Persoonlijk ben ik wel blij da'k van "Sinds een dag of 2" af ben. Telkens maar dat "wel een beetje raar..." naar je hoofd geslingerd krijgen gaat vervelen. Nu kan ik het bij een goede vriend van me doen, da's een stuk leukerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:43 schreef Marc63 het volgende:
Nobody Likes You When You're 23
Gelukkig hebben we dat gehad
Ik denk dat er weer wat tempo uitgehaald wordt, want ik ga naar bed.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:58 schreef DaMook het volgende:
Damn ,wat gaat het hard, dat ben ik niet gewend op dit tijdstip
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
kan je wel stellenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 05:52 schreef borisz het volgende:
Dit topic wordt er ook snel doorheen gejast
Mogge
Irritant figuur is het.. Draait tegenwoordig ook een aangepaste versie van de Megahit maar dan wordt er 'Giel' " Giel ' in gezongen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Giel nog steeds op de radio met z'n eigengeilerij?
Dan ga ik maar voor 888quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eejjjjjjjj Rose ! helaas topic nummer 800 gemist.. jammer man !
de extra geilerij is pas vrijdag afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Giel nog steeds op de radio met z'n eigengeilerij?
Heet dan ooK de MegielHitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritant figuur is het.. Draait tegenwoordig ook een aangepaste versie van de Megahit maar dan wordt er 'Giel' " Giel ' in gezongen.
die kut-kings of leon werden daarintegen scheel gedraaid, wat een pleurisnummer vind ik het nu...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat Beast als MEGAhit van vorige week nog maar amper gedraaid wordt deze week. Zo MEGA vinden de dj's 't blijkbaar niet.
Jajaja, ik ga er ook niet vanuit. maar ik keek net op de webcam, leek er wel erg op volgensmij...quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opvallend dat Beast als MEGAhit van vorige week nog maar amper gedraaid wordt deze week. Zo MEGA vinden de dj's 't blijkbaar niet.
was een erg goede look-alike, soms eng hoe erg mensen op elkaar lijken zonder familie te zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Jajaja, ik ga er ook niet vanuit. maar ik keek net op de webcam, leek er wel erg op volgensmij...
Blijkt wel want er zitten te veel prutsers is het meeste management en organisatiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Management en Organisatie?
Kutvak was dat
Maar dan niet de middelbare school versiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
Management en Organisatie?
Kutvak was dat
Blijft allebei kut natuurlijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar dan niet de middelbare school versie.
Ging over interne en structuur problemen bij bedrijven/organisaties/etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |