abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2008 @ 14:18:17 #51
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63073426
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63077948
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Waalbrug van Nijmegen!

Ik hou van Nijmegen, heb er jarenlang gewoond, het uitzicht vanaf het Valkhof is prachtig. Maar ik vind de Waalbrug foeilelijk.
Jesus saves but death prevails.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:05:48 #53
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_63124258
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_63124459
Ik vind deze brug in Luzern altijd wel erg mooi.

De Kapelbrug (Duits: Kapellbrücke) is de belangrijkste toeristische attractie van de Zwitserse stad Luzern. Het is een houten overdekte brug met een lengte van 204,7 meter (oorspronkelijk 285 meter). De brug bevindt zich op de plaats waar de rivier Reuss het Vierwoudstrekenmeer verlaat. De kapelbrug is vernoemd naar het nabijgelegen Sint Peterkapelle op de linkeroever van de Reuss, de eerste stadsparochie.
pi_63283626
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind deze brug in Luzern altijd wel erg mooi.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Kapelbrug (Duits: Kapellbrücke) is de belangrijkste toeristische attractie van de Zwitserse stad Luzern. Het is een houten overdekte brug met een lengte van 204,7 meter (oorspronkelijk 285 meter). De brug bevindt zich op de plaats waar de rivier Reuss het Vierwoudstrekenmeer verlaat. De kapelbrug is vernoemd naar het nabijgelegen Sint Peterkapelle op de linkeroever van de Reuss, de eerste stadsparochie.
alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_63291313
quote:
Op maandag 17 november 2008 11:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...
Ja hij is erg mooi, ben er deze zomervakantie geweest op doortocht naar Italië. Hij is echt heel mooi in het echt.
pi_63781438
Waarom staat de hefbrug in Alphen aan den Rijn nog niet in de topic

dinsdag 23 december 2008 @ 00:35:10 #58
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_64268994
Sydney Harbour bridge, schitterend!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_64269498
De Puente de las Américas in Panama:

Verbindt Noord- en Zuid-Amerika en wordt 's nachts prachtig uitgelicht. Helaas komt dat niet echt op de onderste foto over. .

Edit: op wikipedia staat-ie al beter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')