Nou, verrrrasssing,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Site ligt er idd uit, en de telefoonlijn is ook overbezet:"er zijn nog 20 wachtenden voor u"
nee inderdaad, niet echt een verrassing. Probeer het vanavond/vannacht wel een keer. En vorige keer is het ook nog gelukt om in december te boeken voor april. 't Komt wel goed.quote:
Nou meid, geweldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
nee inderdaad, niet echt een verrassing. Probeer het vanavond/vannacht wel een keer. En vorige keer is het ook nog gelukt om in december te boeken voor april. 't Komt wel goed.
Zelfde geldt voor mij. M'n vriendin en ik wouden 3 nachtjes weg dus beide 3 vouchers halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef Rejected het volgende:
Vanmorgen beetje kansloos met heel veel oudjes voor openingstijd bij de deur gestaan.Heb nu wel 4 van die vouchers! Toen ik 40 minuten later langsliep, waren ze nog steeds op voorraad.
Kunnen jullie niet gewoon 2 keer een nachtje gaan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:19 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb vier vouchers te koop, gewoon voor de originele prijs (wel plus verzendkosten). Het hotel waar wij heen wilden kan al niet meer op de datum dat we wilden gaan
Dat zou kunnen maar er zijn in het hotel waar we heen willen eigenlijk alleen nog maar kamers doordeweeks verkrijgbaar en dat wordt lastig ivm werk. We hebben ook gekeken naar andere hotels maar daar zit eigenlijk geen locatie naar onze zin tussenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon 2 keer een nachtje gaan?
Op marktplaats zullen er nog zat te koop zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Loontjah het volgende:
Zouden er nu nog kaarten te koop zijn ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |