abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62537790

Het vorige deel: Slank de herfst door #278- Perfecte vrouw wil perfecte man

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_62537821
fipo
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62537823
Maar PF zijn dit dezelfde ouders waaraan je niet de OVkosten durfde te vragen?
pi_62537826
Ik ben zo blij dat ik morgen vrij ben, nu hoef ik me niet schuldig te voelen dat ik al de hele dag aan het gamen/niksdoen ben . Oh ja, er is wel een vragenuurtje waar ik misschien maar heen moet, want ik heb wel 1 vraag. Maar om 9 uur al . Dat is kwart voor 7 opstaan ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:32:48 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62537849
Greys kijken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62537861
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:31 schreef Miss_S het volgende:
Maar PF zijn dit dezelfde ouders waaraan je niet de OVkosten durfde te vragen?
Jep, ik heb het uiteindelijk verteld en m'n vader stelde voor om wat geld over te maken zodat ik naar huis kon En daarna stelde ze voor om die laptop te kopen
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:34:26 #7
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62537886
Als ik m'n OV kwijt zou raken zou ik de treinkosten gewoon zelf moeten betalen... eigen schuld, beter op m'n spullen letten zullen ze dan zeggen. Laptop hebben ze "gewoon" voor mij betaalt, maar als ik nu zeg dat ik een nieuwe wil zeggen ze dat dat onzin is
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:35:07 #8
331 Merel
Be here now.
pi_62537906
Ik wil dat m'n ouders uggs voor me kopen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62537925
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef conleche het volgende:

[..]

'15, de pro was meer dan 1000 duurder! En ik heb ook al een imac en meneer C. een G5.

Er schijnen net nieuwe macbooks uit te zijn, die zijn ook alu kleurig!
Ja, hij is veel duurder en met alles net een beetje beter. Maar dit is al genoeg voor mij Meeeer dan genoeg!
pi_62537934
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:22 schreef Merel het volgende:

[..]

Ja, nu mag het niet meer
Dan doe ik het toch lekker in dit topic.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_62537935
Ik had een OV voor doordeweeks en mijn ouders betaalden met liefde de helft van mijn treinkaartje zodat ik in het weekend naar huis kwam.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62537974
Wij kijken Californication trouwens ook tegelijk met Amerika. Welk seizoen zenden ze nu in NL uit?
pi_62537992
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:34 schreef mordradead het volgende:
Als ik m'n OV kwijt zou raken zou ik de treinkosten gewoon zelf moeten betalen... eigen schuld, beter op m'n spullen letten zullen ze dan zeggen. Laptop hebben ze "gewoon" voor mij betaalt, maar als ik nu zeg dat ik een nieuwe wil zeggen ze dat dat onzin is
Nja kwijtraken.. Hij kan dus ook gerold zijn maar dat weet ik niet want ik heb het niet gemerkt, want als ik het gemerkt had had ik het wel geweten
Ze betalen de rest van mijn reiskosten ook niet hoor En ik wou elke dag leren in de UB
en nu zit ik alleen maar te kutten op m'n laptop
pi_62538013
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had een OV voor doordeweeks en mijn ouders betaalden met liefde de helft van mijn treinkaartje zodat ik in het weekend naar huis kwam.
Goh, de onze laten ons rustig 40 euro aan benzine betalen. Niet dat ze op hun knieën moeten gaan van dankbaarheid omdat we eindelijk een keer komen, maar het is best wel een flinke kostenpost als je 2x per maand gaat.
Alleen vriendje's oma geeft ons nog wel eens benzinegeld.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 20:41:25 #15
163650 Greys
pi_62538068
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij kijken Californication trouwens ook tegelijk met Amerika. Welk seizoen zenden ze nu in NL uit?
Vanavond eerste aflevering van Seizoen 2.
Maar Heer G heeft besloten dat we Pirates of the C. kijken, dus ik kan zowel Californication als Men in Trees op mijn buik schrijven En Californication wordt op zaterdagavond herhaald, maar dan ben ik in Egypte. En Men in Trees wordt helemaal niet herhaald. Dat wordt downloaden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62538088
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goh, de onze laten ons rustig 40 euro aan benzine betalen. Niet dat ze op hun knieën moeten gaan van dankbaarheid omdat we eindelijk een keer komen, maar het is best wel een flinke kostenpost als je 2x per maand gaat.
Alleen vriendje's oma geeft ons nog wel eens benzinegeld.
Mja, je hoeft toch niet naar huis te komen, ze kunnen toch ook naar jou toe? Als ik geen geld zou hebben dan zou ik denken van, nou dan maar niet, of we spreken ergens in het midden af. M'n ouders hebben een 25 hoger inkomen dan ik, dus dan zou ik het wel naar vinden dat ik dan per maand heel veel geld aan reiskosten uit zou geven

P.s. de reiskosten waren 3 euro 20.
pi_62538121
Californication vind ik eigenlijk niet zo . Altijd die bloedgeile vrouwen die meteen op onze 'onweerstaanbare' schrijver (dat schrijverschap wordt ook zo bùitengewoon realistisch weergegeven...) springen. Ik zie het eerder als een persoonlijke fantasie van Mulder: "Was het leven maar zo voor mij". De gothic dochter is ook irritant. En Harry (voorheen de man van Charlotte, toen leuk!) ook. Halverwege seizoen 1 in America zijn we afgehaakt.
Wel ben ik nu verslaafd aan Mad Men, ook al met zo'n onsympathieke hoofdfiguur.
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:44:15 #18
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62538135
Heb je geen ding om op te nemen? M'n vader heeft laatst zo'n hardeschijf ding gekocht, opzich zou ik wel eens dingen willen opnemen maar ik heb geen idee hoe dat ding werkt
En als ik bestolen zou worden van m'n OV zouden m'n ouders gewoon zeggen dat ik beter op had moeten letten ik heb best wel chille ouders trouwens
Bernie en ik zijn tof.
pi_62538141
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef Merel het volgende:
Greys kijken!
idem
Ja doei.
pi_62538146
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat. Alleen betaalt mijn vader mijn hele treinkaartje en ging ik eens in de 2 weken naar hem toe op zondag, nu is dat minder. Maar hij betaalt nog steeds mijn treinkaartje (niet die van mijn vriend).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62538148
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Mja, je hoeft toch niet naar huis te komen, ze kunnen toch ook naar jou toe? Als ik geen geld zou hebben dan zou ik denken van, nou dan maar niet, of we spreken ergens in het midden af. M'n ouders hebben een 25 hoger inkomen dan ik, dus dan zou ik het wel naar vinden dat ik dan per maand heel veel geld aan reiskosten uit zou geven

P.s. de reiskosten waren 3 euro 20.
Nouja, mijn zusje komt ook naar hen toe en vriendje's ouders wonen vlakbij de mijne dus het ligt niet echt voor de hand dat ze met z'n allen naar ons toe komen. Het is ook niet dat we het geld niet hebben (nouja, vriendje tenminste, ik ben arme student), maar ik vind het wel een beetje vervelend dat men er zomaar vanuit gaat dat we dat wel elke keer neertellen.

Ik zie trouwens nu pas het plaatje in de OP. David Duchovny
pi_62538159
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:43 schreef Laureline het volgende:
Californication vind ik eigenlijk niet zo . Altijd die bloedgeile vrouwen die meteen op onze 'onweerstaanbare' schrijver (dat schrijverschap wordt ook zo bùitengewoon realistisch weergegeven...) springen. Ik zie het eerder als een persoonlijke fantasie van Mulder: "Was het leven maar zo voor mij". De gothic dochter is ook irritant. En Harry (voorheen de man van Charlotte, toen leuk!) ook. Halverwege seizoen 1 in America zijn we afgehaakt.
Wel ben ik nu verslaafd aan Mad Men, ook al met zo'n onsympathieke hoofdfiguur.
Ik ben verliefd op Hank Moody Ik wil een kussensloop met zijn hoofd er op! En dat dochtertje is geweldig Bill is kut, maar dat is omdat hij anti Hank is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 20 oktober 2008 @ 20:46:06 #23
163650 Greys
pi_62538172
Helaas hebben we geen opnamespullen Wel ergens een oude videorecorder, maar geen banden

Laureline, ik vind Californication tof omdat het bijna het enige is dat zowel Heer G als ik leuk vinden om te kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62538191
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef mordradead het volgende:
Heb je geen ding om op te nemen? M'n vader heeft laatst zo'n hardeschijf ding gekocht, opzich zou ik wel eens dingen willen opnemen maar ik heb geen idee hoe dat ding werkt
En als ik bestolen zou worden van m'n OV zouden m'n ouders gewoon zeggen dat ik beter op had moeten letten ik heb best wel chille ouders trouwens
Ze hebben niet echt een mening gegeven.

Ik neem altijd via m'n decoder dingen op een hardeschijf op
en die kan ik ook benaderen waar dan ook ter wereld
en er kunnen vier kanalen tegelijk worden opgenomen
pi_62538223
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nouja, mijn zusje komt ook naar hen toe en vriendje's ouders wonen vlakbij de mijne dus het ligt niet echt voor de hand dat ze met z'n allen naar ons toe komen. Het is ook niet dat we het geld niet hebben (nouja, vriendje tenminste, ik ben arme student), maar ik vind het wel een beetje vervelend dat men er zomaar vanuit gaat dat we dat wel elke keer neertellen.

Ik zie trouwens nu pas het plaatje in de OP. David Duchovny
Dan kaart je toch aan dat het misschien leuk is om ook eens bij jullie af te spreken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')