Jij vindt het niet normaal.quote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ik kom bij Anne zelden foto's tegen van peuters aan een borst, misschien is dat het subtiele verschil
Maar ik voel me ook nooit zo prettig in de buurt van vrouwen die midden in een restaurant een borst tevoorschijn toveren alsof het een happy meal is.
En nee, normaal is het niet. In ontwikkelingslanden is het normaal om zo lang mogelijk te zogen, simpelweg omdat er geen andere bronnen beschikbaar zijn.
Wel bjizonder dat dees of geen meteen op de kast is omdat iemand een andere mening toebedeeld is. Ik zeik niemand af lijkt me..
Even los van het evolutionaire aspect, vraag ik me ook af wanneer de man van Jelief zijn tieten weer terugkrijgt. Zo te lezen zijn deze non stop gereserveerd voor kindjes. Ik vraag me dan zo af hoe je die intimiteit verdeeld?
Jawel hoor, ook als er ander eten is, is het normaal. Gewoon voor erbij.quote:Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ik kom bij Anne zelden foto's tegen van peuters aan een borst, misschien is dat het subtiele verschil
Maar ik voel me ook nooit zo prettig in de buurt van vrouwen die midden in een restaurant een borst tevoorschijn toveren alsof het een happy meal is.
En nee, normaal is het niet. In ontwikkelingslanden is het normaal om zo lang mogelijk te zogen, simpelweg omdat er geen andere bronnen beschikbaar zijn.
Wel bjizonder dat dees of geen meteen op de kast is omdat iemand een andere mening toebedeeld is. Ik zeik niemand af lijkt me..
Even los van het evolutionaire aspect, vraag ik me ook af wanneer de man van Jelief zijn tieten weer terugkrijgt. Zo te lezen zijn deze non stop gereserveerd voor kindjes. Ik vraag me dan zo af hoe je die intimiteit verdeeld?
Fijn dat jij in elk geval niet meteen op de kast zitquote:Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef Jelief het volgende:
Ik zit ook niet op de kast
Shokkeren was niet mijn doel, wel delen met ander voedende moeders.
Ik heb nergens gezegd dat Emma het nog nodig heeft vanwege de voedingswaarde, dat weet ze zelf ook wel, zie een eerdere post in dit topic.
Mijn borsten zijn voor Emma en mijn tieten zijn voor mijn man, dat kan prima in afwisseling en is nog voor mij nog voor hem een probleem.
Nee, jij kunt het niet hebben als iemand een andere mening heeft.quote:Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom blijf jij zo je mening doordrammen? Ben niet opgefokt maar ik kan een beetje slecht tegen mensen zoals jij die maar blijven blaten dat ze het niet normaal vinden, niet in het openbaar kunnen zien, het zien als een soort sexuele handeling enz. enz. enz. Laatste vraag als je zo anti bv bent waarom klik je dit topic dan open?
Maar nogmaals voor mij punt uit. Ik ga mijn baby borstvoeding geven want ze heeft honger en de andere een boterham want de zegt ook dat ze Etuhh wil dus excuseer me...
Het is meer de manier waarop je iets brengt. Je geeft je mening maar doet alsof het een feit is. Dat jij iets niet normaal vindt hoeft niet te betekenen dat het niet normaal is. (Waar je toch een beetje moet uitkijken met het woordje normaal, wat is normaal?).quote:Op maandag 3 november 2008 10:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, jij kunt het niet hebben als iemand een andere mening heeft.
Dat zul je toch eens moeten accepteren.
quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
En homosexualiteit is natuurlijk ook niet volslagen natuurlijk, stress/roken en zelfs medicijn gebruik tijdens de zwangerschap veroorzaakt homosexualiteit. Dan kun je je ook afvragen hoe 'natuurlijk' het fenomeen is.
Hoe verklaar je dan homosexualiteit en bisexualiteit onder dieren?quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
En homosexualiteit is natuurlijk ook niet volslagen natuurlijk, stress/roken en zelfs medicijn gebruik tijdens de zwangerschap veroorzaakt homosexualiteit. Dan kun je je ook afvragen hoe 'natuurlijk' het fenomeen is.
Niet in verdiept, zal wellicht dezelfde factor zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan homosexualiteit en bisexualiteit onder dieren?
Veel vogelsoorten en zoogdieren hebben homosexuele of bisexuele behoeftes, ieder voor eigen redenen, kijk naar flamingo's,eenden, albatros, pinguin, ooievaars, makaken, bonobo's, tenrecs enz.
Ook in het wild overigens.
Dank je voor dit stukje humor op de maandagmorgen!!quote:Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
sorryquote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef Lois het volgende:
Eh we dwalen af denk ik, als we het gaan hebben over homosexualiteit in het dierenrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |