ik heb het me ook wel eens voorgenomen, maar de laatste keer dat ik gezwommen heb is al best lang geleden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm buiten is.Wil ik wel naar een zwembad gaan.
Ah oke, ik zwem 3 keer per weekquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm buiten is.Wil ik wel naar een zwembad gaan.
Pasjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er weer![]()
410 meter gezwommen vandaag![]()
En m'n pasje was nog steeds niet klaar
Nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pasjes
tegen de tijd dat je die krijgt heb je al een relatie met de kassiere.
Je spanningen komen los, dus in je hoofd zal je ook wel goed bezig zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Ynske het volgende:
k snap er echt niets van
als ik daar binnen ben gaan sporten, voel ik me wel fit erna, maar in mn hoofd zo enorm doodmoe
Sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je spanningen komen los, dus in je hoofd zal je ook wel goed bezig zijn.![]()
Maar dat is maar een vermoeden van me hoor, ik zou het anders ook niet kunnen verklaren.
daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou idd t wel kunnen zijn, was idd vanalles aan t bedenken enzo. wat moet je anders als je op zo'n crosstrainer/loopband staatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je spanningen komen los, dus in je hoofd zal je ook wel goed bezig zijn.![]()
Maar dat is maar een vermoeden van me hoor, ik zou het anders ook niet kunnen verklaren.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:50 schreef Ynske het volgende:
daar had ik nog niet aan gedacht, dat zou idd t wel kunnen zijn, was idd vanalles aan t bedenken enzo. wat moet je anders als je op zo'n crosstrainer/loopband staat
Telt een diepvriespizza waar je de champignons vanaf geplukt hebt ook als "zelfgemaakt"?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:55 schreef Ynske het volgende:
zoooooo, zelfgemaakte pizza in de oven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |