Zoals ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou ja, het was maar een inleiding. En als je bij de vorige verkiezingen een beetje hebt opgelet dan hoor je op radio en tv ook al niets nieuws meer. Ik denk dat ze met MetMichiel een groep lusiteraars willen bereiken die nooit een moer om de verkiezingen hebben gegeven.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan hebben we andere eisen.
Heb je alternatieven gevonden?
M'n ReadyNas lust m'n MP3tjes prima en werkt erg goed met Mac en Windowsquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik gebruik juice voor de podcasts en real voor de internet streams en mp3 luister ik niet veel omdat ik dan steeds de firewire 500gb aan moet slingeren met een stroom etende adapter....
Dat is het probleem van overheid, radio en tv in het algemeen. Als het aan de overheid ligt, geven we overal een moer om, dus moet er voor alles een campagne opgezet worden. Je kunt het nog zo leuk verpakken, maar het heeft allemaal weinig effect.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of die er sowieso een moer om willen geven.
quote:Hey ze is mijn kleine zusje, daar hoor je lief voor te zijnEn echt hoor, ik zou voor het vuur gaan voor d'r. Soms is het een bitch en kan ik haar wel wat aandoen, maarja ik heb wel wat voor haar over, helemaal als ze iets zo graag wilt
Maar had het over laatste geld op mijn rekening dan...
Oneens in dit specifieke geval!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat is het probleem van overheid, radio en tv in het algemeen. Als het aan de overheid ligt, geven we overal een moer om, dus moet er voor alles een campagne opgezet worden. Je kunt het nog zo leuk verpakken, maar het heeft allemaal weinig effect.
Je ziet wat je aan iemand hebt , op moment als er nood aan de man is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:03 schreef Noortje. het volgende:
Awwwwwwwwww mijn zus kan zo lief zijn!
Ze had geld naar me overgemaakt zodat ik een treinkaartje kan kopen voor overmorgen (!!!!) en toen had ze nog maar tien euro en dat had ze op een ander forum gezet, waarop iemand zei: "Ah wat lief van je!"
Antwoordt mijn zus:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Synology diskstation werkt ook primaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n ReadyNas lust m'n MP3tjes prima en werkt erg goed met Mac en Windows.
Yesh! Echt een schatje is hetquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ziet wat je aan iemand hebt , op moment als er nood aan de man is.
Ik bedoelde dat de verpakking niets uit maakt als de boodschap je al niet boeit. Je zegt nu al zelf dat je het allemaal best interessant vindt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oneens in dit specifieke geval!
Ik vind de verkiezingen en alles best interessant, maar heb gewoon geen zin (en op het moment geen tijd) om moeite te doen om bij te blijven, en dit gedoe over de radio is dus echt ontzettend handig voor mij, want ik neem nog best veel in me op ook al ben ik huiswerk aan het maken. Het werkt dus best goed.
Da's inderdaad erg lief.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:03 schreef Noortje. het volgende:
Awwwwwwwwww mijn zus kan zo lief zijn!
Ze had geld naar me overgemaakt zodat ik een treinkaartje kan kopen voor overmorgen (!!!!) en toen had ze nog maar tien euro en dat had ze op een ander forum gezet, waarop iemand zei: "Ah wat lief van je!"
Antwoordt mijn zus:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat ontzettend lief van je zus Noortje!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg lief.
Ik zou precies hetzelfde doen voor mijn broertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
O, op die manier.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat de verpakking niets uit maakt als de boodschap je al niet boeit. Je zegt nu al zelf dat je het allemaal best interessant vindt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg lief.
Ik zou precies hetzelfde doen voor mijn broertje.Haha, mijn broertje heeft meer geld dan ik. Ik ben een arme student en hij is "afgestudeerd" kok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha awwwquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yesterday. Nou, dat lijkt me een mooi nummer om de dag mee af te sluiten.
Welterusten.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welterusten.
Mijn zusje is wel arm studentje, net als ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Haha, mijn broertje heeft meer geld dan ik. Ik ben een arme student en hij is "afgestudeerd" kok.
Ik heb mn broertje dan weer meegenomen naar de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en Infadels.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn zusje is wel arm studentje, net als ik.
Verschil tussen haar en mij is alleen dat zij een werkend vriendje heeft en ik... nouja, ook wel, maar mijn vriendje maakt meer op dan-ie verdient(verder issie heel leuk
)
Ik vind mijn kleine zusje ook leuk en toen ik bij 3FM de kaartjes voor t concert van Anouk won, heb ik zusjelief meegenomen. Het was toen net uit met dr vorige vriendje, mn zusje vindt Anouk geweldig, én ze was nog nooit bij een concert geweest!
En natuurlijk zie ik dr nog maar zelden, dus dit was een goeie gelegenheid voor ee gezellig zussenuitje!
Truste!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welterusten.
Ikke die van mij (5 jaar jonger) naar Paaspop (weekend) en P. P. & P. en Kraak en Smaak in the Orange Flagstore (kaarten via MTV gewonnen) Was erg leuk. Zijn ook nog op tv voorbij gekomenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb mn broertje dan weer meegenomen naar de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie en Infadels.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:23 schreef Jannekje7 het volgende:
LL, slimmeke!
Ga aan je poster werken, nu!
*heeft ideeën op papier in de computer gezet voor een kinderboek
waarom ben jij eigenlijk van werklocatie veranderd ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Truste!
Ik kan nog niet naar bed. Moet nog een poster afmaken en als die niet goed gekeurd wordt heb ik alleen morgen nog. Hij wordt donderdag gedrukt.... [ afbeelding ]
Oja en ik werk overdag voor een baas...
Doordat er iemand bij de sale bij kwam begin dit jaar moest ik naar "zolder" en omdat door de vele vertrekkende menschen ik uiteindelijk na de vakantie daar nog maar alleen zat ben ik weer terug gezet. (en nu kunnen ze mij in de gaten houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom ben jij eigenlijk van werklocatie veranderd ?
Dan mis je toch watquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:32 schreef Sersjee het volgende:
Deze plaat, hè. Ik denk niet dat het kwartje nog gaat vallen bij me.
geen groot bedrijf dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Doordat er iemand bij de sale bij kwam begin dit jaar moest ik naar "zolder" en omdat door de vele vertrekkende menschen ik uiteindelijk na de vakantie daar nog maar alleen zat ben ik weer terug gezet. (en nu kunnen ze mij in de gaten houden)
Niet meerquote:
Kan die goed tekenen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
janneke , je kan toma vragen om te kijken of hij illustraties kan wil maken
Mwah. Het heeft m.i. niet de energie die ik verwacht bij die gasten. Maar goed, smaken verschillen enzovoort.quote:
kan wel is bij mijn broertje vragen of ze nog mensen kunnen gebruiken,quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet meer
zo'n 30 kantoor mensen. En dan nog wat productie mensen. (exclusief oproep krachten)
quote:
ik vind als mensen creatief zijn , ze er alle steun in moeten krijgen die nodig is om het tot een succes te maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kan die goed tekenen?
Dank je voor het meedenken in elk geval. Ik ga eerst maar eens kijken of ik het idee er doorheen krijg (ik vind het wel nuttig, maar wat vind mn stagebedrijf ervan? En school überhaupt?). Zo ja, dan wordt t mn afstudeerscriptie en moet ik gaan kijken hoe-en-wat. Niet alleen qua begeleiding, maar ook qua rechten. Want op de lange termijn wil ik wel kijken of ik het zou kunnen laten uitgeven.
Maargoed, zorgen voor later. Ik hou je iig op de hoogte MAW, vind t keileuk dat je zo meedenkt!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heej, mensen, ik gaat lekker slapen. Ik ging ff achter mn pc om mn wilde kinderboek-ideeën vast te leggen, zodat ik er niet heel de nacht mee in m hoofd zou blijven. Maar morgen gaan weer vroeg de wekker, dus tabé!
Ik was eerst ook wat teleurgesteld omdat ik knallende gitaren had verwacht. Een nieuwe Somebody Told Me of Mr. Brightside. Maar al vrij snel besefte ik dat het een soort van nieuwe Mr. Brightside in the mix was en toen duurde het niet lang meer totdat er een pallet kwartjes viel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Het heeft m.i. niet de energie die ik verwacht bij die gasten. Maar goed, smaken verschillen enzovoort.
Weltrustenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heej, mensen, ik gaat lekker slapen. Ik ging ff achter mn pc om mn wilde kinderboek-ideeën vast te leggen, zodat ik er niet heel de nacht mee in m hoofd zou blijven. Maar morgen gaan weer vroeg de wekker, dus tabé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |