Soms is het even zoeken naar een leuke sportschool/trainerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:38 schreef dyna18 het volgende:
Gister bij de fitness was trouwens een grote sof.
De bedoeling was om samen met een trainer een sportprogramma op te zetten voor het afvallen. keywoord samen! Dat liep dus anders.
De aanwezige trainer bleek helaas zo'n typisch sportschool mannetje dat teveel in de gewichten gehangen heeft en van overleggen over waar ik aan wil trainen was ook al geen sprake. Als een echte legerofficier ging hij te werk "En nu ga jij 90 keer deze oefening doen". Wijzend naar een of ander moeilijk uitziend martelapparaat. "Recht met die rug" zegt hij ook nog, terwijl hij subtiel zijn knie in mijn rug parkeert om mij toch vooral te dwingen zijn gevraagde houding aan te nemen. En zo ging het van het ene naar het andere martelwerktuig.
Nou weet ik ook wel dat beginnen met sporten soms afzien is, maar ik heb eerder gefitnesst en niet elk apparaat bevalt iedereen even goed. Van enige afstemming wat goed bij mij past is dan toch het minste wat ik kan vragen van een persoonlijk sportprogramma? Want een programma waar je tegenop ziet ga je natuurlijk nooit volhouden.
Zucht.... vrijdag opnieuw heen om een programma op te zetten, gelukkig met trainer Nathan (met krulletjes) die wel luisterd naar wat ik zoek.
0-5km downloads:quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat is dat Evy precies? Kun je dat downloaden en op de iPod zetten? Ik wil dat ook weleens proberen...
Ik ga zo heen. Ik kan namelijk alleen 's avonds sporten na mijn werk. Ik heb er wel goed vertrouwen in dat het vandaag goed komt. Het lag naar mijn mening puur aan de persoon die de begeleiding gaf.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:25 schreef appelsap het volgende:
Motorbloempje, knap zeg! En je ziet er ook super uit. (Ik zie in het slanktopic wel eens foto's voorbijkomen.)
Dyna, vervelend dat het is tegengevallen.
Ben je vandaag al geweest en is het deze keer beter gegaan/gelukt?
Helaas, daar krijg ik hetzelfde. Weet iemand misschien een mailadres voor die site dat ik ze kan mailen? Bij voorbaat dank voor het melden.quote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef dyna18 het volgende:
Bij mij doet hij het ook zonder problemen.
Probeer anders eens http://valtaf.ad.nl ?
Hmm... het is alleen die site.. mij lijkt het dan juist waarschijnlijk dat de oorzaak bij die site ligt. Geen firewall of ad-blocker hier. En alle andere sites werken gewoon..quote:Op zondag 2 november 2008 12:02 schreef dyna18 het volgende:
Heb je een firewall, of advertentie blokker aan staan?
Als alleen deze site het bij jou niet doet, dan lijkt het mij waarschijnlijk dat de oorzaak in jouw pc ligt.
Dus ik denk: ik meld me aan op die site!quote:Op zondag 2 november 2008 00:37 schreef dyna18 het volgende:
Bij mij doet hij het ook zonder problemen.
Probeer anders eens http://valtaf.ad.nl ?
@appelsap ja.. die sausjes zijn altijd zo verradelijk en wordt bijna overal op gedaan als je buiten de deur eet.
quote:Aangemeld: dinsdag 14 maart 2006
Laatst ingelogd: dinsdag 14 maart 2006 om 10:26
Zeer vreemd inderdaad.quote:Op zondag 2 november 2008 12:27 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hmm... het is alleen die site.. mij lijkt het dan juist waarschijnlijk dat de oorzaak bij die site ligt. Geen firewall of ad-blocker hier. En alle andere sites werken gewoon..
Afvallen gaat nog steeds wel goeden dat wilde ik graag weer even invoeren daar
![]()
Alvast bedankt voor de hulp
Ik weet niet precies hoe het zit, maar valtaf.nl valtaf.ad.nl en valtaf.be zijn precies dezelfde sites. Je account werkt ook bij alle 3quote:Op zondag 2 november 2008 15:06 schreef Levitation het volgende:
Ik vermoed dat dit oorspronkelijk valtaf.nl ofzo was en door het AD is overgenomen. Wazig iig.
altijd gezelligquote:Op zondag 2 november 2008 17:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zeer vreemd inderdaad.
Het lijkt trouwens wel of iedereen die hier post een account daar bijhoudt?
Misschien leuk om elkaar als buddie toe te voegen?
Ik heb je toegevoegd.quote:Op zondag 2 november 2008 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd gezelligkunnen we elkaar leuk volgen
de mijne is sillie007
nou dat wandelen voer ik vooral in zodat er wat staatquote:Op zondag 2 november 2008 22:53 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd.
Ik zie dat je vooral veel wandeld. Helpt dat goed voor het afvallen?
Ah.... daar is maar 1 remedie tegen... gewoon knoop doorhakken en gaan.quote:Op maandag 3 november 2008 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
En of het werkt, tja het is beter dan niks doen, maar minder goed dan intensief sporten natuurlijk( ja ik geef toe, ik ben aartslui
)
That's the spirit.quote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon zomaar een uurtje gezwommen vandaag, onverwacht!
Was het niet van plan, mijn vriendinnetje smste of ik kwam zwemmen. En na wat getwijfel over smoesjes ben ik gewoon wel gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |