Het ei.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
Wie was er eerder, de kip of het ei?
Het ei.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef VatosLoco het volgende:
- Wie is er ooit op het idee gekomen om Klonk mod te maken?
Hele slimme mensen. Klonk isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:36 schreef VatosLoco het volgende:
- Wie is er ooit op het idee gekomen om Klonk mod te maken?
Als een stoel tafel genoemd was zat je nu te zeiken waarom een tafel geen stoel wordt genoemdquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:37 schreef Ezechielk het volgende:
En waarom heet een stoel een stoel, en geen tafel?
Of bekerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:39 schreef Sadiar het volgende:
[..]
Als een stoel tafel genoemd was zat je nu te zeiken waarom een tafel geen stoel wordt genoemd
lijkt me een goed planquote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:54 schreef MASD het volgende:
Wat een ontzettend achterlijke gewetenskwesties. Ik zal zo mijn 8-jarige neefje even zijn visie vragen, heb je tenminste antwoorden op je vragen.
moozzie is een baas!quote:
Wie was er eerder, Modern Talking of de synthesizer?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
Wie was er eerder, de kip of het ei?
Ligt eraan, welke druk bedoel je?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
Was was er eerder, het koran of de bijbel?
Gewoon de eerste versiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Ligt eraan, welke druk bedoel je?
Wat een kutvraag
God zelf uiteraard (of Allah, hoe je em ook wilt noemen, één pot nat imho ) en die lacht zich nu een bultquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon de eerste versie
Ik wil weten wie deze bullshit is begonnen
ik heb geen drugs nodig om tot vage gedachtes te komenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:48 schreef iamredleader het volgende:
Ik vraag me dan af "wat heb jij gerookt" als ik dat soort vragen lees
de bijbel bestaat uit twee delen, het oude en het nieuwe testament, de tweede is het laatst geschreven, in de eerste (en misschien ook gedeeltelijk in de tweede) eeuw A.D, dus toen is de bijbel zo ongeveer ontstaan, maar niemand weet precies hoe, wat, en waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:07 schreef Moozzie het volgende:
Was was er eerder, het koran of de bijbel?
dus zo'n rare vraag is het toch niet? of mis ik iets?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:39 schreef marjo84 het volgende:
...
Ligt eraan, welke druk bedoel je?
Wat een kutvraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |