Usenet, dat is toch met nieuwsgroepen enzo? Is mij nooit helemaal gelukt om dat op te zetten, maar ik heb dat dan ook nooit fanatiek geprobeerd. Via welke site kan je dan downloaden en hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Breuls het volgende:
Torrents zuigen.
Ik download vanaf Usenet en een aflevering kan er in een half uur zijn. Da's snel zat.
Wat ik wel mis is mobiel internet trouwens. Ik heb mijn iPhone laten unlocken zodat mijn prepaid SIM erin kan, maar internet heb ik alleen bij open wifi-punten en dat is soms wel jammer.
We vallen wel onder het Koninkrijk der Nederlanden, maar een internetvoorziening is niet door de overheid geregeld, dus dat heeft niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:40 schreef Breuls het volgende:
Ik werk bij een IT-bedrijf in Scharloo en woon in Montana. Zit hier sinds mei en waarschijnlijk ook tot mei.
Tot ongeveer 2000 was het nog moeilijker, voor zover ik weet. Toen hadden alleen geboren Antillianen vrije vestiging en moesten 'Europese Nederlanders' allerlei vergunningen zien te krijgen.quote:Op dinsdag 2http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1210698/7/25/738685840 oktober 2009 01:50 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
belachelijk
Mwa heb een tijd in UK gewerkt, geen papieren voor nodig gehad hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:18 schreef Breuls het volgende:
Dat geldt voor elk land hoor.
Een half jaar rondhangen mag overigens ook wel, als je maar geen baan gaat zoeken. Dat is o.a. waar je die vergunning voor nodig hebt.
UK is dan ook EU, Curacao niet. Of misschien ook wel op een of andere manier omdat het in het koninkrijk hoort?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:32 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Mwa heb een tijd in UK gewerkt, geen papieren voor nodig gehad hoor
Ik dacht dat de eilanden onderdeel waren van Het Koninkrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |