Ja, zal alleen positief zijn in het vervolg.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:37 schreef Prowl het volgende:
Alle series is ondertussen alleen gezeik lijkt het wel![]()
Ga lekker GTST kijken!
Ik vond het nog wel meevallen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze echt tegenvallen. Had na seizoen 1 de hoop dat het allemaal wat bij zou trekken![]()
Heb nu van seizoen 2, 5 episodes gezien, maar OMG wat een drama.
Uhuquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:47 schreef Jump het volgende:
Een voordeel, die Summer Glau ziet er goed uit in de serie
Wat anderen er van vinden moeten ze uiteraard zelf weten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:49 schreef Tim86 het volgende:
meeste zijn toch wel positief hierover? Smaken verschillen natuurlijk, maar ik kijk er graag naar. Zoals gezegd kan ik de specials ook aanraden die vorige week uitkwamen. Ben normaal geen fan van deze onzin maar de items waren wel de moeite waard. En veel "Cameron" in beeld in sexy jurkje
quote:Does "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" have anything to do with this film?
Edit
History
Delete
Question: What's the relationship with the TV show?
McG: I'm a buddy with Josh Friedman, who runs the show. We had a meeting early on and we want to honor that at all times, but we can't, I know about episodic television, with The OC and Chuck and Supernatural, what it takes to generate stories hour in and hour out, every week. Josh was the first to jump on and say we can't chase their story threads, you know? We honor it, we're all using the same language, but this is this and that is that. I say that as a huge fan of the series. Where's Jean? Jean and I talk about it all the time, she watches every minute of it and comes back and report on it, and do the whole thing. But at some point you've got to create some freedom and tell the story that you regard as most compelling. - Moviehole.net (http://www.moviehole.net/200814587-comic-con-interview-mcg)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The TV spinoff of the Terminator franchise, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, just wrapped up its first season and the series and new film share a producer, James Middleton. McG said, "[Middleton is] helping us keep our timeline straight and our facts straight. And fortunately, not a lot of the storytelling in the television show is evident in this new installation. It's a bit of a sequel and a prequel because it tells the story of how we got there. But none the less, it's in the future so it's interesting and challenging." - IGN.com (http://movies.ign.com/articles/861/861048p1.html )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And somewhat surprising, there may actually be direct connections between the movie and the recently aired Terminator: The Sarah Connor Chronicles TV series. Our source says, they might connect the TV Series to the original three films as well but that depends if for one Fox decided to continue the series and if the people in charge want to have those plot lines cross over with this new trilogy. - CinemaBlend.com (http://www.cinemablend.com/new/Scoop-Terminator-4-Plot-Details-8238.html)
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
gooi eens heel snel een pic van Summer in de OP!
[ afbeelding ] is al een goed begin
HEIDENquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind ze echt tegenvallen. Had na seizoen 1 de hoop dat het allemaal wat bij zou trekken![]()
Heb nu van seizoen 2, 5 episodes gezien, maar OMG wat een drama.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:54 schreef enlightenedwizza het volgende:
gooi eens heel snel een pic van Summer in de OP!
[ afbeelding ] is al een goed begin
ja, na het zien van de behind the scenesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat die roodharige vrouwelijke terminator de zangeres van de band Garbage is?
dat meen je niet??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat die roodharige vrouwelijke terminator de zangeres van de band Garbage is?
Dat is ook wel gruwelijk te merken aan haar acteer"talent"quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:19 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Damn wat een lekkere kont.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier heeft ze tenminste een normale broekaan ipv die trailer trash kleding
Blijkbaar zal hij zich tegen hen keren. Misschien is hij zelfs wel een van de mensen die het gevaar ontdekt doordat hij als consultant gaat werken..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:13 schreef PPL het volgende:
Maar waarom wil Skynet Dr. Sherman nou vermoorden?
Die helpt toch juist Skynet te ontwikkelen?
Misschien dat het gebrek aan talent haar in dit geval helpt, ze speelt natuurlijk een robotquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:10 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat is ook wel gruwelijk te merken aan haar acteer"talent"
Dat is het punt juist, de Connors hebben alleen namen, ze weten verder niet of ze "friend or foe" van SkyNet zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:13 schreef PPL het volgende:
Maar waarom wil Skynet Dr. Sherman nou vermoorden?
Die helpt toch juist Skynet te ontwikkelen?
Ja ik had ook zoiets van huh welke lijst?!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:00 schreef PPL het volgende:
Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren hoe dat ook alweer zat met die lijst.
Die stond toch ergens op een muur gekalkt met bloed?
Ja of omdat mevrouw Weaver misschien andere dingen gaat doen met the Turk (dan future Skynet wil) omdat ze ook al een beetje leert hoe menselijke gevoelens zijn...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar zal hij zich tegen hen keren. Misschien is hij zelfs wel een van de mensen die het gevaar ontdekt doordat hij als consultant gaat werken..
Je weet wel, die lijst die de schrijvers bij gebrek aan fantasie geintroduceerd hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:57 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja ik had ook zoiets van huh welke lijst?!
Die had toch die vent uit de toekomst op de muur met z'n eigen bloed geschreven? Maar hij werd, precies toen hij door de tijd ging, neergeschoten waardoor hij het niet lang uit hield.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:00 schreef PPL het volgende:
Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren hoe dat ook alweer zat met die lijst.
Die stond toch ergens op een muur gekalkt met bloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |