abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:09:32 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62662218
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

griebel dude je hebt je dus nog NOOIT verdiept in de materie. Je weet dondersgoed dat alle medische bronnen in vakbladen om trend HIV/AIDS berust op leugens leugens leugens.
Bedankt voor een mooi voorbeeld van complot-theorist paranoia
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_62663259
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:24 schreef Apropos het volgende:

[..]

Kijk, dit is duidelijk de mening van iemand die zich in de materie verdiept heeft. Waarschijnlijk heb je nooit met enige Irakees een woord gewisseld, omdat je Moslims achterlijk acht.
Bronnen???
Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas.
pi_62663294
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik wel een schokkend onderdeel van Addendum vind is dat Amerika "financial hitmans" er op uit stuurd om regeringen van Venezuela, Columbia, Panama enzovoort te corrumperen en als dat dan niet lukt. Een statsgreep forceren. En als dat vervolgens ook niet lukt, militairen overhevelen en gewoon een oorlog beginnen.

De presidenten waren geheel niet echt fout. Men wilde daar gewoon de winsten van Olie verdelen over het volk en DAT tolereert Amerika niet. IK denk zelfs dat Saddam niet fout was.

Wij krijgen dus de informatie van onze 'integere' journaals het beeld zo als Amerika het schetst.

En om eerlijk te zijn onze westerse leiders zijn de vuige onverlaten en NIET de presidenten van 2e wereld landen.
Saddam was niet fout:

Bron?
Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas.
pi_62663451
Lol die topictitel nog maar ... d'er staan meer fouten in dan in de meeste complottheorieën

Kunnen we dan ook meteen stellen dat diegenen die niet in complotten geloven meestal een gebrek hebben aan elementaire basiskennis ?

En ivm dat steeds om bronnen vragen ... de meeste kijken zelfs niet eens naar de opgegeven bronnen, laat staan lezen ... en beide partijen verwerpen elkaars bronnen toch dus ... what's the use ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_62664568
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
Lol die topictitel nog maar ... d'er staan meer fouten in dan in de meeste complottheorieën

Kunnen we dan ook meteen stellen dat diegenen die niet in complotten geloven meestal een gebrek hebben aan elementaire basiskennis ?

En ivm dat steeds om bronnen vragen ... de meeste kijken zelfs niet eens naar de opgegeven bronnen, laat staan lezen ... en beide partijen verwerpen elkaars bronnen toch dus ... what's the use ?
Dat de ene partij vaak cliënten zijn bij het GGZ en hulpbehoevend zijn op het psychische vlak en de andere partij veel minder.

Bron: GGZ
pi_62665086
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 12:07 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Saddam was niet fout:

Bron?
Gaan we weer. Denk nou eens voor jezelf gast. Vind jij NOS-bronnen betrouwbaar? Waar haal jij meestal je bronnen vandaan dan? De krant?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62665217
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:43 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Het is voor jou en Lambiekje allemaal overduidelijk, maar geen van beide kan overtuigend aantonen waarom het allemaal zo fout is. Zeg niet alleen dat het fout is, zeg ook WAT er fout is. Dat doen jullie niet.

Alleen wat betreft Kennedy heb je, volgens mij, recht van spreken. Daar heb ik me nooit zo uitgebreid in verdiept als in 9/11 en aids.

Het wordt ook wel een beetje sneu dat er constant weer wordt gedaan alsof mensen die niet in een complot geloven geen onderzoek doen en zich makkelijk laten leiden door de media.
Kom jij eens met bewijs dat het allemaal niet fout is wat er gebeurt dan?
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 14:26:59 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62665838
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:54 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Kom jij eens met bewijs dat het allemaal niet fout is wat er gebeurt dan?
ja precies.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:36:36 #129
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_62667312
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:26 schreef Apropos het volgende:

[..]

't Is fijn om te merken dat de bekrompenheid van de gedachte weerspiegeling vindt in de vulgariteit van de formulering.
wat een prachtige volzin...
hier is duidelijk een superieure geest aan het woord..
Huig
pi_62670227
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 02:26 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Ik ben voorstander van een betrouwbare bron, dus ook de boodschapper die de boodschap brengt. De meeste complottheorieën zijn zo dubieus en onwaarschijnlijk dat er nouwelijks iets te toetsen of te bewijzen is.

Als de theorie wel heel gefundeerd zou zijn met bewijzen zou ik ook graag willen weten of deze bewijzen wel echte bewijzen zijn dus de bron daarvan voordat het officieel als bewijs erkend wordt.

Bewijzen uit complottheorieën zijn vaak geen harde bewijzen.

De bron is daarom fundamenteel.
Ben het helemaal met je eens dat de bron fundamenteel is.
MBT tot 9-11 b.v. is dat imo het commision vodje. Heb je wel 's kritisch gekeken naar de bronnen die zij gebruiken en belangrijker, NIET (mochten) gebruiken? Heb je wel 's kritisch gekeken naar de samenstelling en het budget van de 9-11 commisie ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62670931
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 13:48 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Gaan we weer. Denk nou eens voor jezelf gast. Vind jij NOS-bronnen betrouwbaar? Waar haal jij meestal je bronnen vandaan dan? De krant?

Ik vroeg toch alleen maar om een bron?
pi_62671176
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 17:57 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens dat de bron fundamenteel is.
MBT tot 9-11 b.v. is dat imo het commision vodje. Heb je wel 's kritisch gekeken naar de bronnen die zij gebruiken en belangrijker, NIET (mochten) gebruiken? Heb je wel 's kritisch gekeken naar de samenstelling en het budget van de 9-11 commisie ?
De een geloofd in God en de ander geloofd weer in complottheorieën, het staat een ieder vrij te geloven wat hij of zij wil.

Artikel 18
Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachte, geweten en godsdienst;dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen, hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan, door de praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van de geboden en voorschriften.

Artikel 19
Een ieder heeft recht op vrijheid van mening en meningsuiting. Dit recht omvat de vrijheid om zonder inmenging een mening te koesteren en om door alle middelen en ongeacht grenzen inlichtingen en denkbeelden op te sporen, te ontvangen en door te geven.

Toch zijn complottheorieën net zo ongrijpbaar als religie en zijn de aanhangers van zowel een religie danwel een complottheorie beiden er stellig van overtuigd dat zij over de juiste informatie beschikken.

Hoewel mensen die een religie aanhangen er geestelijk baat van ondervinden en ze gelukkig van hun levensovertuiging worden, het geeft hun hoop en kracht en vertrouwen, maar mensen die een complottheorie aanhangen hebben deze voordelen niet, daarom lijkt het mij ook waarschijnlijk dat complotdenkers een kwetsbare groep mensen is die vaak een vorm van chronische depressie hebben en wellicht vaak een overmogen hebben van het leven te kunnen genieten.
pi_62672145
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

De een geloofd in God en de ander geloofd weer in complottheorieën, het staat een ieder vrij te geloven wat hij of zij wil.

Ik geloof niet dat dit 'n antwoord is op mijn vragen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_62672420
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:22 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat dit 'n antwoord is op mijn vragen.
Ik geloof wel dat dit exact past in het onderwerp van dit topic, kijk naar de titel.
pi_62672943
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 18:44 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Wat een neerbuigend wantwoord is dat zeg. Als jij zo neerbuigend doet over anderen, moet je niet met sigs lopen pronken als "Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas." Want die slaat op jezelf.
pi_62673006
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:55 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Wat een neerbuigend wantwoord is dat zeg. Als jij zo neerbuigend doet over anderen, moet je niet met sigs lopen pronken als "Kent u iemand in uw omgeving die zichzelf de wijste vindt? Weet dat er dan nog meer hoop is voor een dwaas." Want die slaan op jou gast.
Kun je ook onderbouwen waarom mijn antwoord neerbuigend is? Dit is toch waar het topic om draait?
En dit is nog niet eens mijn mening maar een vraag die ik ter discussie stel.
pi_62673865
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:34 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat dit exact past in het onderwerp van dit topic, kijk naar de titel.
Ik geloof dat ik de TT dan niet begrijpen.

Maar zullen best doen.

Wat was er eerder, De psychische aandoening, of het complot ? Kip of Ei ? Ben ik het slachtoffer van 'n falen in mijn geestelijke gezondheid doordat, of.... omdat ik me met complotten bezighoud. ?

Nogmaals,
Stel het antwoord op de TT is bevestigend. En dan ?
quote:
Artikel 137c
1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat
over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of
homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt
gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
http://www.justitie.nl/im(...)elen_tcm34-68763.pdf

quote:
TACOMA, Wash. (AP) — A Vancouver, Washington, man has been was sentenced to 13 months in prison for pretending to be mentally retarded in order to claim disability benefits.
http://www.kgw.com/sharedcontent/APStories/stories/D8P2K2LG1.html
Eisenhower1961.
pi_62673948
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:30 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik de TT dan niet begrijpen.

Maar zullen best doen.

Wat was er eerder, De psychische aandoening, of het complot ? Kip of Ei ? Ben ik het slachtoffer van 'n falen in mijn geestelijke gezondheid doordat, of.... omdat ik me met complotten bezighoud. ?

Nogmaals,
Stel het antwoord op de TT is bevestigend. En dan ?
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Bij de feiten blijven is en blijft moeilijk voor sommige mensen
pi_62674144
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 19:34 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Vergelijkingen opwerpen tussen het geloof en mensen die critisch tegenover de reguliere omroepen staan..
Waarom haal je dit onderwerp zo neer is wat ik mij afvraag. Ik krijg bijna zin om er een dagje aan te besteden jouw hele realiteitje onderuit te halen maar ik heb daar jammer genoeg gewoonweg de tijd niet voor.
Ik denk dat ik het er maar bij laat je erop te wijzen dat jouw realiteit net zo goed een theorie betreft, denk daar maar eens over na als je dat kunt.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_62674229
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 20:34 schreef Slang_van_God het volgende:

[..]

Bij de feiten blijven is en blijft moeilijk voor sommige mensen
Dat " blijft " doet het 'm. Gelukkig ben ik geen mens maar 'n cyborg met 'n op hol geslagen control unit, iets geheel anders dan' n psychische aandoening. Daardoor ga ik wel 's off topic.
Wat zegt de slang ?... SSSSSSSt. Laterzzzz.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')