Die moet je ff uitleggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 18:03 schreef waal2163 het volgende:
ik ben sexverslaafd, en ik ben allround nagelstyliste, goeie combi!!!
Die ene van Jochem?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef Daboy het volgende:
Commerciële binnendienst beleggingsadvies bij een triple-A bank.
Op dit moment bezig met mijn laatste cursus/opleiding tot DSI-beleggingsadviseur.
Hm, da's weer net te ver vanuit Maastrichtquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:57 schreef jefjef het volgende:
[..]
Arnhem of Nijmegen!
Interesse ? PM me maar
Ketter!!!!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Asgard het volgende:
Student (wel EUR, maar geen Economie oid)
Welkom op Fok!..quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef F04 het volgende:
Allemaal hoogopgeleiden hier. Sta ik daar dan met m'n MBO.
Niks mis met MBO.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:08 schreef F04 het volgende:
Allemaal hoogopgeleiden hier. Sta ik daar dan met m'n MBO.
verhuis je toch?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, da's weer net te ver vanuit Maastricht.
Hmja, maarja... Keuze tussen Maastricht en Nijmegen/Arnhem.... die is niet heel lastig (want Maastricht)quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:16 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
verhuis je toch?
voor een uitdagende controllerfunctie met een goed salaris kom ik zelfs terug uit Londen
haha, ik begrijp je eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maarja... Keuze tussen Maastricht en Nijmegen/Arnhem.... die is niet heel lastig (want Maastricht).
je bedoelt dat je keihard 3 pakjes per dag rooktquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:00 schreef teknomist het volgende:
Voorheen werkzaam bij een grote bankverzekeraar, momenteel analyst in de tabaksindustrie.
maar leuk om te lezen is het welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Voor een academic heb je wel een heel verknipt beeld van de wereld en volgens mij heb je ook niet echt een idee hoe de hedendaagse wereld werkt.
eh . . . welke bank/verzekeraar hebben we het hier dan over (PMen kan als je dat liever hebt) ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:42 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Ik heb gemakkelijk gezegt veel geluk gehad.
Via de branch in Amsterdam heb ik de mogelijkheid gehad om als expatriat voor een 2-5 jaar hier in Londen te komen werken en ik heb het traject van hier lokaal moeten solliciteren over mogen slaan.
Dit is een tussenstap voor mij in mijn droom branch CFO te worden en het is geen gemakkelijke.
Ik heb geen FSA cursussen hoeven te volgen en hoefde geen lokaal registeraccountant diploma te behalen al heb ik wel de mogelijkheid het te doen.
Op dit moment is de markt om de solliciteren zeer beroerd en worden er in plaats van mensen aangenomen, mensen ontslagen. Het advies is om zoveel mogelijk diplomas en hoge cijfers te behalen en via een internship of traineeship binnen te komen. Na 6 maanden tot een jaar beroerd werk doen heb je dan de beste kans om door te stromen.
Of je moet 'top of the class' afgestudeerd zijn bij Oxford of Cambridge, maar hier nemen we zelfs bijna alleen maar afgestudeerden aan van de Sorbonne University in Parijs....
So sadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Remake het volgende:
Officieel werkloos zonder diploma's op zak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |