Daar is IMHO weinig moois aan te ontdekken, wel indrukwekkend lang. 32,5 km lees ik net.quote:
Hehe, ik kijk er nu elke zonsondergang tegen aan en dan is die toch echt wel mooi met SF er naast en Alcatraz ervoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:44 schreef Shivo het volgende:
[ afbeelding ]
Edoch, de Tower Bridge mag er natuurlijk ook zijn.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat iemand met Golden Gate komt aanzetten, ik vind dat ding indrukwekkend maar zo lelijk! Net als Manhattan en Brooklyn bridge.
Tjah de baai waar hij in ligt is natuurlijk wel mooi. En met die mist eromheen komt hij wel majesteus over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:05 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Hehe, ik kijk er nu elke zonsondergang tegen aan en dan is die toch echt wel mooi met SF er naast en Alcatraz ervoor.
Ja dat is waar als de mist er onderdoor omhoog kruipt is het niet verkeerd, ik moet hem nog eens van dichtbij gaan bekijken, het is in ieder geval wel een icoon en dan valt de echte versie meestal behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 06:11 schreef Shivo het volgende:
[..]
Tjah de baai waar hij in ligt is natuurlijk wel mooi. En met die mist eromheen komt hij wel majesteus over.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:46 schreef Shivo het volgende:
[..]
Daar is IMHO weinig moois aan te ontdekken, wel indrukwekkend lang. 32,5 km lees ik net.
Zwolle is toch het rioolputje van Deventer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:05 schreef beelz het volgende:
[ afbeelding ]
De IJsselbrug bij Zwolle natuurlijk!
Zwolle
Nee, Deventer is de beerput van Zwollequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Zwolle is toch het rioolputje van Deventer?
Welke kant stroomt de IJssel op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, Deventer is de beerput van Zwolle
Vind ik als rotterdammer natuurlijk ook, maar het is jammer dat het origineel van Calatrava in Sevilla veel mooier en eleganter is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 05:43 schreef Shivo het volgende:
[ afbeelding ]
Door zijn prachtige, elegante constructie vind ik de Zwaan in Rotterdam een van de mooiste bruggen ter wereld.
Hm, ik vind de Erasmus mooier eigenlijk, deze brug lijkt een beetje uit balans te zijn...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind ik als rotterdammer natuurlijk ook, maar het is jammer dat het origineel van Calatrava in Sevilla veel mooier en eleganter is.
[ afbeelding ]
quote:Stari Most (English translation: ''The Old Bridge'') is a 16th century Turkish bridge in the city of Mostar, Bosnia and Herzegovina that crosses the river Neretva and connects two parts of the city. The bridge was destroyed by Croatian Defence Council units during the War in Bosnia-Herzegovina, on November 9, 1993 at 10.15 am. Consequently, a project was set in motion to rebuild it, and the new bridge opened on July 23, 2004.
[..]
Bron: Wikipedia
Ik vind het mooie van de brug van Calatrava juist dat er geen tuien aan de achterzijde nodig zijn, het gewicht van de piloon houdt hem in evenwicht (hij is wel smaller dan de Erasmus volgens mij)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, ik vind de Erasmus mooier eigenlijk, deze brug lijkt een beetje uit balans te zijn...
Ik vind hem oerlelijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
Forth Bridge over de Firth of Forth, want stoer en robuust.
Jah, die wou ik ook noemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
das idd een mooie brug, jammer alleen dat ik hem alleen overdag met heel veel verkeer gezien hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vind ik als rotterdammer natuurlijk ook, maar het is jammer dat het origineel van Calatrava in Sevilla veel mooier en eleganter is.
[ afbeelding ]
Ha! ja die wilde ik nog plaatsen. Vorig jaar vaak overheen gereden, mooie brug!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:26 schreef ColdFeet het volgende:
De brug naar Ile de Ré is trouwens ook best cool!
[ afbeelding ]
Nu op National Geographic Channel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, pachtig. Ik moest er direct aan denken toen ik de titel las van dit topic. Dank voor de post!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:58 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Waalbrug van Nijmegen!
Ik hou van Nijmegen, heb er jarenlang gewoond, het uitzicht vanaf het Valkhof is prachtig. Maar ik vind de Waalbrug foeilelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Waalbrug van Nijmegen!
alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind deze brug in Luzern altijd wel erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Kapelbrug (Duits: Kapellbrücke) is de belangrijkste toeristische attractie van de Zwitserse stad Luzern. Het is een houten overdekte brug met een lengte van 204,7 meter (oorspronkelijk 285 meter). De brug bevindt zich op de plaats waar de rivier Reuss het Vierwoudstrekenmeer verlaat. De kapelbrug is vernoemd naar het nabijgelegen Sint Peterkapelle op de linkeroever van de Reuss, de eerste stadsparochie.
Ja hij is erg mooi, ben er deze zomervakantie geweest op doortocht naar Italië. Hij is echt heel mooi in het echt.quote:Op maandag 17 november 2008 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |