Dat is bij mij het gekke! Ik zag een hele tijd prima zonder lenzen en bril, maar als ik nu me bril afzet is alles een hele tijd een grote blur en na een uur zie ik weer 'normaal'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:52 schreef Paramnesia het volgende:
Ik ben nu aan de lenzen, maar ik ben zo kippig, ik moet hem wel ophouden. Anders ga ik echt ledematen stoppen waar ze niet thuishoren.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Maar toegegeven soms is een bril wel super positief versterkend
ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn vriendin zet hem altijd af, ik zet hem dan af en toe op mijn lul om de sfeer er in te houden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef JackHerrer het volgende:
Mijn vriendin zet hem altijd af, ik zet hem dan af en toe op mijn lul om de sfeer er in te houden.
-0,75, +3,75quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
OT: af, maar ik heb (rechts althans) dan ook maar -0,25
Dus: vermeld ook ff je sterkte erbij [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef Bolter het volgende:
Blonde naakte meisjes Knappe studiebol met een klein bril letjemet een strak zwart montuur .![]()
Waar is dat fetish topic?
Ik ben een blond nietnaakt meisje met een klein brilletje met een strak zwart montuur!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:20 schreef Bolter het volgende:
Blonde naakte meisjes met een klein brilletje met een strak zwart montuur.![]()
Waar is dat fetish topic?
Dat kan verholpen wordenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:21 schreef Garisson72 het volgende:
In zo'n brakke kroeg-toilet doe ik altijd de bril naar beneden, dan heeft ze meer breedte om de voet op te zetten.
Hendig, zie je de contouren beter door de stoom heenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik doe altijd een skibril op tijdens de daad.
Precies, zo'n oranje bril inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Hendig, zie je de contouren beter door de stoom heen
Geen snorkel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:17 schreef Modus het volgende:
Zo tegen het einde moet ze van mij een duikbril op, ook voor haar eigen bestwil..
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:30 schreef GasTurbine het volgende:
NEE EN ONDERSPUITEN!!11!!!11!11!1!!
Ja erg leukquote:
Doe je er ook zo'n brildekje op?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:48 schreef L.Denninger het volgende:
Meestal de bril omlaag tijdens de daad, anders zit het zo koud.
-1,25. Dan merk je haast geen verschil of je 'm nou op af af hebt, tenzij je heel ver van elkaar vandaan sekst of zo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:47 schreef Dennehy het volgende:
Op natuurlijk, ziet mijn vriendin er wel zo mooi uit. Anders is ze toch enigzins wazig.
-1,25 en -1,25
Nou, ik zit nog dikker in de min dan de dow jones, dus ik kan dan werkelijk nauwelijk een oksel van een doos onderscheidenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:51 schreef JanusAnus het volgende:
Tenzij het een leesbril is of de penis enorm lang is maakt het toch niet uit? Je bent toch dichtbij genoeg om alles te zien
Waarom deze kick slimme kont?quote:Op zondag 2 november 2008 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
-1,25. Dan merk je haast geen verschil of je 'm nou op af af hebt, tenzij je heel ver van elkaar vandaan sekst of zo.
Haha dat is ook wel weer lachenquote:Op zondag 2 november 2008 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik zit nog dikker in de min dan de dow jones, dus ik kan dan werkelijk nauwelijk een oksel van een doos onderscheiden
Het zal ongetwijfeld grapige taferelen opleveren, maar wanneer ik gepijpt wil worden, en ik steek hem in der oog, zal het me toch niet in dank afgenomen wordenquote:
jij hier? je gaat weer voor de eerste positie?quote:Op zondag 2 november 2008 23:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld grapige taferelen opleveren, maar wanneer ik gepijpt wil worden, en ik steek hem in der oog, zal het me toch niet in dank afgenomen worden
Tssk, ik was hier eerder dan jij hoorquote:Op zondag 2 november 2008 23:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij hier? je gaat weer voor de eerste positie?
hahah moet je niet naar school ofzo morgen? slapen jij!!quote:Op zondag 2 november 2008 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tssk, ik was hier eerder dan jij hoor![]()
Ik ben eigenlijk tijd aan het doden omdat ik niet kan slapen, maar zo denk ik weer weg
Ik was gister van 00.00 tot 3 al aan de bagger, je verslaat me nooitquote:Op zondag 2 november 2008 23:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah moet je niet naar school ofzo morgen? slapen jij!!![]()
ik wil de eerste positie!
haha kutquote:Op zondag 2 november 2008 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was gister van 00.00 tot 3 al aan de bagger, je verslaat me nooit
tsja, dat komt door de mod van seks. die is niet zo leuk, humoristisch, gevat of aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Wat een kankerstreek dat dit naar ONZ is verplaatst, sorry hoor maar ik zit niet op van die achterlijke reacties te wachten van die klapjosti's die allemaal dezelfde NIET GRAPPIGE kutgrap makendoe dan maar een slotje
kuttopic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |