Is een concealer niet iets wat je altijd ziet indien je geen andere make-up zou gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner (!) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
Je kan ook meer slapen ipv werken tot je een hartaanval of beroerte krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner (!) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
Hoe vercracked ben je om te beginnen als je na één nachtje stappen al wallen hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chicks mogen wel altijd fris en fruitig er uitzien tijdens doorhalen (door make up) maar dudes niet?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hoe vercracked ben je om te beginnen als je na één nachtje stappen al wallen hebt
En waarom is het voor vrouwen wel normaal? Moeten die zich schamen voor wallen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Topspin het volgende:
Wat is er mis met uitzien hoe je er echt uitziet? Geef me dan maar dikke wallen onder de ogen, dat is tenminste een realistisch beeld na een nacht slecht slapen. Dat vrouwen het gebruiken kan ik me voorstellen maar dat mannen zich schamen daarvoor
Waar gaat het heen met deze wereld
Niet voor alle vrouwen bedoeldquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En waarom is het voor vrouwen wel normaal? Moeten die zich schamen voor wallen?
Nou?! HE?!
Nivea is de schuld van alles wat slecht is in deze wereld.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Niet voor alle vrouwen bedoeld
Bedoelde ook niet te zeggen dat vrouwen zich MOETEN schamen voor wallen maar zomaar dat het schoonheids ideaal meer bij vrouwen leeft. Snap ook niet goed waar dat schoonheids ideaal van mannen tot leven gekomen is. De schuld van nivea? Wederom reclame en media die onzekerheid aanpraten net zoals het jaren tot tientallen jaren bij vrouwen gedaan is?
Maar verder lekker boeien ook. Als je je maar lekker voelt en de mening van anderen zou niet terzake mogen doen.
Das een beetje overdreven maar dat ene spul waarbij rimpels zogenaamd met nivea weggewerkt kunnen worden bij mannen vind ik dan wel een klein beetje fout. Daar begint het mee, mannen die willen rimpels voorkomen en daarna gaan ze over tot eyeliners en lippenstift plus borstvergrotingquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nivea is de schuld van alles wat slecht is in deze wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |