Knap, Mark_V + 2quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Mark_V het volgende:
bol
Ja dat dus, sorry voor de weinig originele vraagquote:
Nope, toch wel 3 eeuwen later, meer verlichting enzo.quote:
Nog een stukkie later, we hebben het hier over het einde van de verlichting (1780 ofzo).quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef steekbal het volgende:
descartes ?nee, voltaire, die schijnt grote neus gehad te hebben
Ja die jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:02 schreef Clesar03 het volgende:
Bor de WolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, die
Ik weet alles, en dat wat ik niet weet vermoed ik
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:02 schreef Clesar03 het volgende:
Bor de WolfWat betekent dat eigenlijk, spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet alles, en dat wat ik niet weet vermoed ik
Het was inderdaad een communistische (guerilla)bewegingquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:20 schreef DuTank het volgende:
de communisten?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Noord vietnam, en de rebellen in zuidvietnam, die een naam hebben, maar die weet ik niet
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:25 schreef timmmmm het volgende:
vietcong?
Charlie dusquote:
Charlie is gewoon de C volgens het NAVO-alfabet. Toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Charlie dus
Vietcong+noordvietnam=charlie
Noord Vietnam werd al eerder genoemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Charlie dus
Vietcong+noordvietnam=charlie
@ Vraagsteller, Vietcong is niet goed, dat waren alleen maar de guerillas in het zuiden, ze vochten ook tegen het officiele leger van noord vietnam. De soldaten noemden ze echter allemaal "charlie" (kort voor victor charlie, dat idd van viet cong afstamt).
Klopt, Vietcong=VC=Victor Charliequote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Charlie is gewoon de C volgens het NAVO-alfabet. Toch?
Nee das zijn zoonquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:47 schreef DuTank het volgende:
Oh is dat die Kim Jong-il van Team America (toch)?
Briggy +2quote:
yepquote:
Enola Gayquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:03 schreef Mark_V het volgende:
Aangezien ik weer weet dat hij goed is en snel weg moet
Het vliegtuig dat de Little boy afwierp gaarne
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |