abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63042045
Hier zijn ze nog niet geweest, dus ik vrees het ergste. Toch raar, meestal als er een zaterdag een HAHje was werd ik een week van tevoren gewaarschuwd door een collega die er een pesthekel aan heeft.
pi_63043682
Moeten we deze trouwens net als vorige week bij iedereen in de brievenbus dumpen, of niet bij de stickers?
pi_63043827
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef joriannn het volgende:
Moeten we deze trouwens net als vorige week bij iedereen in de brievenbus dumpen, of niet bij de stickers?
Bij iedereen. Het is net als het EPD een overheidsverspreiding.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63044532
Krijg toch de pest
Noot noot.
pi_63044665
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:54 schreef Jojoortje het volgende:
Krijg toch de pest

Ik denk niet dat dat ook overheidsverspreiding is, toch...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_63045404
Noot noot.
pi_63052148
Helemaal geen HAH
Noot noot.
pi_63052555
Hier ook niet
Zal volgende week wel zijn... Maar dat hoop ik natuurlijk niet ;-)
Is die mega mailing van de Postcodeloterij al geweest, of wanneer komt ie?
pi_63052913
Vanaf volgende week beginnen ze bij ons DCP (Gorinchem) met Chauffeur gaat Digitaal. Het is een pilot en wij zijn de eerste vestiging van pakketservice die hiermee gaan werken

In plaats van een dik pak papier gaan we nu met de Motorola MC70 op pad:

Straks wordt de informatie dus direct via GPRS naar de TNT servers gestuurd. Dat houdt dus in dat het direct op tracktrace te zien is of een pakket afgeleverd is, ipv een paar uren later. We moeten de mensen laten tekenen op het schermpje. Ik vind dit vooral een groot voordeel als het regent, wat een gedoe is dat met die papieren versie, drooghouden is onmogelijk.

Ook en voordeel is dat we niet meer gecontroleerd worden na het scannen, het apparaat geeft aan of je mag vertrekken, scheelt me al snel een half uur per ochtend, ik hoef niet meer in een rij te wachten op mijn papieren.

Gisteren wegmisbruikers gezien en daar schreef een agent een bon uit met zo'n apparaat. Ook de NS en DHL schijnen ermee te werken.

Dinsdag ga ik er voor het eerst mee op pad tijdens mijn dagelijkse postbusroute

[ Bericht 1% gewijzigd door Conflict op 08-11-2008 14:21:54 ]
pi_63053142
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Helemaal geen HAH
Hier ook niet! En ook nog eens superweinig post!
pi_63053352
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
Helemaal geen HAH
Dat dus!
  zaterdag 8 november 2008 @ 14:49:40 #162
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_63053446
@ conflict.
de ns weet ik niet, maar dhl wel. Vullen ze eerst je naam in en dan mag je een digi-krabbeltje plaatsen
kan me voorstellen dat het tijd gaat schelen (hopelijk wordt je werktijd niet ingekort )
pi_63053484
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:49 schreef e-wok het volgende:
@ conflict.
de ns weet ik niet, maar dhl wel. Vullen ze eerst je naam in en dan mag je een digi-krabbeltje plaatsen
kan me voorstellen dat het tijd gaat schelen (hopelijk wordt je werktijd niet ingekort )
Ik ben zzp-er, dus ik krijg hetzelfde geld en dat half uurtje ben ik dus dagelijks eerder thuis
pi_63053766
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:52 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik ben zzp-er, dus ik krijg hetzelfde geld en dat half uurtje ben ik dus dagelijks eerder thuis
Hoeveel verdien je nou als zzp-er per afgeleverd pakje?
pi_63054008
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoeveel verdien je nou als zzp-er per afgeleverd pakje?
Ik krijg per stop betaald.

Het is voor het werk dat ik nu doe 1,44 per stop en dan komt er per pakje een toeslag van ongeveer 0,50 bij. Soms heb je namelijk meerdere pakketten per adres.

Als je een beetje bekend bent waar je rijd en je best doet, kan je 25 stops per uur wegbrengen.
pi_63054792
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:16 schreef Conflict het volgende:
Ook en voordeel is dat we niet meer gecontroleerd worden na het scannen, het apparaat geeft aan of je mag vertrekken, scheelt me al snel een half uur per ochtend, ik hoef niet meer in een rij te wachten op mijn papieren.
Kan je dan gewoon een krabbeltje krijgen dat de post is opgehaald, ofzo?

Want ik erger me er echt kapot aan dat je bij een haalrit gewoon moet wachten totdat je mag vertrekken, ook al heeft de klant alles al ruim voor tijd klaarstaan.
  Redactie Frontpage zaterdag 8 november 2008 @ 16:28:30 #167
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_63055363
Wat een dag Geen waterschapsrommel gelukkig
pi_63055629
Ook hier geen waterschapsrommel, volgende week ook geen HAH hier.
pi_63055711
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Kan je dan gewoon een krabbeltje krijgen dat de post is opgehaald, ofzo?

Want ik erger me er echt kapot aan dat je bij een haalrit gewoon moet wachten totdat je mag vertrekken, ook al heeft de klant alles al ruim voor tijd klaarstaan.
Nee, wij rijden bij pakketservice. Voor veel pakketten moet getekend worden.

Ik rijd daarnaast pakketten voor postbushouders. Die lever ik af op verschillende postkantoren vanuit het distributiecentrum pakketten in Gorinchem.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 8 november 2008 @ 17:05:08 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63056057
Was wel een lekker dagje. Gister vergadering gehad voor de zaterdagwerkers. Niets nieuws gehoord eigenlijk, daarna nog een functioneringsgesprekje gehad en dat stelde ook niets voor.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63062660
Was een heerlijk dagje . Heel weinig post en dus toch geen HAH.
pi_63111276
quote:
10 november 2008 - Zelfbedieningsgroothandel Makro laat de Makro-folder ook de komende twee jaar door TNT Post bezorgen. Beide partijen hebben daarvoor een nieuw contract afgesloten. Het gaat om circa veertig miljoen geadresseerde zendingen. Ook Sandd dong mee, maar de Makro besliste anders.

De verspreiding van de Makro-folder is voor postbedrijven zeer interessant vanwege het hoge volume en de vaste frequentie. De Makro-folder wordt van oudsher door TNT Post bezorgd. In de onderhandelingen bood Sandd echter een extreem laag tarief, dat de aandacht van de Makro trok. Toch koos de groothandel voor TNT Post.

De hoge kwaliteit van de overkomstduur en intensieve logistieke begeleiding waren daarbij doorslaggevend, aldus Judith Beck, senior accountmanager van TNT Post. “In de Makro-folder staan aanbiedingen vermeld die maar een bepaalde periode geldig zijn. Daarom moeten de folders beslist op tijd in de bus vallen.”

De logistieke begeleiding houdt in dat de afdeling Pre- en After-Sales van TNT Post extra zekerheid levert als de afgesproken bezorgdag in gevaar dreigt te komen. Als er bijvoorbeeld problemen bij de drukker ontstaan, kan de afdeling hier snel op inspelen en proberen de vertraging te beperken. Of, in het meest extreme geval, de 24-uursbezorging van TNT Post aanbieden.
Weer eens wat positief nieuws voor de TNT. :-)
Het aantal post neemt volgens mij echt extreem af de laatste tijd...
pi_63111866
Ik heb altijd een hekel aan die Makro, maar toch goed nieuws dat ie bij TNT blijft. En terecht natuurlijk

Afgelopen zaterdag hadden wij best veel trouwens; in de blauwe bakken zaten veel enveloppen van Menzis en voor bepaalde wijken hadden we ontzettend veel OV-afhaalberichten. Maar vind het nooit zo erg als er veel post is, zeker niet met goed weer
pi_63123821
Beste mensen,

Ik werk sinds enige tijd bij de TnT, ik vroeg mij eigenlijk af wanneer er uitbetaling plaatsvindt? Tot op heden heb ik namelijk nog geen loon ontvangen en ik ben al langer dan een maand (6 weken) in dienst.
pi_63126461
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Marinos23 het volgende:
Beste mensen,

Ik werk sinds enige tijd bij de TnT, ik vroeg mij eigenlijk af wanneer er uitbetaling plaatsvindt? Tot op heden heb ik namelijk nog geen loon ontvangen en ik ben al langer dan een maand (6 weken) in dienst.
Meestal rond de 21e/22e
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')