Dat zal wel komen omdat er 2 Curacao topics bestaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef thomaster het volgende:
[..]
Lijkt me wel, als Aruba al aan # 2 begonnen is, moet Curacao toch zeker niet achterblijven?
ik had me ook wel eerder kunnen melden in dit topic, woon er inmiddels al bijna een jaar

quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben je geemigreerd? Kom je er vaker? Of loop je er stage?

Ik werk bij Avila Hotel en woon op Dominguito, dus om de hoek bij mijn werk en mambo/wet en wildquote:

Om er te werken of behandeld te worden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef Reintji het volgende:
Over 5 weken weer vertoeven op Korsou, Koraal Tabak. Ook even een gesprekje met Taams en Sehos plannen.

Nee, in de wijk. Je hebt wel Skalo office center, dat is gewoon nog in bedrijf, maar wij zitten elders in dezelfde straat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:56 schreef thomaster het volgende:
Niet in Scharloo office center dan, dacht dat ik gehoord had dat dat failliet was?

Het ziekenhuis, evenals de gehele (toeristische) horeca, zou instorten als er geen mensen zoals jou zus waren. Niet per se omdat de lokale bevolking het niet kan, maar omdat er zoveel mensen uit voornamelijk Nederland rondlopen...quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:36 schreef Ellatjuh het volgende:
mn zus heeft er een jaar gewoond en in het ziekenhuis gewerkt.

Hoe lang lig je al in de regen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef WarPuppy het volgende:
Ik zit op Jan Thiel. Maar goed, wanneer stopt het regenseizoen? Ik wil weer in de zon liggen.
Iemand nog naar Benny R in Villa Maria?

Scarlett?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:50 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Internetverbindingen haperen wanneer het regent
Veel ruis op de lijnen

Het heeft pas 2 dagen fatsoenlijk geregend en je wilt nu alweer het einde van het regenseizoen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:02 schreef WarPuppy het volgende:
Ik zit op Jan Thiel. Maar goed, wanneer stopt het regenseizoen? Ik wil weer in de zon liggen.
Iemand nog naar Benny R in Villa Maria?

Oef... Daar heb ik me op Curaçao ook nog regelmatig aan geërgerd ja, die verbinding van Scarlett. Mijn god wat was dat bagger.quote:

Volgens mij hebben wij ( het bedrijf waar ik stage loopt ) dat ook. Kost een fortuin maandelijks. Zit je ook aan de Scharlooweg?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:03 schreef Breuls het volgende:
Oh man, die Wimax troep van Scarlet
We hebben nu UTS, met wel, hou je vast, 2mbit.

) en 'Fastest' was dan 1 of 2 mbit inderdaad.
 ) en 'Fastest' was dan 1 of 2 mbit inderdaad. 

Ja, mijn werk wel. Maar daar hebben we weer wel Scarlet en dat is beter dan de UTS die we thuis hebben.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:25 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij ( het bedrijf waar ik stage loopt ) dat ook. Kost een fortuin maandelijks. Zit je ook aan de Scharlooweg?

Is dat zo? Mij is van de week verteld dat wij nu een straalverbinding hebben ofzo met iets op het dak. Maar Scarlet is beter?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, mijn werk wel. Maar daar hebben we weer wel Scarlet en dat is beter dan de UTS die we thuis hebben.

Ik krijg hier mijn series niet snel genoeg gedowned met utorrent naar mijn smaak hoor (lees 2-3 dagen voordat ik een aflevering of 4 heb gedownload). Maar goed, binnenkort hopelijk een 2mb verbinding thuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 02:57 schreef Breuls het volgende:
Ja, een ding waar ik wel naar uitkijk in Nederland: snel internet.
Maar hier mis je het ook niet echt. Ik download wel wat, maar het komt snel genoeg binnen, doorgaans.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |