iddquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Pas je op dat je niet te weinig gaat eten? 1000 kcal is niet bepaald veel.
moet er wel bij zeggen dat ik als tussendoortjes nu ook echt niets ongezonds heb gegeten.. dat zal ik op lange termjjn niet vol blijven houden denk ikquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik red het makkelijk zonder honger te hebben.. is het dan nog slecht?
Je lijf aanwennen om het met weinig energie te doen kan ervoor zorgen dat je een soort 'spaarstand' triggert. Als er dan eens meer energie binnenkomt dan die 1000 kcal, denkt je lijf: 'ha! voorraad! opslaan!'quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik red het makkelijk zonder honger te hebben.. is het dan nog slecht?
oh okquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je lijf aanwennen om het met weinig energie te doen kan ervoor zorgen dat je een soort 'spaarstand' triggert. Als er dan eens meer energie binnenkomt dan die 1000 kcal, denkt je lijf: 'ha! voorraad! opslaan!'
Bij veel mensen werkt zo'n laag-calorisch dieet jojo'en in de hand.
wat wij ( vriend wil niet voor zichzelf koken dus eet meestal met mij meequote:Op maandag 27 oktober 2008 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Iets minder dan 'normaal' eten (waarmee ik onderhoudsniveau bedoel) en flink bewegen is meestal een gezondere oplossing om af te vallen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2 stuks Bruine BH 76 152 24 g Kipfilet 102 24 100 ml Onbijtdrink 52 52 350 g Aardappelen 75 263 200 g Komkommer 8 16 195 g Kipfilet 110 215 14 ml Olijfolie 800 112 210 g Vla 110 231 250 ml Fruitdrank 18 45 1.109 |
Bedankt voor de tip van de site.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
welkom dyna
ik zit hier om precies dezelfde reden als jijik ging vorige week ook shoppen en ineens kon ik mijn oude maat niet meer aan... en een maat groter werd ook al krap. Ik was het gewoon helemaal zat allemaal, dus vandaar
![]()
succes
ow hahaquote:Op maandag 27 oktober 2008 22:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip van de site.
Trouwens heel herkenbaar dat verhaal.... Alleen was er niet eens een maatje groter in de winkel voor mij
Edit: wel een beetje een ongelofelijke meiden site
als je naar valtaf.ad.nl gaat dan heb je een mannelijkere lay outquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:26 schreef dyna18 het volgende:
Op zich werkt die site makkelijker dan zelf met spreadsheetjes bijhouden. Denk dat ik hem (ondanks het roze) ga gebruiken.
Ha ha prima....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
als je naar valtaf.ad.nl gaat dan heb je een mannelijkere lay out
Ow Italië... leuk zeg.... vooral genieten (van al mooie gebouwen en landschappen dan hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gebruik hem niet dagelijks, denk er niet altijd aan.
Wat mij al een berg helpt is hier 's ochtends posten wat ik van plan ben te gaan eten die dag. Dat werkt voor mij beter dan achteraf noteren.
Zit nu in Italie en heb tot nu toe vandaag niet veel gegeten, maar heb wel, ik kon het echt niet laten, een chocolademuffin gegeten op schiphol. Die zijn zo lekker.Althans... normaal, ik vond hem nu niet eens zo heel lekker.
Maar ja, toch opeten he!
![]()
Straks maar een beetje een mager avondgerecht uitzoeken.
Morgen nog hier en dan vanaf donderdag gewoon weer lekker terug die knop kom.
daarom ging ik naar de kapper toe afgelopen week...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:21 schreef Levitation het volgende:
Ik ben zeker 1 gram afgevallener was alleen een schaaf voor nodig.
staat online...quote:
de kip weet ik niet, zeker niet omdat je niet weet waar de saus van gemaakt is... eetlepel saus is doorgaans 15 gram, eetlepel kip gok ik zo'n 30 gram (een hele kipfilet is meestal ongeveer 200 (geen dubbele kipfilet dan he) daar kun je t aan relateren)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:53 schreef dyna18 het volgende:
Nog een vraagje over voeding en hoeveelheden.
Ik heb wat moeite om te bepalen hoeveel ik nou gegeten heb (in de kantine).
Weet iemand hoeveel gram het volgende ongeveer is?
- 2 eetlepels gekookte witte rijst
- 2 eetlepels kip madras in saus
- 4 a 5 eetlepels gekookte peultjes en gekookte worteltjes
Ik kan moeilijk met een weegschaal door de bedrijfskantine lopen
Heb gedeld, (stoer ben ikquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:57 schreef teigan het volgende:
Autjsch freecell, data klinkt niet echt goed.... Ik zou toch even bellen voor de zekerheid hoor, Leander heeft ook niet veel aan jou als je met pijn rond blijft lopen zou ik zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |