Weird.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
appeltje alt r p
hij start twee keer op maar ishight is nog steeds stuk
Moet je daar eens de iSight proberen .. en sluit alle programma's die de iSight kunnen aanspreken bij alles gebruikers af. Als dit ook niet werkt kun je ook nog een PMU reset doen. Hier heb je wel een muntje voor nodig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nee ik heb meer gebruikers
Dan reset je de power management unit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
wat is een pmu restart?
met mercury lukt het niet en op een andere gebruiker ook niet
Beste tip van vandaagquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien moet je eens helemaal dat ding eens uitzetten? Kijken of dat iSight lampje nog brandt?
Geniaal. Daarom zei ik heb je al eens een reboot gedaan .. maar ja het is laat zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Beste tip van vandaagLampje is uit, isight doet het weer!
Bedankt beide
Ja het is mijn schuld.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
reboot is herstarten?
ik heb hem herstart
en ik heb hem op jouw manier herstart....
Of rebooten herstarten is? Volgens mijn woordenboek wel , al kun je het wel op 2 manieren doen. Via de Mac zelf .. of de Mac uitzetten en hem zelf weer aanzetten d.m.v. powerknop. Is that the answer that you want?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
dat was niet mijn vraag
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:21 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Of rebooten herstarten is? Volgens mijn woordenboek wel , al kun je het wel op 2 manieren doen. Via de Mac zelf .. of de Mac uitzetten en hem zelf weer aanzetten d.m.v. powerknop. Is that the answer that you want?
Zo leer je nog eens wat .. je kunt nu zelfs je option button vinden en natuurlijk niet te vergeten de speakers en microfoon van je MacBook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
JaIk dacht dat rebooten alleen manier 1 was
Vast wel. Ik zou alleen niet weten waarom je dat überhaupt wilt maar oké.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 01:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ja heel leerzaam
Ik ben stiekem gewoon een gebruiker uit gewoonte
niet omdat ik een apple fanboy ben of zo..
Bestaan er ook windows fanboys?
Gij heidenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo heb net m'n MacBook gedowngrade. Zit nu @ XP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |