig leuke nieuwe albums
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:26:18 #298
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_64192582
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:08 schreef Toad het volgende:

- The Cure live in het Sportpaleis: saai concert van 3 uur

pi_64197673
Mvr. Figuurzaag is hier anders nergens te bekennen. En er zit een irritante chick hier glitters in mn drankje te strooien
  zondag 21 december 2008 @ 05:06:09 #300
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64200184
Internetten tijdens stappen
LastFM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')