Ga er maar vanuit dat het op beide zaterdagen behoorlijk druk zal zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:12 schreef postmamma het volgende:
Hoi mede postbodes,
Welke zaterdag in december verwachten jullie de grootste drukte ?
Ik weet nog dat er vorig jaar een zaterdag was waarop er gigantisch veel post was, ik meen 2 zaterdagen voor de kerst.
Dus wat denken jullie, de 13e of 20e ?
Helemaal gelijk, maar toch weet ik het liever van tevoren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef lisje het volgende:
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit toch, of je van te voren weet of je HAH hebt?
Je moet het toch meenemen, dus of je het nou van te voren weet of niet, het wordt er toch niet anders van.
Bij ons is dat (nog) wel zo inderdaad. Als dat gaat veranderen (hah + inverdien, uiteraard OOK met hah), ben ik weg. Ik loop mijn wijk (2uur) nu zo efficiënt dat ik binnen die tijd ook het inverdienstuk heb gedaan. Als ik dan ook nog hah erbij moet doen, kan ik een stuk minder post in mijn schoudertas meenemen waardoor ik ongeveer 1,5x zo lang bezig ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef lisje het volgende:Wij moeten de laatste maanden eigenlijk elke zaterdag inverdienen, HAH of niet. Doordeweeks werk ik niet veel meer, maar op de dagen dat ik wel werk moeten we ook inverdienen, dus ik ga er vanuit dat dat standaard is.
Ik heb ooit eens gehoord dat wanneer er HAH is, er niet inverdiend hoeft te worden, maar die vlieger gaat bij ons niet (meer) op..
Wat is "inverdienen"?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:48 schreef lisje het volgende:
Eigenlijk maakt het niet zoveel uit toch, of je van te voren weet of je HAH hebt?
Je moet het toch meenemen, dus of je het nou van te voren weet of niet, het wordt er toch niet anders van.
Wij moeten de laatste maanden eigenlijk elke zaterdag inverdienen, HAH of niet. Doordeweeks werk ik niet veel meer, maar op de dagen dat ik wel werk moeten we ook inverdienen, dus ik ga er vanuit dat dat standaard is.
Ik heb ooit eens gehoord dat wanneer er HAH is, er niet inverdiend hoeft te worden, maar die vlieger gaat bij ons niet (meer) op..
hetzelfde als "NUT" of "opdeel", denk ik.quote:
Gesneden? Hoe dan!?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ben zeiknat geregendEn ik heb me twee keer gesneden tijdens het openmaken van de enveloppakketjes.
Dat is toch pas 13 en 14 november? Of verschilt dat per waterschap. En er komt een grote mailing van de postcodeloterij aan. Wij hadden zelfs een brief gekregen of we die dagen extra wilde werken, dus ze verwachten kennelijk heel wat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:35 schreef Deezertje het volgende:
Ik had twee wijken (500 huizen totaal), regen èn HAH ook met stickers...
Lopen he, geen auto gebruikt.. en geen flatjes of complexen..
Kon niet beter...
En wegens het grote succes.... volgende week precies hetzelfde! Waterlandschapsnogwatverkiezingen HAH...
Dat weet ik inderdaad en normaal gaan ze ook heel makkelijk open. Nu moest ik ze met geweld openpulken met mijn nagel en dus sneed ik me onder mijn nagel. Ze gingen echt niet makkeljk los.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gesneden? Hoe dan!?
Je weet wel dat er een simpele manier is om die bandjes los te halen, hè? Aan de achterkant van de koppeling zit een loos stukje band, waarmee je de koppeling zo lostrekt.
Grrrr niet die kut postcode loterij, de vorige keer met hun gouden plastic envelopjes waren een ramp! ik haat die organisatie sowieso, allemaal oplichting. Wie niet lid is krijg ''Aan de bewoners van...'' dus is eigenlijk ook HAH...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is toch pas 13 en 14 november? Of verschilt dat per waterschap. En er komt een grote mailing van de postcodeloterij aan. Wij hadden zelfs een brief gekregen of we die dagen extra wilde werken, dus ze verwachten kennelijk heel wat.
Vandaag niet zo´n fijne dag. Heel veel VOS-post, iedere keer als we dachten dat we klaar waren werden er weer nieuwe containers binnengereden. En natuurlijk nauwelijks vaste bundels (afgezien van de Makro), dus dat moest allemaal handmatig. En natuurlijk die kouwe kutregen
Tis de overheid... die maakt het je nooit makkelijk hequote:Op zaterdag 1 november 2008 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad en normaal gaan ze ook heel makkelijk open. Nu moest ik ze met geweld openpulken met mijn nagel en dus sneed ik me onder mijn nagel. Ze gingen echt niet makkeljk los.
ah... Daar had ik dan weer geen last van.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat weet ik inderdaad en normaal gaan ze ook heel makkelijk open. Nu moest ik ze met geweld openpulken met mijn nagel en dus sneed ik me onder mijn nagel. Ze gingen echt niet makkeljk los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |