Pic or it didn't happen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:48 schreef Breuls het volgende:
Vandaag eindelijk opgehaald. Ik heb m'n verblijfsvergunning.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:57 schreef static het volgende:
Wat is het tijdsverschil eigenlijk? 6 uur? Kan het me niet herinneren.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:27 schreef Reintji het volgende:
Kan ik straks nog ergens een simlock vrije iPhone scoren op curacao? (die kerel naast Penha ofzo)
Caracas, La Paz is het geloof ik... Overigens heb ik mijn computer thuis nog op Nederlandse tijd staan, vond ik in het begin wel handig met skype enz.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:59 schreef Breuls het volgende:
Op welke tijdzones staan jullie computers en telefoons ingesteld? Ik heb de mijne, bij gebrek aan een Curacao-instelling, toen ik hier in mei kwam op Havana, Cuba gezet. Die zijn nu echter over naar wintertijd en wij niet, dus ik heb ze nu op San Juan, Puerto Rico staan.
Venezuela zit op UTC -4.30, dus dat gaat niet werken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:08 schreef thomaster het volgende:
[..]
Caracas, La Paz is het geloof ik... Overigens heb ik mijn computer thuis nog op Nederlandse tijd staan, vond ik in het begin wel handig met skype enz.
Dank, maar ik ben vandaag ingeschreven, dus eind vd week kan ik 'm ophalen.quote:Gefeliciteerd met je Sedula trouwens
Toch wel, heb het ff gecheckt. Hij staat op Caracas, La Paz -04:00quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Breuls het volgende:
Venezuela zit op UTC -4.30, dus dat gaat niet werken.
Dan ben je er nog altijd zo'n uur tot anderhalf van verwijderd dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:29 schreef Breuls het volgende:
Dank, maar ik ben vandaag ingeschreven, dus eind vd week kan ik 'm ophalen.
Caracas of La Paz? Die laatste is inderdaad -4, maar Caracas niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef thomaster het volgende:
[..]
Toch wel, heb het ff gecheckt. Hij staat op Caracas, La Paz -04:00
[..]
Jah. En mijn adres is onbekend, dus ik moet nog een adresverklaring van de DROV krijgen.quote:Dan ben je er nog altijd zo'n uur tot anderhalf van verwijderd dus
pics van dochterquote:Op vrijdag 6 november 2009 03:06 schreef latevogel het volgende:
Nog 15d agen en dan gaat dochter ook die kant op voor 6 maanden stage
Net 1 dag 18 jaar en voor eerste keer vliegen en ver van huis maar ze heeft er mega veel zin in
ze gaat werken/stage lopen bij Rancho El Sobrino en is daar ook intern
Leuk om hier alles een beetje te kunnen lezen van het hoe en wat in Curacao
Ok dan...quote:
Oh de Heineken Regatta is (was) nu op Curaçao natuurlijk.quote:
Ik begrijp van onze stagiairs dat je er goed aan doet niet naar Wereldstage te gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:26 schreef Tyler-Girl het volgende:
(behalve Wereldstage dan, want daar begin ik niet aan).
Eerder zondag, het zit om de hoek maar ik vind het altijd te rustig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |