bronquote:Steeds meer mannen grijpen naar de cosmetica van hun dames. Yves Saint Laurent biedt de oplossing: na de 'man-liner' en 'manscara' brengt de cosmeticagigant de make-up pen voor vermoeide ogen. De mooimaker belooft kleine onvolmaaktheden te verbergen en vermoeide trekken te heropleven.
De Touche Eclat concealer bestaat al in vrouwelijke versie en won in 2008 de Cosmopolitan beauty award. De mannenversie is enigszins anders ontworpen en zou vooral populair zijn bij managers en zakenlui. (lvl)
waarschijnlijk bedoel je het woord stereotypequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:18 schreef Mikkie het volgende:
En dan zo'n prototype gay op de foto.
Kut jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarschijnlijk bedoel je het woord stereotype
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef lily het volgende:
wat de toegevoegde waarde van het ontblote bovenlijf hier is ontgaat me ook
Nee, daarom is er dus een speciale mannenvariantquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hetero mannen gebruiken geen wijfen spul
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:04 schreef DuchessX het volgende:
Gelukkig ken ik geen mannen die dat spul gebruiken
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef Roquefort het volgende:
De firma Kaasjosti heeft al jarenlang een even praktisch alternatief op de markt.
[ afbeelding ]
Geen dank voor deze bespaartip voor de smalle beurs.
Van dattum.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef ThE_ED het volgende:
Echte mannen drinken dan toch gewoon een dubbele espresso?
oh ja, zoiets als "functioneel naakt" bestaat niet want het is altijd functioneel?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoiets moet ik de eerste man nog horen zeggen over een vrouwlijk model waar je der boobies kan zien
![]()
quote:
Tatoo?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad een groot gapend gat, is er geen grotere foto?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:19 schreef lily het volgende:
[..]
oh ja, zoiets als "functioneel naakt" bestaat niet want het is altijd functioneel?
en meteen in mijn fotoboek spieken natuurlijk![]()
Daarom hebben ze ook een mannenlijn op de markt gebracht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hetero mannen gebruiken geen wijfen spul
Of emo's en gothics. Het is tenslotte zwart.quote:
Dat is om het nog enigszins aantrekkelijk te maken. Een zak over zijn kop en het ziet er best lekker uit ondanks die rare navel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:28 schreef lily het volgende:
wat de toegevoegde waarde van het ontblote bovenlijf hier is ontgaat me ook
quote:
Ah ja, dat zou het weleens kunnen zijn. Geen succes dus.quote:
Echte mannen kauwen even een handje koffie bonen....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:23 schreef ThE_ED het volgende:
Echte mannen drinken dan toch gewoon een dubbele espresso?
manscara en manliner ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:33 schreef Tristessa het volgende:
Misschien is het een idee dat hij eerst zijn mascara en eyeliner verwijderd. Dan ziet hij er daarna waarschijnlijk een stuk minder moe uit. Of juist niet.
Is een concealer niet iets wat je altijd ziet indien je geen andere make-up zou gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner (!) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
Je kan ook meer slapen ipv werken tot je een hartaanval of beroerte krijgtquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Naja, op zich zie ik niet in wat hier mis mee is. Kom op man, het is een concealer, geen lippenstift. Die manscara en manliner (!) zou ik ook lekker laten maar even een licht streepje op je wallen en dat uitsmeren zodat je het niet meer ziet maar wel je wallen verbergt is toch niet zo'n vreselijk product?
Hoe vercracked ben je om te beginnen als je na één nachtje stappen al wallen hebtquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Chicks mogen wel altijd fris en fruitig er uitzien tijdens doorhalen (door make up) maar dudes niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |