Je wilt mijn vader niet meemaken als ie boos is. Je krijgt gemakkelijk een glazen asbak tegen je hoofd geflikkerd. Daar heb ik geen zin in ! Maar dit is gewoon kut!quote:
Ja daarom dit is echt kut kan ik eindelijk een chickie regelen en nu gebeurt ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef Mendeljev het volgende:
Je mag niet naar buiten omdat je achter de pc zit.
De logica ontbreekt me ff?
En dan een windbucks tegen mij aan laten knallen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef KingOfPop het volgende:
Gooi zelf als eerst, dat zal hem leren. Zo niet? Gooi een tweede.
Die was nu al in het café bezig met hosselen met zijn befaamde winkelwagen-move.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:42 schreef Mendeljev het volgende:
Wat zou afcajos gedaan hebben, zou je je dan afvragen?
Wil je mij nog kwaaier maken of wat? Mijn vader is echt een freak die wil je gewoon niet in huis hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die was nu al in het café bezig met hosselen met zijn befaamde winkelwagen-move.
In het ergste geval zou hij nog zijn eigen vader hosselen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die was nu al in het café bezig met hosselen met zijn befaamde winkelwagen-move.
DOOD SCHIETEN JAquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
In het ergste geval zou hij nog zijn eigen vader hosselen.
Hij heeft zijn eigen vader wel mooi verslagen met het versieren van een MILFquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
In het ergste geval zou hij nog zijn eigen vader hosselen.
Ik wilde iets gaan doen met mijn leven maar ik krijg er de kans niet voorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:45 schreef Placenta het volgende:
Serieus, doe iets met je leven en vraag een permban aan
Die durft niet tegen mijn vader in te gaan. Mijn vader is echt een eikel hij scheld m'n moeder ook uit enzoquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Teunebeun het volgende:
Ik wilde dat ik een pistool kon krijgen van iemand zo dat ik hem dood kan schieten
Heet je vader lau?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Die durft niet tegen mijn vader in te gaan. Mijn vader is echt een eikel hij scheld m'n moeder ook uit enzo
Wonen jullie op de Veluwe?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, Mart (afkorting van Martin)
Nou, vaak zie je zulks autoritair gedrag bij een vader voortkomen uit een streng gelovige overtuiging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, in Limburg , Roermond waarom?
Doodverwensingquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:46 schreef Teunebeun het volgende:
Ik wilde dat ik een pistool kon krijgen van iemand zo dat ik hem dood kan schieten ik mag nooit later dan 12 uur ergens zijn flikker toch op. Ik wil lekker net zo als iedereen blijven hangen tot 2 uur etc.
Dit is het enige wat je moet snappen:quote:
BOEIT MIJ GEEN ENE REET MAN HET ENIGE DAT IK WIL DAT IK NET ZOALS ANDERE LEEFTIJDGENOTEN NAAR BUITEN MAG TOT EEN UUR OF ELF EN MET UITGAAN NA 2 UUR PAS NAAR HUIS MOET GAANquote:
HET IS GODVERDOMME GEEN KLOON!!! Ik geef de admins permissie om op mijn account een kloonscan te laten draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef B.E.D het volgende:
Nu is het niet meer leuk met deze kloon.
Als ik dat zeg ben ik bang dat ik naar bed ga en 's morgens niet meer op sta. Echt klote weet je...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik mag tot zo laat wegblijven als ik wil.Maar zo rond 3 tot 5 uur ben ik meestal weer thuis, Teunke zeg tegen je papa dat je zelf wel de juiste beslisslingen kan nemen je bent immers 16.
Ja ben maar blij ik heb echt een kut jeugdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ga gewoon weg. Je bent 16. En als je pa wat doet geef je hem gewoon aan. Het is zo simpel als een klontje suiker
.
Wat ben ik blij dat ik altijd kon doen wat ik wilde.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
HET IS GODVERDOMME GEEN KLOON!!! Ik geef de admins permissie om op mijn account een kloonscan te laten draaien.
stel je niet zo aan man..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja ben maar blij ik heb echt een kut jeugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |