quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat neigt een beetje te veel naar Br33z4H t44L v1Nd 1k.
David, Brion, en die andere 3 Chrisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er vijf en het zijn mannetjes. En blub enzo vind ik afgezaagd...
Ik zat te denken ze namen van sterren te geven ( Tom Cruise enz.), toen dacht ik misschien is het leuk ze naar de bandleden van ACDC te vernoemen, toen dacht ik, misschien geef ik ze wel de namen van m'n beste vrienden... Moeilijk
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat neigt een beetje te veel naar Br33z4H t44L v1Nd 1k.
juist jahquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David, Brion, en die andere 3 Chris
Joah, Chris is 3 personen in 1quote:
Doet me denken aan Kwik, Kwek en Kwak. Maar dan nog met 2 neefjes ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:23 schreef Rikketik het volgende:
Bart, Bert, Bort, Burt en Birt vind ik wel mooie namen.
vis met ego dat ook een eigen ego heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joah, Chris is 3 personen in 1Dus dan ook 3 vissen in 1
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vis met ego dat ook een eigen ego heeft
Ben je toch gekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
David, Brion, en die andere 3 Chris
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh Bart, je komt me niet bekend voor. Tenminste, die ene foto in je fobo vertoont geen bekend gezicht voor mij
Dat is wel gaaf!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je toch gek![]()
Ik noem ze naar personages uit Harry Potter.
3 vissen in 1 vis: een vis met een ego (1+1=2) en dat ego heeft ook een eigen ego (+1=3)quote:
Ghehe. Okee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
![]()
Maar ik val ook niet echt op (een jaar geleden niet althans), dus ik had ook eigenlijk niet anders verwacht.
Ah, zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
3 vissen in 1 vis: een vis met een ego (1+1=2) en dat ego heeft ook een eigen ego (+1=3)
Allebei nog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ghehe. Okee.
Werkt Linda er eigenlijk nog? En Thijmen?
Thijmen is gaaf. En Linda is echt een superlief meisje.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Allebei nog.Al zie ik Thijmen steeds minder tegenwoordig, volgens mij neemt hij binnenkort wel een keer ontslag.
Ja echt? Eric en Randy ook?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:39 schreef Rikketik het volgende:
Thijmen is aardig inderdaad. Volgens mij nu ook de vakkenvuller met de meeste ervaring. De rest is er allemaal al mee gekapt.
Linda ken ik verder niet zo goed, maar dat heb ik met meer kassameisjes.
Eric is er nog wel, teamleider geworden zelfs. Van Randy weet ik het niet, kan wel zijn dat hij er een paar maanden geleden mee gestopt is. Ik zag hem nog wel eens 's ochtends, maar tegenwoordig nooit meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja echt? Eric en Randy ook?
En werken Wendy en Daniella er nog?
Haha, okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Eric is er nog wel, teamleider geworden zelfs. Van Randy weet ik het niet, kan wel zijn dat hij er een paar maanden geleden mee gestopt is. Ik zag hem nog wel eens 's ochtends, maar tegenwoordig nooit meer.
Wendy en Daniella werken er allebei nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |