Ik heb in jou BX break gereden, en ik kan je dus mededelen dat de Lada comfortabeler is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb net nieuwe veerbollen (comfortbollen), dusseh ... Wedden ?
Maar gefeliciteerd met je nieuwe wagen !
IK HEB NET NIEUWE VEERBOLLEN ER ONDER ZITTEN ! ! !quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in jou BX break gereden, en ik kan je dus mededelen dat de Lada comfortabeler is.
Die Beamer was ook niet van mij, maar van iemand die meeging. Maar wat een kudt auto zeg... Sorry hoor, mensen lachen om Lada's. Maar op mijn achterbank (om maar iets om te noemen) zit je als een prins, niets schuimrubbere harde zit, maar gewoon een volwaardige sofa met springverenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
BMW koop je ook niet als je al tevreden bent met de wegligging van een dweil![]()
20 liter op 400km lijkt me trouwens wel héél optimistisch, dat is 5l / 100km. Veel nieuwe europese wagens hebben al last om een dergelijk verbruik neer te zetten...
Er is vanuit Lada of de NL importeur een 112 of 110, dat werd me niet duidelijk, over de ring geweest, dusniks vreemds aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:17 schreef Athmozz het volgende:
7 liter dus. Valt op zich nog mee; ik had het toch iets meer verwacht. Waarschijnlijk haal je het op het lage gewicht van je auto...
Lada op de Nürburgring
Dat vind ik dus ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:29 schreef vosss het volgende:
Prachtige auto.
Of eik moet ik het anders zegen; hij is zo fucking spuuglelijk dattie gewoon gaaf is
Nu wel jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb in jou BX break gereden, en ik kan je dus mededelen dat de Lada comfortabeler is.
je weet dat het een 'hapklare brok' is. paupertje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 13:10 schreef patje74 het volgende:
Liever een lelijk hok voor weinig, dan een identiteitsloze hapklare blok waarvan er op elke hoek eentje te vinden is. Alex, ik zei het je dinsdag al, je hebt een toffe bak gekocht! En zeker veel beter dan die lelijke rover, maar da's ook weer geen kunst.....
Je had het al meegekregen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:30 schreef patje74 het volgende:
Da's best en kut opmerking!Maar die BiX zit nog steeds lekkerder!
En ja, ik heb reeds in deze Lada gezeten en vond de stoelen aardig hard. Niet mijn kopje thee. Maar 't is wel een leuke bak, en helemaal voor deze centjes.
Ik dacht echt dat het al kinderbedtijd was, of mag je een uurtje langer opblijven omdat de wintertijd ingaat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:44 schreef zoalshetis het volgende:
je weet dat het een 'hapklare brok' is. paupertje.
Jep, 2CV had mij aan de telefoon toen jij thuisgebracht werd in de Berlingo.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |