ik weet nog dat yolan echt een jankerd was, die niet in bed wou slapen, niet in de box, wel in de maxi-cosi, tot ik bij mijn stiefbroer langsging die een draagdoek als hangmat in de box had hangen, ze sliep als een roos.. wilde dat ik dat eerder had uitgevonden destijds.. nu heb ik wel een draagzak aangeschaft, ik heb een wipstoeltje, een box, dus overdag kan ik alle kanten op en snachts ligt junior pal naast me in de slaapkamer.
ingrid, ik heb de meest idiote dromen, maar de meeste weet ik als ik wakker wordt toch niet meer..
ik zit nu me zelf wakker te houden .. nog vijftig minuten dan is mannetje jarig en kan ik naar bed .. hij wil graag dat ik hem als eerste feliciteer
trouwens wel raar.. ik had mijn geboorteakte gisteren al binnen, nu kreeg ik vandaag die van vriendlief binnen, en nóg een keer de mijne. bij mijn eerste zat alleen geen waarschuwing dat de leges nog niet betaald waren, ondanks dat dit wel vermeld staat op de akte.. nu had ik woensdag nog geklaagd bij de gemeente rotterdam dat ik haast had met die aktes omdat ik voor de geboorte wil trouwen. nu twijfel ik of die vrouw die ik sprak gewoon mijn akte voor de zekerheid nog een keer verstuurd heeft, of dat ze niet geweten heeft dat de mijne al verstuurd was.. ik ben toch echt van plan om de mijne maar één keer te betalen, ik heb hem ook maar één keer aangevraagd dus... iemand ook zoiets meegemaakt??