Ik moest ook ooit eens magazijn leeghalen en helemaal schoonmaken. Tering, wat een werk -_-'quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Haha, niet echt vaste magazijnman hoor.Ik sta er nu bekend als de limonademan omdat ik altijd frisdrank en bier (her)vul.
[..]
1227.
Heb je ook wel een het herentoilet moeten schoonmaken? Ik heb altijd zo'n medelijden met de kassameisjes die dat moeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest ook ooit eens magazijn leeghalen en helemaal schoonmaken. Tering, wat een werk -_-'
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heb je ook wel een het herentoilet moeten schoonmaken? Ik heb altijd zo'n medelijden met de kassameisjes die dat moeten.
Dat moest ik dus ook doen in mijn periode als "kwaliteitsmedewerker"quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heb je ook wel een het herentoilet moeten schoonmaken? Ik heb altijd zo'n medelijden met de kassameisjes die dat moeten.
Vertel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:35 schreef Samzz het volgende:
Het valt me op dat veel mensen denken dat je iemands karakter helemaal kunnen doorgronden middels enkele posts op een forum
Why?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind jou schattig, Nathalie
x2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind jou schattig, Nathalie
hoe je uit je ogen kijktquote:
Hm. Okee.quote:
misschien is schattig niet het goede woord, maar je blik is wel mooiquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm. Okee.
Op welke foto kijk ik schattig uit mijn ogen dan?
Oh, okequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien is schattig niet het goede woord, maar je blik is wel mooi
2 foto's met zwarte shirtje aan...
die bij ons thuis heet Blubmansquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik verzin namen voor m'n visjes... Dries, Teunis, Kees, Co, Theo, Tjerk, Haai... ik kan niks verzinnen
die van ons leeft ook al ruim 5 jaar, misschien wel bijna 10... tig nieuwe visjes bij gedaan, elke keer was de nieuwe vis dood, volgens mij gapt Blubmans gewoon al het eten voor de neus van de nieuwe wegquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn eerste visjes heetten Blub en Ieniemienie alleen Ieniemienie was na 2 dagen al dood. Blub heeft het echt nog 5 jaar uitgehouden though!
Mooie gitaar, erg toffe finish.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Fobo geupdate. 3 foto's erbij, van mijn basgitaar natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |