fixedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:48 schreef Rijpie het volgende:
pff, ik dacht al, ik zit vast in een loop. je link van de last post klopt niet haha
tevens fipo
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
zo snel...kost me altijd veel meer tijdquote:
Ik loop al een week met dit idee, dus ja, hij stond al practisch klaarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
hij had m klaar staan denk ik ka nniet anders
quote:Lion King is de goede richting, swarmahoer, en nu laat ik jullie weer even met rust
quote:Laatste hint voordat ik aan het eten begin: ik zoek een persoon.
Ik zag deze hints pas later, dus mijn eerste 2 antwoorden sloegen nergens meer op.....quote:eentje tomaatje eentje per keer
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:16 schreef tomtomaat het volgende:
Hans Zimmer?
bedankt, foutje van mij. Het antwoord luchthaven had ik compleet over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook even de lijst aangepast ivm luchthaven/vliegveld.
Thanksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Ook even de lijst aangepast ivm luchthaven/vliegveld.
9. chufi 81
maak er ook maar vast één want deze zul je wel weer radenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:25 schreef tomtomaat het volgende:
Is goed, ben net weer terug. Was net van plan er een te gaan maken. Maar als je er een hebt, dan gooi er hem maar op.
hmm volgens mij nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
is acda en de munick al gezegd? voor 3
?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
2 bron
+1quote:2 tin
jup +1quote:
ook goed +1quote:
haha, zit ik net mijn vorige bericht nog te editten, heb je het sw alquote:
Wil jij misschien de volgende alsnog makenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:25 schreef tomtomaat het volgende:
Is goed, ben net weer terug. Was net van plan er een te gaan maken. Maar als je er een hebt, dan gooi er hem maar op.
Als je het niet erg vindt, liever niet...Sorry...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wil jij misschien de volgende alsnog maken
Heel mooi vliegtuig maar niet de oplossing.quote:
helaas niet de Ford die ik zoekquote:
en toch wil ik uitsluitsel van Briggyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:29 schreef ItaloDancer het volgende:
ik heb 'm al geraden jongens en meisjes het is martin
Echt nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Ford Martin
Martin de Jager
Lockheed Martin
het is goed Briggy geef nou gewoon toe
ik moet wel erg dom zijn..quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:13 schreef Briggy het volgende:
[..]
De opgave is echt niet moeilijk hoor
Het SW kan je zo voor/achter 3 van de 5 woorden zetten!
Dat zijn je eigen woordenquote:
Tis nog niet geraden hoorquote:
Haal jij de pinda's even uit de keuken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:36 schreef Rijpie het volgende:
Fiesta Della Noche rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrioooo![]()
delen jullie ook al een keuken?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Haal jij de pinda's even uit de keuken?
gezouten of ongezouten?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
[..]
Haal jij de pinda's even uit de keuken?
Dankjequote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:43 schreef Rijpie het volgende:
[..]
gezouten of ongezouten?
goeie opgave trouwens
SW Galaxyquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:43 schreef tomtomaat het volgende:
Ik plaats morgen wel weer een nieuwe.
zeker weten?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:08 schreef PhysicsRules het volgende:
waarom heeft rijpie weer een snelle verbinding
quote:
En deze twee posts hebben opeenvolgende nummers. Binnen dezelfde seconde ingevoerd dus.quote:
Dubbelpost en de tweede aanpassen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[..]
En deze twee posts hebben opeenvolgende nummers. Binnen dezelfde seconde ingevoerd dus.
Mag je uitleggen
a) hoe je dat fysiek voor elkaar krijgt
b) waarom je geen error krijgt van dat je niet zo snel na je vorige post nog eens kan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |