Tyf op kutboerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Randstad![]()
Groningen
Vanaf hier nam ik je niet meer serieus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:32 schreef Almelovakr het volgende:
Gister eens voor de fun naar Rotterdam gegaan
Dit was wel een goedmakertje.quote:geef mij maar Amsterdam of Almelo want daar voel ik me thuis
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef mirved het volgende:
Maastricht!
weinig multikul
Zegt genoeg denk ik.
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Asgard het volgende:
[..]
Gefrustreerde semi-Belgen met een spraakgebrek?
mirved is beledigt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:01 schreef venomsnake het volgende:
Rotterdam![]()
Amsterdam, Den Haag en Groningen
Zo hatelijkquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:50 schreef mirved het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Semi belgen? Belgie hoorde bij nederland dus eerder zijn de belgen semi-nederlanders.
spraakgebrek? de zachte G wordt in meer landen zo uitgesproken dan niet. Weet je wie ook harde G hebben Marokkanen wees er maar trots op.
En in Almelo zijn ze allemaal zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:34 schreef timmmmm het volgende:
In amsterdam heb je evenveel zo niet meer rare lui hoor
In Rotterdam ook, mits er een aparte rookruimte isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:43 schreef ANCT het volgende:
In Tilburg mag je gewoon in coffeeshops roken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Amsterdam is vies, 't stinkt, rotzooi, Marokkanen, bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |