Ik hou van Nijmegen, heb er jarenlang gewoond, het uitzicht vanaf het Valkhof is prachtig. Maar ik vind de Waalbrug foeilelijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Waalbrug van Nijmegen!
alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik vind deze brug in Luzern altijd wel erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Kapelbrug (Duits: Kapellbrücke) is de belangrijkste toeristische attractie van de Zwitserse stad Luzern. Het is een houten overdekte brug met een lengte van 204,7 meter (oorspronkelijk 285 meter). De brug bevindt zich op de plaats waar de rivier Reuss het Vierwoudstrekenmeer verlaat. De kapelbrug is vernoemd naar het nabijgelegen Sint Peterkapelle op de linkeroever van de Reuss, de eerste stadsparochie.
Ja hij is erg mooi, ben er deze zomervakantie geweest op doortocht naar Italië. Hij is echt heel mooi in het echt.quote:Op maandag 17 november 2008 11:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
alle architecturele hoogstandjes en de kilometers lange bruggen van tegenwoordig ten spijt. Dit lijkt mij echt een hele mooie. Zou ik wel met eigen ogen willen zien...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |