Nou, mijn huidige macbook is 2.0Ghz, en als je daar betere graphics instopt is het een prima laptop. Geldkwestie dus denk ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:27 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind die 2.0Ghz sowieso een beetje raar.. Wie koopt die nu?
Die vind ik te groot.quote:
Ik heb ook een 2.2 en dat gaat prima met video. Maar goed, ik heb een MBPro, dus die heeft een losse videokaart, dat scheelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef EvilMarc het volgende:
Omdat ik 2.0 al een beetje outdated vind. Ik heb nu een laptop die op Windows loopt met 2,2 en dat kan nog net als je af en toe wat videos bewerkt ed.
Ik heb 2.1 Ghz maar dat is toch primaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, mijn huidige macbook is 2.0Ghz, en als je daar betere graphics instopt is het een prima laptop. Geldkwestie dus denk ik.
[..]
Die vind ik te groot.
Nu nog wel ja .. snelheid went snel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en 2GB geheugen!
woei!
en hij is zoooooooooo snel
Vista zeker? Daarnaast kun je een Windows PC wel vergelijken met een Mac ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:07 schreef EvilMarc het volgende:
Omdat ik 2.0 al een beetje outdated vind. Ik heb nu een laptop die op Windows loopt met 2,2 en dat kan nog net als je af en toe wat videos bewerkt ed.
een half jaar geleden had ik nog een imac g3quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nu nog wel ja .. snelheid went snel.
[..]
Vista zeker? Daarnaast kun je een Windows PC wel vergelijken met een Mac ..
En je werkte ook op de iMacquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
een half jaar geleden had ik nog een imac g3 [ afbeelding ]
hiervoor een powerbook g4maar die was half stuk (o.a. afgebroken scharnier)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb 2.1 Ghz maar dat is toch prima
Als ie doet wat jij nodig heb is het goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
en 2GB geheugen!
woei!
en hij is zoooooooooo snel
Daar zou je wel 's een punt kunnen hebben btwquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:15 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nu nog wel ja .. snelheid went snel.
[..]
Vista zeker? Daarnaast kun je een Windows PC wel vergelijken met een Mac ..
Hell yeah! Die had ik vijf jaar geleden zelf bij elkaar gespaard en toen was die al vijf jaar oudquote:
Zeker waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:22 schreef EvilMarc het volgende:
Maar een backlit keyboard is dan wel weer ultiem cool
Dapperquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hell yeah! Die had ik vijf jaar geleden zelf bij elkaar gespaard en toen was die al vijf jaar oud [ afbeelding ]
Vreemd. Bij mijn checkout stond dat er gestreefd wordt om binnen twee werkdagen te leveren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Junkie het volgende:
Heb vanmiddag een iPhone 3G - 16GB (zwart) besteld via een verlenging.
Moet nu zo'n 10 dagen wachten totdat hij wordt geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |