Dat klopt .. alleen jammer dat BootCamp nog niet alles ondersteunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Tja, Windows werkt nu eenmaal beter op een Apple computer...
Dat lijkt me de voornaamste reden inderdaad. Het 'matcht' terwijl het bij een PC meestal een bij elkaar geraapt zooitje is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:39 schreef dottinator het volgende:
[..]
Gewoon installeren en naar Internet en dan Custom Match gaan.. kan je gelijk spelen![]()
[..]
Tsja, daar lijkt het op, maar hoe kan dit dan, aangezien het voordeel van Mac OS X zelf teniet is gedaan.. komt het door de drivers ofzo? Of de "afstemming" van de hardware op elkaar?
Tja, alleen om MSN te gebruiken met cam-functie, Windows erop te zetten...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:10 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bij Microsoft kun je het wel een beetje verwachten natuurlijk. Al zat het al wel in de zakelijke versie van MSN geloof ik. Maarja snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Anders Skype of iChat .. en als het helemaal niet gaat kun je het nog via Windows doen natuurlijk.
Ja klopt. Maar je moet toch wat als het niet anders kan .. want niet iedereen gebruikt Skype en zelden maakt iemand gebruik van iChat. En als er verder ook geen programma is waar het fatsoenlijk mee lukt ..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja, alleen om MSN te gebruiken met cam-functie, Windows erop te zetten...
Tja, ik kan op zich nog wel voorruit met iChat, kwestie van de goede vrienden uitzoeken..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:54 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar je moet toch wat als het niet anders kan .. want niet iedereen gebruikt Skype en zelden maakt iemand gebruik van iChat. En als er verder ook geen programma is waar het fatsoenlijk mee lukt ..
Haha jawel dat was het eerste wat ik gebruiktequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh, je kent het programma Photo Booth nog niet he? das leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar als het goed is, is het het zwarte puntje in het midden boven je beeldscherm..
Macrumors forum zegt van niet. Maar of dat zo betrouwbaar is weet ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben die nieuwe macbooks ook betere Webcammetjes?
Dankje!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op GoT is daar een topic over: jouw situatie is daar al vaak voorgekomen, meen ik. Linkje
quote:
ik ook na een jaar wil je wel weer een nieuw modelquote:
Netjes...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 10:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, iPhone 3G binnen. Dat gaat wel erg rap.
Hoe heb jij Air Sharing gratis gekregen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:44 schreef Junkie het volgende:
[..]
Netjes...
Heb gisteravond zitten zoeken naar Apps in de App store. En onderstaande plaatje was het resultaat.
[ link | afbeelding ]
Geduld hebben is nooit me sterkste kant geweest.![]()
![]()
Ze zijn wel bijna allemaal gratis, op iProRecorder (79 cent) na.
Iemand nog tips voor spelletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |