Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja serieus, als het mijn Terminator was dan lag ze nu nog steeds in m'n bed. Scheelt ook dat ze niet ouder wordt en dat ze altijd doet wat je zegt btw. Summer Glau = hot.
[ afbeelding ]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?quote:Op woensdag 12 november 2008 01:31 schreef 1shot1kill het volgende:
Zeker weer een goede aflevering, vooral het begin, na vorige week dacht ik dat we weer eens een aflevering kregen waar we de eerste helft zitten te kijken hoe Cromartie zijn kans afwacht, maar nee hij staat gewoon ineens midden in het huis.
Was op het laatst alleen bang dat ze om 1 of andere reden de chip er niet uit hadden gehaald bij hem maar dat viel ook weer mee.
Maar nu krijg je natuurlijk dat Ellison weet waar hij begraven is en Shirley die plek gaat aanwijzen.
Seizoen 1 is al langere tijd beschikbaar op Blu-ray hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?
Daar had ze toch de chip van bewaard?
En wat jij zegt, de plek aanwijzen aan Shirley Weaver.... spannend!
Hopen dat de serie binnenkort eens goedkoop op Blu-ray verschijnt. Maar goedkoop en bluray gaan (nog) niet samen.
Zou die eerste chip niet verwoest zijn bij de brand?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ja alleen wie zegt dat die chip van Cromartie is die Sarah kapot sloeg en dat het niet die chip is die Cameron heeft achtergehouden van die grote gast van ik meen eind seizoen 1? The Demon Hand-aflevering?
Denk je dat Cameron die chip zo maar zou laten rondslingeren?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:28 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Zou die eerste chip niet verwoest zijn bij de brand?
Was het idd niet, ze heeft een Australisch accent;)quote:Op woensdag 12 november 2008 17:49 schreef Man-E-Faces het volgende:
Was dat Razor? Die had toch geen engels accent?
25 pond op play.com. Redelijke prijs, de beeldkwaliteit is supergoed, ik zie het verschil duidelijk iig. En er zitten vast wel subs bij, lijkt me vanzelfsprekend op een blu-ray diskquote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef JK het volgende:
Ja, maar niet goedkoopEn dacht zonder subs?
Ha, dat zou ik nog niet zo snel beweren. Je weet nooit wat ze nog uit de hoge hoed toveren.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Migue het volgende:
[..]
En eindelijk de Cromartie arc afgesloten, want dat begon nu toch wel flink te vervelen.
Jazeker, vooral omdat haar eigen chip toen beschadigd raakte.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef JK het volgende:
[..]
Denk je dat Cameron die chip zo maar zou laten rondslingeren?
Nouja, we wachten maar af....
Ik beweer het wel omdat het mij wel degelijk begon te vervelenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ha, dat zou ik nog niet zo snel beweren. Je weet nooit wat ze nog uit de hoge hoed toveren.
"I understand that being John Connor can be lonely"quote:Op donderdag 13 november 2008 01:52 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een straf om naast haar in bed te liggen.![]()
Qua eurootjes rekenen ze niet leuk bij Play.com, met ponden kan je er niet betalen als je een NL adres hebt. Vroeger wel, maar nu dus niet meer... ik wacht nog wel even... voor zover ik zie, geen subs en de US versie zou dus meer extra's hebben. Is Blu-ray op de PS3 regiovrij? Zo ja, dan haal ik misschien wel de set uit Amerika, ga ik redelijk binnenkort toch weer heen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
25 pond op play.com. Redelijke prijs, de beeldkwaliteit is supergoed, ik zie het verschil duidelijk iig. En er zitten vast wel subs bij, lijkt me vanzelfsprekend op een blu-ray disk.
Wel stevig bed, wat zou zo'n terminator wegen ?quote:Op donderdag 13 november 2008 01:52 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt een straf om naast haar in bed te liggen.![]()
In principe werkt dat niet, alleen de Ps3 games en hardware zijn regiovrij. Er zijn af en toe wel Blu-ray's die ook regiovrij zijn maar het is niet waarschijnlijk dat het hiermee ook is en je zal eerst onderzoek naar moeten doen om het zeker te weten.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef JK het volgende:
[..]
Qua eurootjes rekenen ze niet leuk bij Play.com, met ponden kan je er niet betalen als je een NL adres hebt. Vroeger wel, maar nu dus niet meer... ik wacht nog wel even... voor zover ik zie, geen subs en de US versie zou dus meer extra's hebben. Is Blu-ray op de PS3 regiovrij? Zo ja, dan haal ik misschien wel de set uit Amerika, ga ik redelijk binnenkort toch weer heen.
Ik heb hem net gekeken, was idd een goede aflevering.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef Terpentin07 het volgende:
Goeie aflevering.Toen Cromartie iedereen doodschoot in het mexicaanse politiebureau, was dat eigenlijk dezelfde muziek als in Terminator 1 toen Arnie een beetje hetzelfde deed? En Cameron was weer lekkerrrr.
Ja, nog een inconsistancy gespot! effe gaan klagen op imdbquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Wel stevig bed, wat zou zo'n terminator wegen ?
Ik heb TSCC op blu-ray per ongeluk dubbel. Amerikaanse regio-vrije versie uiteraard. Helemaal nieuw en verpakt + die zilveren kartonnen omslag. PM maar als iemand interesse heeft.quote:Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef JK het volgende:
[..]
En wat jij zegt, de plek aanwijzen aan Shirley Weaver.... spannend!
Hopen dat de serie binnenkort eens goedkoop op Blu-ray verschijnt. Maar goedkoop en bluray gaan (nog) niet samen.
in T3 kregen ze arnie niet eens omhoog met zn 2en... hoe het in die andere 2 sit weet ik nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja, nog een inconsistancy gespot! effe gaan klagen op imdb
Coltan toch?quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja, maar T3 komt in deze Terminator dimensie niet voor, en er is in serie 1 iets geweest over een nieuw metaal dat voor de Terminators gebruikt zou worden en waar Cameron ook van gemaakt zou zijn. Dus het kan allemaal nog gewoon.
quote:
Nee da klopt. Maar was Arnie in T1, T2 en T3 niet hetzelfde type (T800?) En hetzelfde type als Cameron?quote:Op zondag 16 november 2008 01:01 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja, maar T3 komt in deze Terminator dimensie niet voor, en er is in serie 1 iets geweest over een nieuw metaal dat voor de Terminators gebruikt zou worden en waar Cameron ook van gemaakt zou zijn. Dus het kan allemaal nog gewoon.
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 16 november 2008 12:04 schreef kriele het volgende:
[..]
De amper aanwezige visuele effecten! De terminators zien er verre van indrukwekkend uit. T3 wordt genegeerd, terminators geven inmiddels ook les! De verhaaltjes zijn flinterdun en het acteerwerk is zo-zo. Niet echt om enthousiast van te worden in vergelijk met topseries als Battlestar Galactica of Prisonbreak.
Nee, hij is alleen maar van dezelfde 800 serie als Cromartie en Cameron, trouwens is het volgens mij helemaal niet zeker dat zij bij die 800 serie hoort. Ze is bijvoorbeeld een stuk sterker dan de meeste Terminators die ze al zijn tegengekomen.quote:Op zondag 16 november 2008 12:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Nee da klopt. Maar was Arnie in T1, T2 en T3 niet hetzelfde type (T800?) En hetzelfde type als Cameron?
Cromartie is een T-888 infiltrator model.quote:Op zondag 16 november 2008 13:53 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Nee, hij is alleen maar van dezelfde 800 serie als Cromartie en Cameron, trouwens is het volgens mij helemaal niet zeker dat zij bij die 800 serie hoort. Ze is bijvoorbeeld een stuk sterker dan de meeste Terminators die ze al zijn tegengekomen.
Het zou fijn zijn als de schrijvers van de films dat waren, er word over vanalles gesproken uit de officiele bronnen en allemaal verschillend.quote:Op zondag 16 november 2008 14:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
T-800 Model 101. Het zou fijn zijn als ze bij Skynet wat duidelijker waren met de typenummers
De afwezigheid van visuele aspecten is jammer. Het is gewoon geen keiharde actieserie. De terminators zien er 'kaal' idd niet indrukwekkend uit. Budgetdingetje. Ik vindt dat zelf iig niet belangrijk.quote:Op zondag 16 november 2008 12:04 schreef kriele het volgende:
[..]
De amper aanwezige visuele effecten! De terminators zien er verre van indrukwekkend uit. T3 wordt genegeerd, terminators geven inmiddels ook les! De verhaaltjes zijn flinterdun en het acteerwerk is zo-zo. Niet echt om enthousiast van te worden in vergelijk met topseries als Battlestar Galactica of Prisonbreak.
quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef JvS het volgende:
[..]
De afwezigheid van visuele aspecten is jammer. Het is gewoon geen keiharde actieserie. De terminators zien er 'kaal' idd niet indrukwekkend uit. Budgetdingetje. Ik vindt dat zelf iig niet belangrijk.
Verder vind ik T3 negeren juist wel positief, vindt ik het acteerwerk redelijk (alleen sarah vind ik matig eigenlijk). Dat terminators les geven, vind ik juist cool. Infiltreren dus. Ik vind dat gegeven van infiltreren en integreren juist ontzettend gaaf aan de serie. De verhaaltjes vind ik dus juist wel leuk, De achtergrond van AI en dergelijke, ik mag dat allemaal wel hoor!
Diezelfde Cromartie die bij de vraag of hij iemand gaat vermoorden keihard "ja" zegt... Prima hoor, maar je maakt mij niet wijs dat een Terminator die zo simpel is op zo'n manier kan infiltreren, ik vond zijn identitytheft van de FBI-agent al gruwelijk matig.quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef JvS het volgende:
[..]
Dat terminators les geven, vind ik juist cool. Infiltreren dus. Ik vind dat gegeven van infiltreren en integreren juist ontzettend gaaf aan de serie.
Welke vraag en welke identitytheft bedoel je?quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Migue het volgende:
[..]
Diezelfde Cromartie die bij de vraag of hij iemand gaat vermoorden keihard "ja" zegt... Prima hoor, maar je maakt mij niet wijs dat een Terminator die zo simpel is op zo'n manier kan infiltreren, ik vond zijn identitytheft van de FBI-agent al gruwelijk matig.
Leuke serie verder hoor, maar laten we wel wezen, dit is niet the next best thing, en mag nog niet eens in de schaduw staan van de films, zelfs niet van T3.
Heb jij dezelfde opticien als Stevie Wonder?quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Haijo het volgende:
[..]
Welke vraag en welke identitytheft bedoel je?
En deze serie is idd niet zo goed als T2 maar wel 10 keer zo goed als T3! T3 was echt een hoop lege - niet eens zo leuke - actie achter elkaar met wat verhaal ertussen voor de sfeer. Deze serie is meer het tegenovergestelde, veel verhaal en suspense maar weining actie. Maar als er actie is dan is het ook echt wel goed!
Ja en dat spektakel krijg je in kleine doseringen. Als een aantal verhaallijnen in één ep beeindigd worden of juist uitgebreid, dan vind ik dat ook een spektakel.quote:Op maandag 17 november 2008 22:17 schreef kriele het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik zeggen dat ik de serie zo saai vind vergeleken met de films. Dit is Terminator! We willen toch spektakel zien?
quote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja en dat spektakel krijg je in kleine doseringen. Als een aantal verhaallijnen in één ep beeindigd worden of juist uitgebreid, dan vind ik dat ook een spektakel.
Er zijn geen series die constant actiescenes en bla bla bla tonen. Ik denk dat 24 de meeste actiescenes heeft van alle series die momenteel draaien, en daar komt het ook niet zó vaak voor.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Meeeh, meh meeh meh meeeeh meh meeh meeeeeh meeh.
Zeg, ga even ergens anders lopen trollen. Het enige argument dat ik van je gehoord heb is in de trant van:quote:Op maandag 17 november 2008 23:51 schreef kriele het volgende:
[..]
Tsjah, zo kan je overal een kont aan lullen.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Migue het volgende:
Beetje jammer dat jullie het zo bagatelliseren, hij heeft zeker wel een punt. Je kan je wel af gaan trekken op deze series en het allemaal leuk en aardig vinden, maar je mag ook best kritisch zijn. En dan zouden jullie zelf ook zien dat Terminator zonder James Cameron eigenlijk niets bijzonders is. Dat bewees T3 al, maar deze series is al helemaal huilen met de pet op gezien de vele, en vooral ook grote, plotholes. CGI en SFX dat nergens op lijkt is slechts esthetisch en moet je maar doorheen kijken. Een kind dat in een telefoonboek te vinden is, is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Net als het casten van Shirley Manson in een supportrole.
Ik vind het een vermakelijke serie verder, maar als groot T1 en 2 liefhebber is het afentoe wel pijnlijk om te zien wat de schrijvers moet dit verhaal aan het doen zijn.
Maar noem dan eens een paar plotholes? Want voor alles is een aannemelijke verklaring te vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:44 schreef Migue het volgende:
Beetje jammer dat jullie het zo bagatelliseren, hij heeft zeker wel een punt. Je kan je wel af gaan trekken op deze series en het allemaal leuk en aardig vinden, maar je mag ook best kritisch zijn. En dan zouden jullie zelf ook zien dat Terminator zonder James Cameron eigenlijk niets bijzonders is. Dat bewees T3 al, maar deze series is al helemaal huilen met de pet op gezien de vele, en vooral ook grote, plotholes. CGI en SFX dat nergens op lijkt is slechts esthetisch en moet je maar doorheen kijken. Een kind dat in een telefoonboek te vinden is, is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Net als het casten van Shirley Manson in een supportrole.
Ik vind het een vermakelijke serie verder, maar als groot T1 en 2 liefhebber is het afentoe wel pijnlijk om te zien wat de schrijvers moet dit verhaal aan het doen zijn.
Ik moet (als SCC liefhebber) wel toegeven dat er nog wat open eindjes zijn die op dit ogenblik vergeten (lijken) te zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Maar noem dan eens een paar plotholes?
Het telefoonboek verhaal dus, en verder wat PPL zegt, gebeurtenissen die gepresenteerd worden als heel belangrijk, en wat vervolgens ondergeschoven wordt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:58 schreef Haijo het volgende:
[..]
Maar noem dan eens een paar plotholes? Want voor alles is een aannemelijke verklaring te vinden.
INHOUDELIJK esthetisch, en goede CGI en SFX kan een verhaal lopend houden, geloofwaardig houden. Een series die in deze tijd nogsteeds dezelfde SFX gebruikt als de originele film zo'n 25 jaar geleden schiet zichzelf gewoon gigantisch in de voet, dat kan tegenwoordig veel beter, kijk maar naar Battlestar Galactica die met een relatief laag budget de beste CGI tot hun beschikking hebben die ik ooit in een TV Serie gezien heb.quote:En dat T3 genegeerd vind ik persoonlijk niet jammer, ook omdat T4 verder borduurt op de serie. En ik ben kritisch en ik vind dat deze serie zonder James Cameron nog steeds stand houdt.
En natuurlijk is CGI estethisch? WTF else would it be?
Die snap ik ff niet..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef Migue het volgende:
Of dan Cromartie die zonder hoofd, chip en waarnemend vermogen de halve stad door wandelt, moordend en al![]()
In de pilot waren hoofd en lichaam van Cromartie van elkaar gescheiden.quote:
Scherpquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:51 schreef PPL het volgende:
[..]
In de pilot waren hoofd en lichaam van Cromartie van elkaar gescheiden.
(Gedeeltelijk meegesprongen naar de 'toekomst'/ het 'heden'.)
Inmiddels hebben we gezien dat de T-888 de chip in zijn hoofd heft zitten.
Hoe functioneerde het lichaam zonder chip?
...
Kan zijn en zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:07 schreef Man-E-Faces het volgende:
Volgens Imdb-nerds kon dat hoofd dat lichaam besturen op het moment dat het tijd was om opte staan. De Connors gingen naar de toekomst. Ach ik vond het wel leuk. Er werd ook gezegd dat de Triple-8 3chips heeft in zijn hoofd.
Ja dat is ook zo. Dat endo-skeleton-hoofd had volgens de Terminator-franchise nooit kunnen tijdreizen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:48 schreef Migue het volgende:
Maar dat is fanwanking, dus noncanon en dus gewoon een plothole.
Ik vind dat juist een van de redenen waarom deze serie me zo aanspreekt. Bij Terminator denk je aan Arnie, actie, schieten, robots, geweld, etcetera. Wat deze serie echter is. is de andere kant: de verhalen, de beleveniswereld en in dit geval: een goede Terminator die gedurende langere tijd met de Connors optrekt en van wie de AI duidelijk en steeds meer interesse in het concept menselijkheid krijgt. Denk aan de balletscene bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:55 schreef JK het volgende:
Moest wel lachen om dat stukje over die schildpad op z'n rug en dat Cameron eventjes Ellison ook omdraaide
Effe een persoange uitdiepen vind ik zelf ook Ok. Maar daarna het liefst snel verder met het verhaal. In films doen ze dat ook zo door tijdgebrek. Een flashback hier en daar, en een paar zinnen over een gevoel en klaar.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Breuls het volgende:
Het feit dat deze aflevering ook ging over Sarah die dromen heeft en een ondervraging van een persoon uit de toekomst (overigens, Richard Schiff, leuk om hem weer eens te zien), of dat ze de aflevering van vorige week opsplitsten in karakter-gebaseerde onderdelen, of dat een volledige aflevering zich richtte op hoe Cameron tijdelijk dacht dat ze Allison was, geeft aan dat ze het hele plaatje laten zien. Hoe beleef je je leven als je een van de Connors bent? Hoe voel je je? Hoe slaap je? Hoe ziet je leven eruit? Wat is een T-XXX eigenlijk voor levende entiteit als 'the objective' prima in orde is?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:14 schreef 1shot1kill het volgende:
Je kan in een serie niet steeds 40 minuten actie verwachten, dat kost gewoon te veel en zou trouwens wel erg dom zijn. Met een serie als deze heb je juist de kans om het Terminator universum uit te diepen en dat doen ze prima, als je alleen voor de actie Terminator kijkt moet je deze serie links laten liggen en het bij de films houden die maar een uur of 2 duren met een budget wat vele malen hoger is dan wat zo'n serie voor dezelfde tijd heeft om uit te geven.
Maar wat wil je dan? Dat ze terminators opzoeken en doodmaken? het terminator verhaal is er één waar er niet gemakkelijk naar een eind kan worden gewerkt. Dat ze het verhaal uitdiepen heb ik helemaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Effe een persoange uitdiepen vind ik zelf ook Ok. Maar daarna het liefst snel verder met het verhaal. In films doen ze dat ook zo door tijdgebrek. Een flashback hier en daar, en een paar zinnen over een gevoel en klaar.
Maar elke aflevering zitten ze nu met die emoties en gevoelens lijkt het. We weten nu wel dat John lievertiener wilt zijn, en dat Sarah eigenlijk geen zin heeft in die terminator-crap. Door dat teveel aan drama wordt het ook vergeleken met Dawsons Creek. Of de "Emo-chronicles".
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:07 schreef Mirel het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Dat ze terminators opzoeken en doodmaken? het terminator verhaal is er één waar er niet gemakkelijk naar een eind kan worden gewerkt. Dat ze het verhaal uitdiepen heb ik helemaal geen problemen mee.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:30 schreef Mirel het volgende:
Ik weet niet hoeveel eps er nog moet komen, maar als het de laatste 3 eps gebeurt dan ben ik daar uitermate tevreden mee ja.
Qua creativiteit ben ik het niet met je eens. Vond de episode over het meisje waaruit Cam's terminatorlijn kwam, heel goed. Of de toekomst ep met Derek, ook tof. En Weaver bij de kinderpsycholoog, allemaal heel goed uitgedacht als je het mij vraagt. Een terminator die gevoelens probeert te snappen.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:00 schreef planethugo het volgende:
ben t opzich wel ermee eens dat er niet echt een duidelijk verhaal aanwezig. Iedere aflevering is er weer een persoon die ze moeten pakken of beschermen zonder dat ze zelf weten wat hiervan de bedoeling is. Ze hebben ook niet 1 bepaalde missie, ze modderen maar een beetje aan terwijl toch de mensheid op het spel staat
En ik vind Battlestar Galactica weer nietsquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:06 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar er zit geen climax in. Het kabbelt maar een beetje voort. Wat een verschil met Battlestar Galactica, waar actie, drama, en karakter uitdieping wel zeer goed is weergegeven. Dit gaat nergens heen. Je kan geen Terminator serie produceren en dan met bijna alleen karakter episodes aan komen kakken.
Meet John Henry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
Ha, dat zou ik nog niet zo snel beweren. Je weet nooit wat ze nog uit de hoge hoed toveren.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef sleutelboss1 het volgende:
Opzich een toffe aflevering met wat wat interessante wendingen.
Wist niet dat John Conner half Nederlands is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burnt to the core but not broken
Nederlandse pa, volgens wikipedia.quote:
quote:Dekker was born in Las Vegas, Nevada to a Dutch father and a Welsh mother.[2] His mother is a concert pianist, acting coach, actress, and singer, and his father is an artist, set designer, opera singer and actor.[3] As a child he and his parents moved all over the world, spending time in the United States, Europe (Yorkshire, England, in particular) and Canada. He has a step sister named Diana and a step brother named Erik. Dekker is a vegan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:00 schreef PPL het volgende:
Volgende week:Ik zie het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |