abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2008 @ 10:27:16 #101
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62901993
Zo lezen is ook een vak SHE. Er staat duidelijk bij dat ze het hier doet en niet in het fototopic omdat dit het bv topic is en net als ik een bv mams ben vind ik dit een hele normale foto.

Als jij dit schokkend vind dan ben jij nog zo iemand die dit een taboe vind en gaat zitten miepen alsof dit een complete poedelnaakte foto is van moeder en kind. In werkelijkheid zie je een stukje blote huid van Jelief en een geklede Emma. Emma zou net zo goed met Onsje aan het knuffelen kunnen zijn en ja ik/wij hebben ook foto's dat de oudste mijn blote zwangere buik knuffelt is dat dan ook schokkend? Net zoals de buikfoto's die je bij een fotograaf laat maken met een peuter en een zwangere buik of de standaard AnneGeddesfoto's waarbij moeder en kind ook vaak naakt zijn en waarbij je duidelijk meer ziet dan hier?
  maandag 3 november 2008 @ 10:34:47 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902145
Ik kom bij Anne zelden foto's tegen van peuters aan een borst, misschien is dat het subtiele verschil
Maar ik voel me ook nooit zo prettig in de buurt van vrouwen die midden in een restaurant een borst tevoorschijn toveren alsof het een happy meal is.

En nee, normaal is het niet. In ontwikkelingslanden is het normaal om zo lang mogelijk te zogen, simpelweg omdat er geen andere bronnen beschikbaar zijn.
Wel bjizonder dat dees of geen meteen op de kast is omdat iemand een andere mening toebedeeld is. Ik zeik niemand af lijkt me..

Even los van het evolutionaire aspect, vraag ik me ook af wanneer de man van Jelief zijn tieten weer terugkrijgt. Zo te lezen zijn deze non stop gereserveerd voor kindjes. Ik vraag me dan zo af hoe je die intimiteit verdeeld?
pi_62902218
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:
Ik kom bij Anne zelden foto's tegen van peuters aan een borst, misschien is dat het subtiele verschil
Maar ik voel me ook nooit zo prettig in de buurt van vrouwen die midden in een restaurant een borst tevoorschijn toveren alsof het een happy meal is.

En nee, normaal is het niet. In ontwikkelingslanden is het normaal om zo lang mogelijk te zogen, simpelweg omdat er geen andere bronnen beschikbaar zijn.
Wel bjizonder dat dees of geen meteen op de kast is omdat iemand een andere mening toebedeeld is. Ik zeik niemand af lijkt me..

Even los van het evolutionaire aspect, vraag ik me ook af wanneer de man van Jelief zijn tieten weer terugkrijgt. Zo te lezen zijn deze non stop gereserveerd voor kindjes. Ik vraag me dan zo af hoe je die intimiteit verdeeld?
Jij vindt het niet normaal.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 november 2008 @ 10:40:12 #104
219033 Mibos2
pi_62902249
Vind dat je niet anders dan anders blijft zemelen over iets waar jij je een mening over denkt te hebben.

Als jij niet tegen bv vrouwen kan dan laat je duidelijk zien dat jij het nog steeds een taboe vind dus komen wij nooit uit deze discussie dus einde discussie voor mij...

Aangezien ze in verwachting is van de 2e zal het best gelukt zijn met of zonder borsten en bovendien wat kan jij plat praten zeg getuigt trouwens ook van veel respect voor jezelf. Dacht dat jij was van de netheid en duidelijkheid en een hoop blablabla maar een andere woord voor tieten kan je niet bedenken. En nu klaar ermee...
  maandag 3 november 2008 @ 10:40:42 #105
62233 Jelief
ikke lief!
pi_62902262
Ik zit ook niet op de kast
Shokkeren was niet mijn doel, wel delen met ander voedende moeders.
Ik heb nergens gezegd dat Emma het nog nodig heeft vanwege de voedingswaarde, dat weet ze zelf ook wel, zie een eerdere post in dit topic.

Mijn borsten zijn voor Emma en mijn tieten zijn voor mijn man, dat kan prima in afwisseling en is nog voor mij nog voor hem een probleem.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_62902279
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:34 schreef SHE het volgende:

Jawel hoor, ook als er ander eten is, is het normaal. Gewoon voor erbij.
En waarom zou Jeliefs man niet meer aan haar borsten mogen komen?
  maandag 3 november 2008 @ 10:41:40 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902284
Waarom doe je zo opgefokt Mibos?
  maandag 3 november 2008 @ 10:42:51 #108
219033 Mibos2
pi_62902312
Waarom blijf jij zo je mening doordrammen? Ben niet opgefokt maar ik kan een beetje slecht tegen mensen zoals jij die maar blijven blaten dat ze het niet normaal vinden, niet in het openbaar kunnen zien, het zien als een soort sexuele handeling enz. enz. enz. Laatste vraag als je zo anti bv bent waarom klik je dit topic dan open?

Maar nogmaals voor mij punt uit. Ik ga mijn baby borstvoeding geven want ze heeft honger en de andere een boterham want de zegt ook dat ze Etuhh wil dus excuseer me...
pi_62902327
* viro meldt zich voor borstvoeding bij SHE
  maandag 3 november 2008 @ 10:46:11 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902389
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:40 schreef Jelief het volgende:
Ik zit ook niet op de kast
Shokkeren was niet mijn doel, wel delen met ander voedende moeders.
Ik heb nergens gezegd dat Emma het nog nodig heeft vanwege de voedingswaarde, dat weet ze zelf ook wel, zie een eerdere post in dit topic.

Mijn borsten zijn voor Emma en mijn tieten zijn voor mijn man, dat kan prima in afwisseling en is nog voor mij nog voor hem een probleem.
Fijn dat jij in elk geval niet meteen op de kast zit

Ik doelde ook niet zo op de voedingswaarde; want dat is als Westerling natuurlijk een onzinnige motivatie en ik schat zo in dat je het helemaal niet daarom doet.
Maar je kunt in principe eindeloos doorzogen, simpelweg omdat je wel blijft produceren zolang er aan gezogen wordt.
Vind je het alleen niet ongezond is psychologisch opzicht? Ouderschap draait ook om loslaten en na de baby tijd steeds meer zelfs.
Die troost doorgeven is natuurlijk hartstikke nobel, maar maak je je geen zorgen over de ontwikkeling van je peuter?
Er moet helaas wel een moment komen dat ze zich letterlijk van je los moet maken, stap voor stap, dit proces rek je natuurlijk door te blijven zogen.

Hoe zie je dat zelf?
  maandag 3 november 2008 @ 10:47:40 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902431
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:42 schreef Mibos2 het volgende:
Waarom blijf jij zo je mening doordrammen? Ben niet opgefokt maar ik kan een beetje slecht tegen mensen zoals jij die maar blijven blaten dat ze het niet normaal vinden, niet in het openbaar kunnen zien, het zien als een soort sexuele handeling enz. enz. enz. Laatste vraag als je zo anti bv bent waarom klik je dit topic dan open?

Maar nogmaals voor mij punt uit. Ik ga mijn baby borstvoeding geven want ze heeft honger en de andere een boterham want de zegt ook dat ze Etuhh wil dus excuseer me...
Nee, jij kunt het niet hebben als iemand een andere mening heeft.
Dat zul je toch eens moeten accepteren.
  maandag 3 november 2008 @ 10:48:56 #112
219033 Mibos2
pi_62902455
Tuurlijk SHE denk maar lekker wat je denken wilt hoor. Wel knap dat jij meteen doorziet hoe ik in elkaar steek joh. Moet effe door naar het zesde zintuig ofzo...

Jij bent degene met een plaat voor je harses maar oke ik geef je gewoon gelijk!!!
pi_62902456
Vaak geeft een kindje zelf aan dat het genoeg is. En anders kun je dat met een ouder kindje prima overleggen dat het genoeg is.

Ik zie zelf niet echt hoe lang borstvoeding geven een probleem kan zijn voor de ontwikkeling voor je kindje.
pi_62902514
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, jij kunt het niet hebben als iemand een andere mening heeft.
Dat zul je toch eens moeten accepteren.
Het is meer de manier waarop je iets brengt. Je geeft je mening maar doet alsof het een feit is. Dat jij iets niet normaal vindt hoeft niet te betekenen dat het niet normaal is. (Waar je toch een beetje moet uitkijken met het woordje normaal, wat is normaal?).

Er zijn ook mensen die homosexualiteit een ziekte vinden.... dat er mensen zijn die dat vinden maakt het toch ook niet meteen de waarheid?
  maandag 3 november 2008 @ 10:55:56 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902610
Ik denk eerder dat sommige mama's hier het niet gewend zijn dat iemand ergens lijnrecht tegenover staat.
Als er niet 'oh wat lief!!!' wordt geroepen dan is het meteen hommeles.

Nergens voor nodig, ik communiceer altijd heel direct en ik heb niemand beledigd.
Dat ik het niet normaal vind, en het ook 'niet normaal' noem, heeft te maken met het simpele gegeven dat het aantal moeders dat nog peuters en kleuters zogen zeer in de minderheid zijn.
Sterker nog, er worden docu's over gemaakt omdat het zo zeldzaam is.
Dan lijkt het me niet overdreven om het als niet normaal te zien. En daarmee bedoel ik niet dat Jelief gestoord is, maar dat het afwijkt van de norm.

En ik ben ontzettend benieuwd naar het hoe en waarom, naar het proces zelf en hoe ze dat gaat oplossen met de volgende in lijn. ( krijg je dan geen ruzie/afgunst, hoe vertel je het de peuter, wordt dat geen ellende etc )
  maandag 3 november 2008 @ 10:59:05 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902679
En homosexualiteit is natuurlijk ook niet volslagen natuurlijk, stress/roken en zelfs medicijn gebruik tijdens de zwangerschap veroorzaakt homosexualiteit. Dan kun je je ook afvragen hoe 'natuurlijk' het fenomeen is.
  maandag 3 november 2008 @ 11:01:45 #117
219033 Mibos2
pi_62902733
SHE het heeft helemaal niets met mij te maken maar dat is in jouw bol weer zo'n feit waar Tico het over heeft. Jij denkt dat het zo is dus is het zo.

Dus in jouw ogen zou ik dus nooit lijnrecht tegenover iemand kunnen staan. Ik sta bv lijnrecht tegenover jou met je eetdoorjestrotduwmethode's maar daar hoor je me niet of nauwelijks over en dan verwoord ik het tenminste op een normale manier waarbij ik je wel in je waarde laat en dat lijkt me netter dan jou manier van doen. Maar he jij bent gelukkig zoals jij communiceert dus ga vooral door maar laat je hele beschouwingen even lekker thuis als jij hiervan al een heel beeld kan schetsen hoe iemand in elkaar steekt.
  maandag 3 november 2008 @ 11:02:55 #118
219033 Mibos2
pi_62902765
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:59 schreef SHE het volgende:
En homosexualiteit is natuurlijk ook niet volslagen natuurlijk, stress/roken en zelfs medicijn gebruik tijdens de zwangerschap veroorzaakt homosexualiteit. Dan kun je je ook afvragen hoe 'natuurlijk' het fenomeen is.
of eigenlijk
  maandag 3 november 2008 @ 11:03:25 #119
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62902774
quote:
Hoe verklaar je dan homosexualiteit en bisexualiteit onder dieren?
Veel vogelsoorten en zoogdieren hebben homosexuele of bisexuele behoeftes, ieder voor eigen redenen, kijk naar flamingo's,eenden, albatros, pinguin, ooievaars, makaken, bonobo's, tenrecs enz.
Ook in het wild overigens.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 3 november 2008 @ 11:03:37 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902777
Ik dacht dat jij mondjes te voeden had?
Je raast als een dolle stier en je geeft nergens serieus antwoord op mijn vragen. Ga in godsnaam iets anders doen met je tijd als je je zo druk maakt.
  maandag 3 november 2008 @ 11:05:06 #121
219033 Mibos2
pi_62902815
Als jij had geweten dat een baby aan de borst geen uren drinkt en een peuter zichzelf kan voeden inmiddels dan had je kunnen begrijpen dat ik nu wel weer kan typen hoor mien muts.

Snake die roken, gebruiken natuurlijk ook medicijnen...
  Jubileum moderator maandag 3 november 2008 @ 11:05:10 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62902818
Eh we dwalen af denk ik, als we het gaan hebben over homosexualiteit in het dierenrijk.

She heeft een mening, nou dat komt wel vaker voor en mag die ook verkondigen op een discussieforum. Geen reden om gelijk op de kast te gaan zitten, ik vind de reactie van Jelief juist heel erg nuchter en oprecht. Je hoeft het niet altijd met anderen eens te zijn, en het hoeft niet allemaal kusjekroel.
Laten we het wel alleen over BV hebben hier, en niet over het dierenrijk en voedingstopics etc.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 3 november 2008 @ 11:05:48 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62902827
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan homosexualiteit en bisexualiteit onder dieren?
Veel vogelsoorten en zoogdieren hebben homosexuele of bisexuele behoeftes, ieder voor eigen redenen, kijk naar flamingo's,eenden, albatros, pinguin, ooievaars, makaken, bonobo's, tenrecs enz.
Ook in het wild overigens.
Niet in verdiept, zal wellicht dezelfde factor zijn?
Bij mensen is het in elk geval onderzocht.
Dus voor Mibos hier ook van over de zeik gaat; hier een makkelijk te begrijpen stukje tekst:

http://www.gayandschool.n(...)oeliger+hersenen.htm

Volgens mij zijn dieren net als mensen onderhevig aan schadelijke invloeden van buitenaf; steeds meer zelfs denk ik..omdat wij natuurlijk niet zo lief met onze planeet omgaan.
pi_62902829
quote:
Dank je voor dit stukje humor op de maandagmorgen!!

Ik heb echt even hardop gelachen.
  maandag 3 november 2008 @ 11:05:57 #125
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62902831
quote:
Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef Lois het volgende:
Eh we dwalen af denk ik, als we het gaan hebben over homosexualiteit in het dierenrijk.
sorry
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')