abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73638949
Site ligt er idd uit, en de telefoonlijn is ook overbezet:"er zijn nog 20 wachtenden voor u"
*poef* nu is het weg
pi_73638978
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73639005
Ik heb er vanaf gezien na een hoop wikken en wegen. Acties via weekendjeweg.nl, waar wij doorgaans onze nachtjes/weekendjes boeken, zijn soms nog goedkoper dan de actie die Kruidvat hier nu voert.
pi_73639440
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:33 schreef kaatjejannie het volgende:
Site ligt er idd uit, en de telefoonlijn is ook overbezet:"er zijn nog 20 wachtenden voor u"
Nou, verrrrasssing,
pi_73639579
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 09:57 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nou, verrrrasssing,
nee inderdaad, niet echt een verrassing. Probeer het vanavond/vannacht wel een keer. En vorige keer is het ook nog gelukt om in december te boeken voor april. 't Komt wel goed.
*poef* nu is het weg
pi_73639710
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:04 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

nee inderdaad, niet echt een verrassing. Probeer het vanavond/vannacht wel een keer. En vorige keer is het ook nog gelukt om in december te boeken voor april. 't Komt wel goed.
Nou meid, geweldig.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:11:41 #87
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_73639759
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:09 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nou meid, geweldig.
Wat een afgunst toch weer, kaatjejannie bedankt voor het geruststellen
pi_73640495
Vanmorgen beetje kansloos met heel veel oudjes voor openingstijd bij de deur gestaan. Heb nu wel 4 van die vouchers! Toen ik 40 minuten later langsliep, waren ze nog steeds op voorraad.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:50:12 #89
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_73640774
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef Rejected het volgende:
Vanmorgen beetje kansloos met heel veel oudjes voor openingstijd bij de deur gestaan. Heb nu wel 4 van die vouchers! Toen ik 40 minuten later langsliep, waren ze nog steeds op voorraad.
Zelfde geldt voor mij. M'n vriendin en ik wouden 3 nachtjes weg dus beide 3 vouchers halen.

Kassameisje: 'Ook 4 zeker?'
Ik: 'Nee doe er maar 3'
Mensen om ons heen: 'Pff doe mij die vierde dan maar hoor!'

Alsof het nu gratis is

Site doet het weer lekker snel trouwens. Beter reserveer je zo snel mogelijk voordat alle weekendjes op zijn en je dus verplicht doordeweeks zal moeten.
pi_73641485
De zaterdagen zijn al niet meer te reserveren ( iig niet bij het hotel waar wij heen willen) . Ik heb net wel geboekt. Ook voor de dagen dat wij willen. In maart en dan do-vr-za
*poef* nu is het weg
pi_73646921
Haha, m'n vriendin heeft 4 vouchers gehaald, ik kon het zelf niet doen want ik had college. Ik ging om 12:00u even kijken na m'n college bij 2 kruidvaten, maar bij allebei waren ze op!

We hebben nog niks geboekt, maar we willen toch doordeweeks (dan kunnen we gratis met OV er naartoe ) en waarschijnlijk pas volgend jaar
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_73735254
Doh ben het helemaal vergeten.
............................
pi_73740026
Wij hebben in december 1 nachtje in Heerenveen, en 1 nachtje in Roden geboekt. Beide 4 sterren hotelletjes. Geen ontbijt erbij, want je moet toch voor 10:30 uitchecken, dus dan kunnen we net zo goed in de stad wat ontbijten Wel een bad bij de kamer

[ Bericht 16% gewijzigd door MoneyTalks op 16-10-2009 09:39:56 ]
pi_73741759
Zouden er nu nog kaarten te koop zijn ?
Sappig !!
pi_73757647
Wat ik overal gezien heb zijn ze uitverkocht. Misschien doen ze net als vorig jaar wel weer een tweede ronde.
*poef* nu is het weg
pi_73758522
Ik heb vier vouchers te koop, gewoon voor de originele prijs (wel plus verzendkosten). Het hotel waar wij heen wilden kan al niet meer op de datum dat we wilden gaan
pi_73759069
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:19 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb vier vouchers te koop, gewoon voor de originele prijs (wel plus verzendkosten). Het hotel waar wij heen wilden kan al niet meer op de datum dat we wilden gaan
Kunnen jullie niet gewoon 2 keer een nachtje gaan?
pi_73759171
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Kunnen jullie niet gewoon 2 keer een nachtje gaan?
Dat zou kunnen maar er zijn in het hotel waar we heen willen eigenlijk alleen nog maar kamers doordeweeks verkrijgbaar en dat wordt lastig ivm werk. We hebben ook gekeken naar andere hotels maar daar zit eigenlijk geen locatie naar onze zin tussen
pi_73761384
Welk hotel wilde je heen?
*poef* nu is het weg
pi_73907557
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef Loontjah het volgende:
Zouden er nu nog kaarten te koop zijn ?
Op marktplaats zullen er nog zat te koop zijn.
Live out of your imagination, not your history.
pi_73908000
Er was zaterdag een item over bij Kassa.
Vorig jaar waren er 200.000 vouchers (=100.000 kamers) en 125.000 beschikbare kamers.
Ze lieten een stukje zien van een uitzending van Kassa van vorig jaar en toen beloofde de directeur van het Kruidvat dat er meer kamers zouden vrijkomen, ook met plaatsen in het weekend - want die zaten vrijwel direct allemaal vol.
Ze hebben dit jaar 240.000 vouchers (=120.000 kamers) verkocht en er zijn nu ook 125.000 hotelkamers beschikbaar.
Ze hebben er dus weer geen rekening mee gehouden (of eigenlijk stiekem juist wel ) dat de meeste mensen in het weekend willen en daardoor vissen veel mensen dus achter het net. Binnen zeer korte tijd waren de weekendkamers vorige week al uitverkocht.
Nu zullen de meeste mensen misschien wel denken: "Ach, het is maar een tientje, laat maar zitten." En zo verdient het Kruidvat er dus lekker aan.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_73911183

Lol dat is toch logische, dat de weekende zo vol zitten.
Trouwens hun willen er ook nog wat op verdienen dus ze geven liever doordeweekse dagen weg dan weekend dagen.
Maar je kan wel gewoon nog door de weeks een kamer krijgen, dus is hier geen spraken van misleiding ofzo.

Hoe kan je nou verwachten voor dat geld meteen de beste plekken te kunnen krijgen.
............................
pi_73921889
Ach ik heb ze gekocht met de intentie m'n vriendin een weekendje weg te geven en dat is uiteindelijk 2 nachten tussen kerst en O&N geworden doordeweeks.

Als je kieskeurig bent vang je bot maar als je flexibel bent(en dat zij we als studenten) kun je er alsnog prima waar voor je geld voor krijgen. 2 nachten voor 40e ipv 148e. Als je het ontbijt ervan afhaalt bespaar je nog steeds zo'n 50e.
Lawa mena hau lala!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')