Zwangerschap en geboorte deel 408 kijk eens in de OP .. en dat is maar een selectie omdat lang niet alle zwangere FOK!sters hier ook daadwerkelijk mee postenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:24 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me af hoeveel zwangere foksters er zijn..
Oh lol, goede prijsvraag dan..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zwangerschap en geboorte deel 408 kijk eens in de OP .. en dat is maar een selectie omdat lang niet alle zwangere FOK!sters hier ook daadwerkelijk mee posten
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:24 schreef drumstickNL het volgende:
Vraag me af hoeveel zwangere foksters er zijn..
Ik heb dan liever dat de prijs naar iemand gaat die er de reis wel voor over heeft of iemand die dichter bij woont. Ik denk dat ik heel blij zou zijn maar dan toch zou bedankenen de prijs zou doorschuiven naar nr 2 ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zouden het wel heel leuk vinden als het resultaat geshowed wordt hier.
Dat is ook de reden dat we neigen naar 'inzendingen alleen in het topic' want per PM is het weer zo schimmig straks met het kiezen van de winnaar en de openheid naar de users toe. Maar we zijn nog in overleg.
Ja, het is idd wel heel ver Jelief. Daarom hebben we het er ook expres bij gezet in de OP. Maar ja... gegeven paarden kun je nou eenmaal niet in de bek kijken.
Mijn buik is wat hariger, maar volgens mij kan daar best wel wat leuks op gebellypaint worden.quote:
Als ik met mijn blote buik op de grond lig gaan ze m'n kont schilderen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
E.T. leuk voor voor een regenachtige zondag: Swets met blote buik op de grond, en dan de 3 kinders met plakaatverf loslaten!
Moet je wel wachten tot de verf droog is, anders wordt het een kliederboel.... Maar we gaan offtopic nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef Lois het volgende:
Op Swets zijn buikje kun je zo goed PFffftttt doen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:05 schreef Lois het volgende:
Op Swets zijn buikje kun je zo goed PFffftttt doen
Whahaha...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet je wel wachten tot de verf droog is, anders wordt het een kliederboel.... Maar we gaan offtopic nu
Hmm gaat niet wat worden. Gezien de komende drukke maanden hebben we geen tijd om "even" op en neer te reizen naar Zeeland, dan moet ik ook gewoon niet meedoen. Erg jammer, want ik zou het erg leuk vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Moet je je idee en motivatie hier posten of kan dat ook per pm? Ik ga er in ieder geval eens over nadenken, ik vind het heel erg leuk.
Gewoon opperenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:26 schreef Vicky het volgende:
Ik ga eens even goed nadenken wat ik op mijn buik geschilderd zou willen hebben.. heb wel een ideetje maar weet niet of dat te doen is..
Je inzending is binnen Cattie, en vanwege het geheime karakter wordt het hier niet getoond maar is wel doorgestuurd aan Senesta.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:07 schreef cattie het volgende:
Ik zou de afbeelding die ik ook op de babydeken borduur graag op mijn buik geschilderd zien! Dat is een lieve tekening met sterren en Ive is een sterrekindje en de baby volgens mij ook.
(De afbeelding wil ik graag per PM/email inzenden, want die verraadt het geslacht en zelfs de naam van de baby.) Foto's van het eventuele eindresultaat worden natuurlijk geshowd!
ik ben benieuwd wie er uiteindelijk gaat winnenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef senesta het volgende:
De actie is bijna afgelopen...
Mocht je in verwachting zijn en de afstand is voor jullie te overbruggen dan zou ik zeker een poging doen, het is natuurlijk wel een hele bijzondere herinnering aan een hele speciale periode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |