Ikke die van mij (5 jaar jonger) naar Paaspop (weekend) en P. P. & P. en Kraak en Smaak in the Orange Flagstore (kaarten via MTV gewonnen) Was erg leuk. Zijn ook nog op tv voorbij gekomenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb mn broertje dan weer meegenomen naar de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en Infadels.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
LL, slimmeke!
Ga aan je poster werken, nu!
*heeft ideeën op papier in de computer gezet voor een kinderboek
waarom ben jij eigenlijk van werklocatie veranderd ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Truste!
Ik kan nog niet naar bed. Moet nog een poster afmaken en als die niet goed gekeurd wordt heb ik alleen morgen nog. Hij wordt donderdag gedrukt.... [ afbeelding ]
Oja en ik werk overdag voor een baas...
Doordat er iemand bij de sale bij kwam begin dit jaar moest ik naar "zolder" en omdat door de vele vertrekkende menschen ik uiteindelijk na de vakantie daar nog maar alleen zat ben ik weer terug gezet. (en nu kunnen ze mij in de gaten houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom ben jij eigenlijk van werklocatie veranderd ?
Dan mis je toch watquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat, hè. Ik denk niet dat het kwartje nog gaat vallen bij me.
geen groot bedrijf dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat er iemand bij de sale bij kwam begin dit jaar moest ik naar "zolder" en omdat door de vele vertrekkende menschen ik uiteindelijk na de vakantie daar nog maar alleen zat ben ik weer terug gezet. (en nu kunnen ze mij in de gaten houden)
Niet meerquote:
Kan die goed tekenen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
janneke , je kan toma vragen om te kijken of hij illustraties kan wil maken
Mwah. Het heeft m.i. niet de energie die ik verwacht bij die gasten. Maar goed, smaken verschillen enzovoort.quote:
kan wel is bij mijn broertje vragen of ze nog mensen kunnen gebruiken,quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet meer
zo'n 30 kantoor mensen. En dan nog wat productie mensen. (exclusief oproep krachten)
quote:
ik vind als mensen creatief zijn , ze er alle steun in moeten krijgen die nodig is om het tot een succes te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan die goed tekenen?
Dank je voor het meedenken in elk geval. Ik ga eerst maar eens kijken of ik het idee er doorheen krijg (ik vind het wel nuttig, maar wat vind mn stagebedrijf ervan? En school überhaupt?). Zo ja, dan wordt t mn afstudeerscriptie en moet ik gaan kijken hoe-en-wat. Niet alleen qua begeleiding, maar ook qua rechten. Want op de lange termijn wil ik wel kijken of ik het zou kunnen laten uitgeven.
Maargoed, zorgen voor later. Ik hou je iig op de hoogte MAW, vind t keileuk dat je zo meedenkt!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heej, mensen, ik gaat lekker slapen. Ik ging ff achter mn pc om mn wilde kinderboek-ideeën vast te leggen, zodat ik er niet heel de nacht mee in m hoofd zou blijven. Maar morgen gaan weer vroeg de wekker, dus tabé!
Ik was eerst ook wat teleurgesteld omdat ik knallende gitaren had verwacht. Een nieuwe Somebody Told Me of Mr. Brightside. Maar al vrij snel besefte ik dat het een soort van nieuwe Mr. Brightside in the mix was en toen duurde het niet lang meer totdat er een pallet kwartjes viel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Het heeft m.i. niet de energie die ik verwacht bij die gasten. Maar goed, smaken verschillen enzovoort.
Weltrustenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heej, mensen, ik gaat lekker slapen. Ik ging ff achter mn pc om mn wilde kinderboek-ideeën vast te leggen, zodat ik er niet heel de nacht mee in m hoofd zou blijven. Maar morgen gaan weer vroeg de wekker, dus tabé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |