abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62603221
Ik word zo moe van dit soort meuk
ow kut

nee make-up voor mannen gaat em niet worden hoe graag de industrie het ook wil.
0023
pi_62603248
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner ( !) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62603801
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner ( !) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
Is een concealer niet iets wat je altijd ziet indien je geen andere make-up zou gebruiken.

Tenminste dat heb ik wel eens van vrouwen gehoord
BlaBlaBla
pi_62604194
Neuh dat ligt aan het product.
pi_62605694
Zelfs ik vind het gay.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_63036491
Mijn vriendje heeft foundation, heb het hem nooit zien gebruiken maar dat is al wel weer genoeg voor een gast.
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:40:46 #47
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63036569
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Je kan ook meer slapen ipv werken tot je een hartaanval of beroerte krijgt
pi_63036599
Chicks mogen wel altijd fris en fruitig er uitzien tijdens doorhalen (door make up) maar dudes niet ?
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:43:33 #49
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63036630
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chicks mogen wel altijd fris en fruitig er uitzien tijdens doorhalen (door make up) maar dudes niet ?
Hoe vercracked ben je om te beginnen als je na één nachtje stappen al wallen hebt
pi_63036644
Dat is menselijk.
pi_63036903
Neeee dit vind ik echt niks.
I wish my brain had a map, to tell me where my heart should go!
pi_63037468
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:43 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Hoe vercracked ben je om te beginnen als je na één nachtje stappen al wallen hebt
pi_63037570
Wat is er mis met uitzien hoe je er echt uitziet? Geef me dan maar dikke wallen onder de ogen, dat is tenminste een realistisch beeld na een nacht slecht slapen, of na meerdere nachten slecht slapen. Dat vrouwen het gebruiken kan ik me voorstellen maar dat mannen zich schamen daarvoor

Waar gaat het heen met deze wereld
Genieten is toegestaan!!!
pi_63037645
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef Topspin het volgende:
Wat is er mis met uitzien hoe je er echt uitziet? Geef me dan maar dikke wallen onder de ogen, dat is tenminste een realistisch beeld na een nacht slecht slapen. Dat vrouwen het gebruiken kan ik me voorstellen maar dat mannen zich schamen daarvoor

Waar gaat het heen met deze wereld
En waarom is het voor vrouwen wel normaal? Moeten die zich schamen voor wallen?
Nou?! HE?!
pi_63037787
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:24 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

En waarom is het voor vrouwen wel normaal? Moeten die zich schamen voor wallen?
Nou?! HE?!
Niet voor alle vrouwen bedoeld

Bedoelde ook niet te zeggen dat vrouwen zich MOETEN schamen voor wallen maar zomaar dat het schoonheids ideaal meer bij vrouwen leeft. Snap ook niet goed waar dat schoonheids ideaal van mannen tot leven gekomen is. De schuld van nivea? Wederom reclame en media die onzekerheid aanpraten net zoals het jaren tot tientallen jaren bij vrouwen gedaan is?

Maar verder lekker boeien ook. Als je je maar lekker voelt en de mening van anderen zou niet terzake mogen doen.
pi_63037901
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:29 schreef Topspin het volgende:

[..]

Niet voor alle vrouwen bedoeld

Bedoelde ook niet te zeggen dat vrouwen zich MOETEN schamen voor wallen maar zomaar dat het schoonheids ideaal meer bij vrouwen leeft. Snap ook niet goed waar dat schoonheids ideaal van mannen tot leven gekomen is. De schuld van nivea? Wederom reclame en media die onzekerheid aanpraten net zoals het jaren tot tientallen jaren bij vrouwen gedaan is?

Maar verder lekker boeien ook. Als je je maar lekker voelt en de mening van anderen zou niet terzake mogen doen.
Nivea is de schuld van alles wat slecht is in deze wereld.
pi_63037968
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nivea is de schuld van alles wat slecht is in deze wereld.
Das een beetje overdreven maar dat ene spul waarbij rimpels zogenaamd met nivea weggewerkt kunnen worden bij mannen vind ik dan wel een klein beetje fout. Daar begint het mee, mannen die willen rimpels voorkomen en daarna gaan ze over tot eyeliners en lippenstift plus borstvergroting Of borstverkleining en liposuctie en ga zo door. Knutselen aan je lichaam en als je dan 50 bent dan zie je er uit als 120 door al dat opsmeren van zalfjes en nog meer van dat gedoe.

Heeft deze jonge-man wallen onder de ogen?? nou nou nou nou nou?????, zomaar zonder eyeliner zonder wallen onder de ogen en dan nog natuurlijk ook Aan het kippenhok achter hem zal het een boer zijn, dus gewoon genoeg frisse lucht en dan heb je geen cosmetica nodig

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 07-11-2008 19:44:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')