Ik hoor het wel, woon 10 auto minuten van je vandaanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef jwhderksen het volgende:
ik heb het in beraad gegooid bij mijn vriendin. is guitar hero fan en wil soon ook de world tour gaan kopen. maar het hele pakket nieuw aanschaffen i wat duur
Weet ik datquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:16 schreef Knekwurst het volgende:
De Vestel is dus regiovrij? Ook gewoon R1 af te spelen?
p0rn kijken, waar dat ding ook voor bedoeld is!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:24 schreef Knekwurst het volgende:
ja goddomme niet dus! wat moet ik er dan mee he?!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
Verkoop je de drums toevallig ook los?
Nee ik verkoop hem niet los, in iedergeval met het spel erbij en dan mag je hem voor 90 euro hebben.quote:
Pm'd!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:56 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik heb wel intresse in Looney Tunes: Acme Arsenal. Wat denk je van ¤ 10,- inclusief verzendkosten?
hahaha geweldig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef Knekwurst het volgende:
Jonge man hee de postbode lachte me zonet uit!
postbode: wheheheh ik kom pakketje afleveren voor Knakworst!~!1
ik: ja zal wel goed zijn, kom maar hier
postbode: wheheheheheh jij heet knakworst!1`1![]()
heet geen knakworst
maargoed, binnen dus. scartkabel zit er wel niet bijmaar volgens mij slingert die hier wel ergens een in huis
En vandaag in goede staat ontvangenquote:
In iedergeval Rockband spel met drums en gitaar.quote:Op maandag 3 november 2008 17:29 schreef RijstNatie het volgende:
heb je maar 3 spellen te koop?
kan niet zien welke
welke is leuker fifa 07 of fifa street?quote:Op maandag 3 november 2008 17:48 schreef w00h00 het volgende:
[..]
In iedergeval Rockband spel met drums en gitaar.
Daarnaast:
Fifa 07
The Godfather
Poker 2
Viva pinita
Fifa street 3
fifa 07quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:39 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
welke is leuker fifa 07 of fifa street?
prijs?
kopen?quote:Op maandag 3 november 2008 23:56 schreef Sport_Life het volgende:
die webcam,... lijkt wel op een high-tec uuuuh....
kopen dan! Je moeder zal wat beleven joh!quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef mar1m het volgende:
Idd die webcam whaa........
Bovenste stukje tegen de klit en dan kun je kijken wat er inside allemaal gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |