Bij iedereen. Het is net als het EPD een overheidsverspreiding.quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:12 schreef joriannn het volgende:
Moeten we deze trouwens net als vorige week bij iedereen in de brievenbus dumpen, of niet bij de stickers?
quote:
Ik ben zzp-er, dus ik krijg hetzelfde geld en dat half uurtje ben ik dus dagelijks eerder thuisquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:49 schreef e-wok het volgende:
@ conflict.
de ns weet ik niet, maar dhl wel. Vullen ze eerst je naam in en dan mag je een digi-krabbeltje plaatsen
kan me voorstellen dat het tijd gaat schelen (hopelijk wordt je werktijd niet ingekort)
Hoeveel verdien je nou als zzp-er per afgeleverd pakje?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:52 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik ben zzp-er, dus ik krijg hetzelfde geld en dat half uurtje ben ik dus dagelijks eerder thuis
Ik krijg per stop betaald.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je nou als zzp-er per afgeleverd pakje?
Kan je dan gewoon een krabbeltje krijgen dat de post is opgehaald, ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:16 schreef Conflict het volgende:
Ook en voordeel is dat we niet meer gecontroleerd worden na het scannen, het apparaat geeft aan of je mag vertrekken, scheelt me al snel een half uur per ochtend, ik hoef niet meer in een rij te wachten op mijn papieren.
Nee, wij rijden bij pakketservice. Voor veel pakketten moet getekend worden.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:58 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je dan gewoon een krabbeltje krijgen dat de post is opgehaald, ofzo?
Want ik erger me er echt kapot aan dat je bij een haalrit gewoon moet wachten totdat je mag vertrekken, ook al heeft de klant alles al ruim voor tijd klaarstaan.
Weer eens wat positief nieuws voor de TNT. :-)quote:10 november 2008 - Zelfbedieningsgroothandel Makro laat de Makro-folder ook de komende twee jaar door TNT Post bezorgen. Beide partijen hebben daarvoor een nieuw contract afgesloten. Het gaat om circa veertig miljoen geadresseerde zendingen. Ook Sandd dong mee, maar de Makro besliste anders.
De verspreiding van de Makro-folder is voor postbedrijven zeer interessant vanwege het hoge volume en de vaste frequentie. De Makro-folder wordt van oudsher door TNT Post bezorgd. In de onderhandelingen bood Sandd echter een extreem laag tarief, dat de aandacht van de Makro trok. Toch koos de groothandel voor TNT Post.
De hoge kwaliteit van de overkomstduur en intensieve logistieke begeleiding waren daarbij doorslaggevend, aldus Judith Beck, senior accountmanager van TNT Post. “In de Makro-folder staan aanbiedingen vermeld die maar een bepaalde periode geldig zijn. Daarom moeten de folders beslist op tijd in de bus vallen.”
De logistieke begeleiding houdt in dat de afdeling Pre- en After-Sales van TNT Post extra zekerheid levert als de afgesproken bezorgdag in gevaar dreigt te komen. Als er bijvoorbeeld problemen bij de drukker ontstaan, kan de afdeling hier snel op inspelen en proberen de vertraging te beperken. Of, in het meest extreme geval, de 24-uursbezorging van TNT Post aanbieden.
Meestal rond de 21e/22equote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef Marinos23 het volgende:
Beste mensen,
Ik werk sinds enige tijd bij de TnT, ik vroeg mij eigenlijk af wanneer er uitbetaling plaatsvindt? Tot op heden heb ik namelijk nog geen loon ontvangen en ik ben al langer dan een maand (6 weken) in dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |